Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Yritämme saada innokkaita kilpapelaajia joukkoon jotta saamme aikaiseksi toisen 2-divarijoukkueen.Harjoituspaikkana on Hollolassa sijaitseva supair kenttä ja yhteistyötä on coolgames oy:n kanssa.Innokkaat ilmoitelkaa emailina <!-- e --><a href="mailto:filipperi@hotmail.com">filipperi@hotmail.com</a><!-- e --> tai yv:nä.
Hatti swatti...
Poissa
Tarvittaessa voidaan mennä etelämpään harjoittelee ja Rock-organisaatio on valmennusapuna.
Hatti swatti...
Poissa
Swat ei ole pyrkimässä pelkästään suppi puolelle vaan pelataan mielellään metsässä ja suppikentällä.
Hatti swatti...
Poissa
Kyl meistä saa ryyppyseuraakin.
Hatti swatti...
Poissa
Ai saako??? En tiennykkää
Poissa
Häirintyneet yksilöt ovat myös tervettuleita.Ei tarvii ujostella
Hatti swatti...
Poissa
Tääl on se toinen hullu joka ettii uusia pelaajia, Eli olen juts aloittanut pelaamisen mutta kuitenkin eiköhän siitä jotakin tuu.
Eli itelläni ei oo juuri mitää kokemusta koko pelistä. Mutta uutta haluan oppia kokoajan. Ja muutama uus pelaaja ei tekis pahaa. Eli kaikki mukaan vaan remmiin. (Hulluja tarvitaan aina) :shock:
Mutta muutamaa muuta lajia olen aikasemmin harrastanut eli lätkää olen pelannut n.17 vuotta muutaman vuoden maajoukkueen mukana ollut. Mutta urani katkesi loukkaantumiseen. :twisted:
SWAT - HULLUT -YLIPAINO ON YLIVOIMAA :-D
Poissa
Sivut: 1