Et ole kirjautuneena.
Elikkäs aloitellaan Hiukkavaarassakin elonkorjuu. Mikäli sää sallii niin pelit alkaa klo 18. Vanha tuttu paikka. Säävaraus sen takia, että itse olen vähän rikki viikonlopun jäljiltä ja ensi viikonloppuna on Vantaalla sm-liiga kierros, niin ei viitsi riskeerata kuntoa.
Toki saa sinne mennä pelailemaan myös ilman minua
Laittakaahan ketä on tulossa niin lisäilen tähän:
zelcin
azzzmo | 1x Tempest
JussiV
storm5 + 2 hlö | 2x Tempest
Poissa
Lähinnä tulevaisuutta silmällä pitäen tiedustelisiin, että olisiko näihin vääntöihin mahdollista saada vuokrakeppiä/maskia käyttöön?
Hinkua olisi pelata/päästä pelaamaan, mutta ei ole kavereita eikä omaa keppiäkään (Ainakaan vielä...) :oops:
Poissa
Juu kyllä noita vuokrakamoja saa käyttöön. Olen tuollasta 500 pallon settiä tarjonnu jokaiselle kokeilijalle. Hintaa noissa meidän peleissä 25€.
Poissa
ih comme ih comme!! mutta ilman peräpukamia. :oops:
Poissa
mukana mie + 2.
2 ilmapotelia lainaan + 2tempest
kerranki voi ite olla tappiin asti...tiä onko se hyvä vai huono :?
Poissa
Missäpäin Hiukkavaaraa tämä kenttä muuten sijaitsee?
Vanhalla kasarmialueella vai jossain vanhalla harjoitusalueella?
Poissa
Paikka sijaitsee vanhalla armeijan harjoitusalueella. Se sijoittuu Hiukkavaaran 'kassusta' hiukkasen Vaalaan päin,Valkiasjärventien varressa(vasemmalla puolella),päätiestä 2.2km tasan eli 'Vanhasta Vaalantiestä'. Paikka on tien oikealta puolelta lähtevä hiekkapohjainen tie(ihan autolla (MaSi) ajettava)
Mikko Taskinen
<!-- e --><a href="mailto:mikko.taskinen@mail.suomi.net">mikko.taskinen@mail.suomi.net</a><!-- e -->
045-1213414
<aAa>
ArminAnkaratAnkat
Poissa
lukihäiriö parantaa voidaan (:
Mikko Taskinen
<!-- e --><a href="mailto:mikko.taskinen@mail.suomi.net">mikko.taskinen@mail.suomi.net</a><!-- e -->
045-1213414
<aAa>
ArminAnkaratAnkat
Poissa
Hyvältä näyttää ainankin vielä kelien suhteen.
Wolffi jos olet tulossa tuonne ja tarvitset vuokravarusteet niin ilmoita. Otan niitä matkaan vain ilmotettaessa koska muuten tulee liikaa roudattavaa.
Poissa
Morjens.
Keli olisi kyllä oikeenkin hyvä, mutta en ehdi tänä iltana
Kävin eilen illalla tarkistamassa paikan Hiukkavaarassa ja hyvältä paikaltahan se näytti Kivasti palasi inttiaikaiset telamiinaseikkailut nuissa maisemissa mieleen
Poissa