Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Aihe suljettu
Myydään tilan ja ajan puutteen takia pois. Pakko poistaa laitteistoa ennen naisen palaamista Afrikasta, että ei tule selkään. Tällä voi hioo kaikki peintti-skillssit äärimmilleen vaikka Gregiä hakatessa.
Xbox
- Hyvä kuntoinen ja toimiva.
- Modattu hyvällä chipillä. (eli varmuuskopioidut pelit toimivat)
- 4 ohjainta mukaan. ( Yksi alkuperäinen, yksi erilainen ja kaksi uutta logitechin vähän käytettyä langatonta ohjainta.)
- Kaukosäädin.
- Tarvittavat johdot.
Pelit:
- alkuperäiset: Morrowind, Phantom Crash, Conflict Global Storm, Project Gotham Racing.
- varmuuskopioidut: Prince of Persia 2, Greg Hastings, Jade Empire, Legend of Spyro, Tony Hawk 3, Timesplintters, Halo2, Taito Legends,
Worms3d, Chronicles of Riddick (helmi), Ninja Gaiden Black ja Hunter.
Paketista voit esittää järkevätn tarjouksen joko sähköpostiini, puhelimeeni tai laittaa YV-viestin.
sposti: <!-- e --><a href="mailto:antti.makinen@hamk.fi">antti.makinen@hamk.fi</a><!-- e -->
puh: 0407022916
Poissa
Ari motherfucking Gold. Myyty.
Poissa
Jaahas... Sleikan makarooni-dieetti taitaa loppua....
tai sitten äijä kantaa baariin nuokin rahat 8)
Poissa
Jätkä on K O N E !
Trivoga
Poissa
Kaitsu! Ei todellakaan. Tänään olin baarissa melkein tappiin asti ja en ottanut pisaraakaan alkoholia!
Poissa
Kaitsu! Ei todellakaan. Tänään olin baarissa melkein tappiin asti ja en ottanut pisaraakaan alkoholia!
Siis makarooni-dieetti loppu... :twisted:
Ja mähän en tiedä mitään baareista,kun en niissä käy ...joskus oon ovelta kurkistanu.
Poissa
kaitsu,miks mä repesin?
REBALL POWER / <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.Reball.fi">www.Reball.fi</a><!-- w -->
commando3 fanclub Member #5
Poissa
jaa-a,totuus voi toisinaan saada aikaan outoja reaktioita
No niin, tuote myyty. Menkää suomi24:ään chättäämään. T: Jema
Poissa
Sivut: 1
Aihe suljettu