Et ole kirjautuneena.
Haloo kuka maksaa 1000 e per nenä ja lähtee esim milleen
nöyristelemään ja ihan vaan pelailemaan kyllä mä uskon että jokainen joka kiertää ulkomailla pelaamassa on sinne sillä asenteella lähtenyt että nyt kaikki saa kunnolla kuokkaan.
Se että riittääkö siihen taidot on toinen asia ylensä jos pelin hävii niin on se tavalla tai toisella peiliin katsomisen paikka ja syy löytyy ylensä omista munauksista. hyom jos ei pysty syyttämään palloa . mutkaa loaderia tai vaikka pelihousuja.
Kyllä tämän päivän hyvä joukkue syntyy kovalla harjoittelulla hyvällä valmennuksella ja pelaajilta yksilöinä aletaan vaatia paljon enemmän kun
vaan sen että tulee peli kamojan kanssa turnaukseen kannistossa ja esintyy kun joku vitun stara.
Tosi asia on se että suomessä ei ole tällä hetkellä yhtään sellaista joukkuetta joka pärjäisi CPL.ässä taitotaso on aivan eri planeetalta fyysinen kunto ( ei sellaista ole taai jos on niin yksittaisillä pelaajilla.
Markku
Pelien voittamisesta esim peppesssejä vastaan kyllä peintti on semmosta että kun tarpeeksi munta peliä vetää niin toinenkin "se heikonpi" varmasti muutaman pisteen saa ainakin xballissa koska ei siinä tarvii kun hieman huonoa tuuria pelin alkuun niin se on jo melkeen siinä.
Mukana sutimassa:
ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse
Poissa
Kyllä tämän päivän hyvä joukkue syntyy kovalla harjoittelulla hyvällä valmennuksella ja pelaajilta yksilöinä aletaan vaatia paljon enemmän kun
vaan sen että tulee peli kamojan kanssa turnaukseen kannistossa ja esintyy kun joku vitun stara..
Ei tässä nyt henkilökohtaisuuksii tartti mennä
Tosi asia on se että suomessä ei ole tällä hetkellä yhtään sellaista joukkuetta joka pärjäisi CPL.ässä taitotaso on aivan eri planeetalta fyysinen kunto ( ei sellaista ole taai jos on niin yksittaisillä pelaajilla..
Toi on totta.
Markku
Pelien voittamisesta esim peppesssejä vastaan kyllä peintti on semmosta että kun tarpeeksi munta peliä vetää niin toinenkin "se heikonpi" varmasti muutaman pisteen saa ainakin xballissa koska ei siinä tarvii kun hieman huonoa tuuria pelin alkuun niin se on jo melkeen siinä.
tarkoitin et voitettii pelejä, ei ainoastaan pisteitä.
mut tosta lauseesta saa sen käsityksen, et esim. seiskapelin tulos on sun mielestä tuurista kiinni? jos se kerran on, ni miks maksat maltaita muutaman tuuripelin takia euroopassa?
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa
Popcornia ja bisseä illaks! Tää threadi lämpenee ja eksyy ihanasti alkuperäisestä otsikosta!
Poissa
.
Poissa
No ei tässä ollu varmaan tarkotus ruveta ketään tai kenenkään kimppuun hyökkäämään.
Silti totuus on se että peli on muuttunut ja muuttuu koko ajan
ja alkuperäinen aihe oli se että mitä me tehään sille että aletaan taas
pärjäämään maailmalla.
Siihen on yksi iso askel se että pelataan täällä saman laisilla kentillä.
Sitten se on jokaisen joukkueen oma asia mitä ne meinaa tehä itse asioitten edistämiseksi.
Mukana sutimassa:
ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse
Poissa
No ei tässä ollu varmaan tarkotus ruveta ketään tai kenenkään kimppuun hyökkäämään.
Silti totuus on se että peli on muuttunut ja muuttuu koko ajan
ja alkuperäinen aihe oli se että mitä me tehään sille että aletaan taas
pärjäämään maailmalla.
Siihen on yksi iso askel se että pelataan täällä saman laisilla kentillä.
Sitten se on jokaisen joukkueen oma asia mitä ne meinaa tehä itse asioitten edistämiseksi.
Samat sanat. Mutta mitä tarvitaan että päästään pelaamaan Mille kentillä myös suomessa? Osaisiko joku SPBL -edustaja kommentoida asiaa että mikä on liiton näkemys miten tämä saadaan toteutumaan?
Trivoga
Coolgames
Planet Eclipse
SPBL
Poissa
.
Poissa
Kyllä tästä vielä saattaa se kultajyvä löytyä kun tarpeeksi hämmennetään.
Alex edustaa vanhaa mallia ja se olikin silloin hieno näyttö siitä miten tuonne maailmalle ja menestykseen mentiin. Silloin Suomi ja Ruotsi olivat edistyneitä Euroopassa. Nyt vaan Eurooppa on viimeisinä viitenä vuotena tullut rinnalle ja ajanut ohi.
Faktaa on se että tänä päivänä se pelkkä asenne ei korvaa taitotasoissa olevaa eroa.
Halusin herätellä tätä keskustelua jotta nykyiset kilpapelaajat heräävät miettimään miten se asenne muokataan tehokkaaksi harjoitteluksi, jotta meillä olisi mahdollisuuksia ottaa Euroopan kärki jälleen kiinni.
Cyclonella on yhä oikeaa meininkiä kun käydään naapurimaissa harjoittelemassa mutta kuten pelit Suomen kentillä osoittaa tietty rutiini kuitenkin puuttuu.
Pystytäänkö Suomessa yhdistämään vähiä resursseja ja muokkaamaan toimivia treenimahdollisuuksia yhteistyöllä vai meneekö aina kukin joukkue vuorollaan omaa tietään kunnes vähäisillä vetureilla virta loppuu ja sitten taas vaihdetaan suuntaa?
Talvi tulee kohta, jos Suomessa löytyy treenipaikkoja joissa pystyisi 1-3 kertaa viikossa treenaamaan kilpapainttia olisi mahdollisuus muodostaa sellaisia treeniryhmiä mistä tulevaisuuden Eurokentille voi löytyä jopa menestyjiä.
Mutta mistä tälläinen paikka saataisiin, ainakin pääkaupunkiseudulla ne ovat kiven alla ja/tai kalliita. Jos joku sellaisen löytää on järkevää ainakin ajatustasolla miettiä voisiko siitä hyötyä useampi joukkue ja sitä kautta koko laji Suomessa.
Ensi kauden liiga/divarihässäkkää ajatellen on toki järkevää pyrkiä käyttämään vain ja ainoastaan kenttiä ja peliformaatteja joita muuallakin käytetään.
Jatketaan ajatusten heittoa, on pieni mahdollisuus että se parantaa tätä maailmaa.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
.
Poissa
Mihin se saadaan koko talveks pystyyn, että voidaan selkäänampua tyyppejä?
Poissa
Mihin se saadaan koko talveks pystyyn, että voidaan selkäänampua tyyppejä?
Vai pitäisikö kysyä mitä mä / mun tiimi voi tehdä että pääsisi sinne pelaamaan...
Trivoga
Coolgames
Planet Eclipse
SPBL
Poissa
Voisin 100 varmasti väittää että ei minnekkään!
-syy on vain ja ainoastaan se että se kenttä kuluu niin paljon siitä että ei kannata ainakaan ihan pienestä summasta.
Mukana sutimassa:
ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse
Poissa
Vai pitäisikö kysyä mitä mä / mun tiimi voi tehdä että pääsisi sinne pelaamaan...
kenttä kuluu niin paljon siitä että ei kannata ainakaan ihan pienestä summasta.
Mitä jengi vois tehdä, että pääsee pelaamaan sillä? Tottakai se kuluu ja siitä pitää saada omistajan korvausta. Onko ainoa tapa liittyä Trivoon tai Cykkeliin, että pääsee pelaamaan sillä? Teidän omatkin jäbät varmaan siitä jotain maksaa kausimaksujen tjms muodossa ja se kuluu samalla tavalla. Meiltä muilta sitten vaan enemmän hilloa.
Pointti oli kuitenkin siinä, että on se sitten kenen tahansa kenttä, niin paikka tarvis löytää. Jos vaikka ihana liittomme (me pelaajat itse) saatais millekenttä hommattua, niin paikan se tarvii silti. Mun puolesta siellä voi olla vaikka tynnyreitä pystyssä, jos se on hyvä mesta. Kirmaan varmasti siellä muna pystyssä koko talven.
Tosin voihan sitä vetää vaikka hankipalloa, mutta siitä ei noi vehkeet oikein tykkää.
Poissa
Ja jos mä nyt tässä sivullisena puutun asiaan niin jos meinaatte spbl:n kautta saada mille kentän ja muut asiat niin pitää muistaa että spbl saatta lopettaa toimintansa nyt syksyllä!!!
EDIT: mutta kukapas näihin mun juttuihin kiinnittäs huomiota..
Poissa
ALEXILLE RISPEKTIÄ ! ! ! !
Tossa Alexin tapa on se totuus. Ei oo muita tapoja.
Kentällä voi olla vaikka hieman röyhkeä (huutaa esim. puhtaita vastustajia ulos) yleensä nää asenne jätkät tosin osaa myös hieman pelatakkin. Ei siinä kuule aleta mitään proffailemaan, kun pitää laskee jengii paskaksi. Siinä ammutaan vaan niin vitusti sillä semilaittomalla mutkalla ja toivotaan, että joku kuula sattus osuu kohdalle. Mikäli poppiskabas sattuu ottaa hitin niin sitten tehdään taas joku ratkaisu.
Mulla siis ei ole todellakaan mitään varaa edes itseasiassa kirjoittaa samaan threadiin, kun esim. Alexin, mutta mä oon rehdisti sitä mieltä, että tästä sais tehtyä ihan vitun hyvän monivalinta tehtävän.
esim.
Otat hitin breikistä maskin sivuun mitä teet ?
a) lopetat heti pelaamisen
b) slaidaat syndille pää edellä ihan päin vittua ja toivot voivasi pyyhkiä itsesi siinä tohinassa
c) slaidaat syndille ihan normaalisti ja huudat duman pyyhkimään sun maskin, ja osottelet sitä likasta syndiä
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Poissa
tästähän on tulossa syyskuun kuumin threadi, jos joku vielä voisi lopuksi tehdä monivalintojen vastauksista vaikeasti tulkittavat 3D -piirakka graafit ja scatter diagrammit kengän koon perusteella
Trivoga
Coolgames
Planet Eclipse
SPBL
Poissa
.
Poissa
oothan sä nyt aika vanha.
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa
ari mikä on se summa mitä olet valmis laittamaan kk jotta saat pelata 7 man kentällä?
100e?
Poissa
Keskustelu todellakin karkaa kuumasti käsistä. Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen: Ei Charleroi niin paha ollut. Kyllä se bisse maistuu ihan hyvältä
joka paikassa. Tulipa nähtyä lehmiä ihan vitukseen.
Poissa
Älä sä Mikke yhtään Kukkoile siinä.
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa