Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
En oo varma oliko tämmönen täällä jo mutta tein kumminki eli tänne saa laittaa oman veikkauksen miten liiga päättyy tällä kaudella
1. Trivoga
2. Dream Team
3. Urho
EDIT: Ja oma veikkaus ei todellakaan perustu ekan kierroksen tuloksiin vaikka nuo samat ovatkin
Poissa
En oo varma oliko tämmönen täällä jo mutta tein kumminki eli tänne saa laittaa oman veikkauksen miten liiga päättyy tällä kaudella
1. Trivoga
2. Dream Team
3. UrhoEDIT: Ja oma veikkaus ei todellakaan perustu ekan kierroksen tuloksiin vaikka nuo samat ovatkin
Saako vielä veikata???
Poissa
commando3 kirjoitti:En oo varma oliko tämmönen täällä jo mutta tein kumminki eli tänne saa laittaa oman veikkauksen miten liiga päättyy tällä kaudella
1. Trivoga
2. Dream Team
3. UrhoEDIT: Ja oma veikkaus ei todellakaan perustu ekan kierroksen tuloksiin vaikka nuo samat ovatkin
Saako vielä veikata???
Mitä veikkaat?
Poissa
Tottakait vieläkin saa veikata. Tosin kertoimet laskee koko ajan...
-J-
E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball
Poissa
Mun veikkaus on seuraavanlainen:
1. Dream Team
2. Urho
3. Trivoga
Poissa
1.Dream Team
2.Trivoga
3.Urho
Poissa
Ylivoimainen voittajajoukkue on Faustin nimeämä Nurmiseeprat
Sen jälkeen tulee pitkälti tyhjää ja loput ovat seuraavalla järjestyksellä.
DT
Trivoga
Urho
Rock Metal
Cyclone
NVP
Ruma Q
Rock Power
Joten turhaan me enää Vaasassa pelataan sillä näin tämä menee
Joukkueet voivat kertoa mulle ennen pelien alkua mielipiteensä rivstä ja jos kaikki ovat samaa mieltä, niin aloitetaan biletys 8)
Alle 0,1 tonnisilla ei ole mielipidettä.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paimelanparoni.net">www.paimelanparoni.net</a><!-- w --> /Los Bastardos gold member
Poissa
Ennen kautta olisin veikannut:
1. DT
2-3 Cycl1
2-3 Trivoga
4. Urho
5-6 Rock vahvempi
5-6 Ruma Q
7. NVP
8. Rock toinen
Nyt on pakko oikasta, että mun joukkue on pari sijaa alempana (Jake veikkas oikein meiän bändin) mutta DT on aina ollut lähellä sydäntä, joten kaikki hyvin.
Trivogalle iso hatunnosto, eli toivotaan että kaverit jatkaa kehittymistä joukkueena niin ensi vuonna voi hyvin olla
1. Trivoga
2-4 DT
2-4 Rock
2-4 SiCklone
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Sivut: 1