Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Tota mitenkä minä voisin edetä mun paintball uralla olen pelannut noin vuoden tippmann98c vuotta omassa mettässä kavereitten kanssa paintbaalia mutta niillä alkaa pukkaan kaikkea paskaa niskaan esim:Raha,muut urheilu lajit. että mitkä olisi minimi vaatimukset johkin divari joukkueeseen sun muuta tai mitä pitäs olla vakio varusteissa Esim Merkain? ja sun muut olisi ihan kiva jos joku auttais tyhmäää Ihmistä.......
joo morjesta vaan kaikille
Poissa
Suosittelen että otat selville lähimmän seuran, otat heihin yhteyttä, menet mukaan treeneihin, pyydät testailla eri vehkeitä ja päivän päätteeks sulla on sellanen polte ostaa uus mutka ettet tajuakkaan, pian elämäsi menee siihen että kaveripiirisi muokkaantuu joukkuekavereiden ympärille, lopulta syöt, hengität ja elät peinttiä!
Poissa
Suosittelen että otat selville lähimmän seuran, otat heihin yhteyttä, menet mukaan treeneihin, pyydät testailla eri vehkeitä ja päivän päätteeks sulla on sellanen polte ostaa uus mutka ettet tajuakkaan, pian elämäsi menee siihen että kaveripiirisi muokkaantuu joukkuekavereiden ympärille, lopulta syöt, hengität ja elät peinttiä!
hauska...hahahaa
eikun eihä tämä olekkaan vitsi. :shock:
Poissa
Peintin takia tässä syödään taas loppu kuukaus makaroonia x)
Poissa
No nyt tiedän miksi grande käy kaikissa treeneissä
ei oo paljo ukkoa näkyny
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
:shock: kyllähän tää aika rahareikä vaikuttaa olevan, mut pirun addiktiivinen
se vähän hämäs alkuun ku oli ihan mehuissaan omast 98pro:st jonka just hommasin tyyliin (ylpeenä) mul on 98 pro ... ja jengi oli et kyl me ymmärretään (osaa ottavana), et kyl säkin viel kunnon mutkan hommaat :oops:
Poissa
No nyt tiedän miksi grande käy kaikissa treeneissä
ei oo paljo ukkoa näkyny
Hei ei kerkee treenaa ku on pelejäkin pelattavana.
Lähdin kisapuolelle takaisin pelkästään hoonaamaan skilssejä, mutta ei oo vaikee arvata että homma vie mukanaan ja nyt pelaan sellasessa tappajalaumassa joka ensi kaudella räppää kaikkia käkättiin!
Poissa
Grande leijuu ihan omissa sfääreissään taas
Poissa
Sivut: 1