Et ole kirjautuneena.
aloitellaan pelit klo 15 koska formulat tulee jo aamulla niin pitäs kaikkien päästä tuohon aikaan...
ilmoittutumiset alle :!:
Minä
Azzmo
Zelcin
Bandic
Tiger
Hece
Sami
JussiV
AT
Stormi5
Maziboy
AIKAA MUUTETTU ASSMON PYYNNÖSTÄ!!
Poissa
mie oon rollosa, ei pjääse :cry:
Poissa
Mie oon hirvimettällä en pääse... :?
Poissa
tuu ihmismettälle. on jotakin haastetta kun joku ampuu takaskin...
Poissa
jos llauantaina ois pelit nii tulisin.. Ens viikolla asia on sitte toinen jos vaa pelejä on nii oon mukana
Poissa
eiköhän niitä pelejä oo ens viikollakin..porukalle sopii paremmin tuo sunnuntai yleensä niin se on siksi vakiintunut viikottaiseksi pelipäiväksi.
Poissa
Voiskohan tuota aloitusajankohtaa taas vähän myöhäistää niin ei
tarvi seistä kaasupolkimen päällä kun tulee tuolta itärajalta päin..
Tunti pari myöhemmin passade bra.
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
Mukana ollaan.
Ja laitetaan tännekin tämä, että pidän liikettä enää vain tämän viikon auki. Alkaa hiljenee siihen malliin syksyä päin, että pidän liikettä auki vain sopimuksesta 1.10 alkaen.
Poissa
Mukana ollaan.
Ja laitetaan tännekin tämä, että pidän liikettä enää vain tämän viikon auki. Alkaa hiljenee siihen malliin syksyä päin, että pidän liikettä auki vain sopimuksesta 1.10 alkaen.
Tarkottaako tämä, ettei oo supisämpylää tarjolla tulevanakaan viikonloppuna?
Poissa
Messissä..
Pasi Sarkkinen
Painttis.fi
Painttis-blogi
Raahen Paintball ry
Poissa
eiköhän minä ja samikin tulla, joku vaan muistaa ilmottaa samille ja jouni hommaa mulle sen tuulittemin prkl
Poissa
Jaa-a uskaltaiskohan...
...ette te minua tarvi siellä...
...no joo jos vaikka ihan kiusaksi tulisin.
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
Poissa
Joooo.... voisin vaikka vyöryä paikalle. :oops:
Poissa
ehkä paikalla.
lauantaina muutto hässäkkä ja sunnuntaina saattaa pelottaa kuula...
Poissa
voi sen mun nimen laittaa sinne myös zelcininä jos joku ei tajua / osaa yhdistää :shock:
Hece: Mites vieläkö ne 3 Big Gamessa ollutta pelaajaa on tulossa nyt viikonloppuna pelaa ?) Nehän puhu jotain että ehdottomasti ens viikonloppuna uusiksi.
Poissa
voi sen mun nimen laittaa sinne myös zelcininä jos joku ei tajua / osaa yhdistää :shock:
Hece: Mites vieläkö ne 3 Big Gamessa ollutta pelaajaa on tulossa nyt viikonloppuna pelaa ?) Nehän puhu jotain että ehdottomasti ens viikonloppuna uusiksi.
NII, 3kpl lisää "riistaa" kentälle :twisted:
Poissa
voi sen mun nimen laittaa sinne myös zelcininä jos joku ei tajua / osaa yhdistää :shock: .
Muokattu
Poissa
Laukaus laukaus....mie oon tulossa kans!!!
Poissa
Näyttää siltä ,että on tulossa ihan mukavasti porukkaa
Poissa
Woe helevata. Kyllä sitä nyt löytyy kunnon pelikelitkin prkle. Koko kesän melkeen satanu tai jotain :evil:
Poissa
niinhän tuo näyttäs tekevän... vituttaa vaan ku itte ei ehi sutimaan... jospa se vielä viikonpäästä ois tällasta keliä
Poissa
Uuvet megapippalot metässä
Poissa