Et ole kirjautuneena.
Jep jep ja taas mennään. Koitetaan nyt päästä vähän aikaisemmin paikalle. Tosin jos porukalta ei onnistu tuo klo 17.00 niin saa tulla myös klo 18 kuten ennenkin.
Ja ilmoittautumisia kehiin:
zelcin
Jussi2004
azzzmo
Maziboy
Veikkopeikko 1x Tempest
aojala 1x Tempest + ilmapullo
storm5
HeCe
bandic 1x Tempest
Poissa
jep jep..tulossa oon.
Poissa
Sehän olisi lomaviikko. Taidanpa poiketa pelaamaan. Koetan saada kavereita mukaan.
Poissa
Ei muuta kuin mukaan vaan. Koitetaan saada isommat pelitkin vielä aikaiseksi 22.9., eli ei muuta kuin mainostamaan
Poissa
Tulossa ollaan, mutta pääsen vasta 17 jälkeen. :shock: :arrow: :twisted:
Poissa
Jep, olen tulossa varmasti. Onko peleissä ollut minkäänlaisia kalustorajoituksia?
Poissa
Tullaaan tullaan, otaks jouni mulle 1xtempest ja sit se ilimapullo... ku ei oo raskinu ostaa sitä (saituri tai rahaton)
Poissa
aina mukana
Poissa
En oo tulossa, mutta tuohon kalusto rajoitukseen sen verran että ollaan aina pelattu koko porukka pumppu aseilla.
Poissa
Jep, olen tulossa varmasti. Onko peleissä ollut minkäänlaisia kalustorajoituksia?
Ei meillä mitään rajoituksia ole ollut. Kukin tyylillään, mutta
purnauksen ja tupinan määrä on sitten suhteessa tulinopeuteen
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
Vai että pumpuilla. Perhana, kun tuli myytyä viimeiset pumppukamat aikaa sitten. Pitääpä ottaa mekaaninen mägi matkaan.
Voisiko joku laittaa jonkinlaisen ajo-ohjeen paikalle, kun en kuolemaksenikaan muista, kuinka sinne ajettiin.
Poissa
Ihan pakko lainata Mikkiksen aikaisempaa ohjetta pelipaikalle
"
Paikka sijaitsee vanhalla armeijan harjoitusalueella. Se sijoittuu Hiukkavaaran 'kassusta' hiukkasen Vaalaan päin,Valkiasjärventien varressa(vasemmalla puolella),päätiestä 2.2km tasan eli 'Vanhasta Vaalantiestä'. Paikka on tien oikealta puolelta lähtevä hiekkapohjainen tie(ihan autolla (MaSi) ajettava)
"
Eikä siellä ole tainnut kellään olla pumppua vielä kertaakaan.. :!:
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
Juu ei siellä mitään rajoituksia ole. Kaikista nopeimmin kuulaa ulossylkevät mutkat vaan matkaan niin ei ainankaan sen perusteella sitten jää jalkoihin
Katsotaan joko saisimme ystävämme HeCen myös mukaan karkeloihin :shock:
Poissa
Kopin Matti ilmaisi myös mahdollisen ehkänsä.
Meinasin, että mägi tulee mukaan. Sähkökamoilla sitä tulee kuitenkin varmaan pelattua. :twisted:
Poissa
jos vain jetlag muistaa herättää minut keskiviikkoon, olen mukana !
Poissa
mie ajelen kans vaihteeksi raahesta pelaileen..
Pasi Sarkkinen
Painttis.fi
Painttis-blogi
Raahen Paintball ry
Poissa
Poissa
Saavun myös paikalle Zelcinin kanssa samoihin aikoihin...
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
onnistuu... soita mulle semmonen tuntia ennen h hetkeä että varmasti muistan, puh nummero yv:nä
Poissa
Ylivieskasta on tulossa 2-5 pelaajaa minun lisäkseni. Kolmesta ei ole vielä täyttä varmuutta.
Ottaisitko Jouni minulle yksi laatikko Tempestiä paikanpäälle.
Poissa
Oli hyvät pelit taas kerran. eikö siellä joku kuvannut jotain matskua?saisko niitä kuvia mun sähköpostiin?
Poissa
Oli mukavasti porukkaa khyl.
Ja VeikkoPeikolle kiitokset uudesta kivuliaasta aataminomenasta. :twisted:
Jos jollakin on niitä kuvia, niin mullekin kelpaisi spostiin ne.
Voisin laittaa kuvat webbiin kaikkien nähtäville sit.
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
Se, joka vitsaa säästää, saa kaatumataudin.
Poissa