Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2007-10-29 18:38:13

jargos
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-09-16
Viestit: 6

Re: Paintshop.fi ?

Onkohan kenelläkään tietoa onko tuo Paintshop -kauppa pystyssä ja toiminnassa? Tein viikko sitten tilauksen netin kautta, ihmettelin vain kun ei ole tullut mitään tilausvahvistusta tjsp.

Ja puhelin tuntuu olevan tiiviisti pois päältä.

Toki jos kavereilla on kiirus ja ilmeisesti sivuhommana hoitavat mutta ajattelin nyt vain kysellä, että olenko vain liian hätäinen vai odottelenko turhaan tavaraa saapuvaksi smile

Poissa

#2 2007-10-29 19:43:11

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: Paintshop.fi ?

Suosittelen ihan mitä tahansa muuta kauppaa, koska kyseinen firma on tehnyt tämän vuoden aikana "ohareita" ihan vitusti  ja vitun monelle!

Poissa

#3 2007-10-29 19:45:41

raven(fin)
Jäsen
Paikkakunnalta: ivalo
Rekisteröitynyt: 2007-04-28
Viestit: 223

Re: Paintshop.fi ?

kannattaa varauksella suhtautua ko yritykseen...mun kaveri tilas kans kesällä loaderin sieltä eikä vieläkään ole kuulunut mitään.Puhelin ei vastaa,faksi ei auttanut, kirje ei auttanut....... Mie suosittelen sissosta,powerplayta,coolgamesia,paintball gamesia.niissä homma toimii niinkuin pitääkin smile  smile  smile


PAINTBALL IS LIFESTYLE...
mitäs me pienistä kun ei ne pienetkään meistä.
osumaa tulee vaan ei tunnu missään
(ammun kunnes huuto kuuluu ja käsi nousee)

-RPC(rovaniemi paintball club)
-POWERPLAY
-ARCTIC LIFESTYLE
-NORTHERN MANIACS

Poissa

#4 2007-10-30 06:28:46

jargos
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-09-16
Viestit: 6

Re: Paintshop.fi ?

Kiitos vinkeistä, pitää vielä hetki odotella.

Lähinnä sen takia päädyin ko. kauppaan kun X7 oli sen verran halpa siellä smile

Poissa

#5 2007-10-30 07:34:30

Darra
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 476
Kotisivu

Re: Paintshop.fi ?

joo ja siksi siellä ei ole puhelinta.


Mukana sutimassa:

ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse

Poissa

#6 2007-10-30 08:04:14

Heafstaag
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2007-08-08
Viestit: 210
Kotisivu

Re: Paintshop.fi ?

Itsekkin olen ko. firmasta odottanut n 6 kk tavaraa ja sain sitten vastineeksi spostia että anteeksi että viivästyy kun ovat olleet matkoilla eikä viekään kuulu mitää


Perkeleen pallot kun sataa niskaan!

Poissa

#7 2007-10-30 09:50:17

Ricardo
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2007-05-28
Viestit: 88

Re: Paintshop.fi ?

Kauppa se on mikä kannattaa!

Poissa

#8 2007-10-30 10:46:13

jargos
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-09-16
Viestit: 6

Re: Paintshop.fi ?

Heafstaag kirjoitti:

Itsekkin olen ko. firmasta odottanut n 6 kk tavaraa ja sain sitten vastineeksi spostia että anteeksi että viivästyy kun ovat olleet matkoilla eikä viekään kuulu mitää

Saitko postia milloin, ihan lähiaikoina?

Poissa

#9 2007-10-30 11:00:02

Jimmy
Jäsen
Paikkakunnalta: Lpr
Rekisteröitynyt: 2005-08-14
Viestit: 188

Re: Paintshop.fi ?

jargos kirjoitti:
Heafstaag kirjoitti:

Itsekkin olen ko. firmasta odottanut n 6 kk tavaraa ja sain [size=150]sitten vastineeksi spostia että anteeksi että viivästyy kun ovat olleet matkoilla eikä viekään kuulu mitää

Saitko postia milloin, ihan lähiaikoina?

Ymmärsin lukemaani, että sen 6kk. odottelun JÄLKEEN!

Poissa

#10 2007-10-30 11:05:42

jargos
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-09-16
Viestit: 6

Re: Paintshop.fi ?

[quote="Jimmy
Ymmärsin lukemaani, että sen 6kk. odottelun JÄLKEEN!

Juu smile Tarkoitinkin lähinnä, jotta oliko ihan viime aikoina tapahtunutta..

Poissa

#11 2007-10-30 11:17:32

Jimmy
Jäsen
Paikkakunnalta: Lpr
Rekisteröitynyt: 2005-08-14
Viestit: 188

Re: Paintshop.fi ?

aa sori, en sitte sen enempää ymmärtänytkään!  :oops:   lol

Poissa

#12 2007-10-30 11:42:46

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Paintshop.fi ?

Mä olen ostanut 4 kaupasta:
*PowerPlay
*Cool Games
*Paitball Games
*Sissos

Kaikissa näissä on homma toiminut. Noilla on kaikilla kunnon yhteystiedot ja nopea palvelu. Kannattaa tosiaa miettiä kuinka paljon annat arvoa sille kaikista halvimmalle hinnalle vs. kokonaispaketille. Takuut ja muut toimii asiallisesti. Noi mun mainitsemat on alalla hieman pidempään olleita yrityksiä, joista tuskin kukaan mitään pahaa sanottavaa keksii.


nim. Tähän lajiin aika paljon rahaa syytänyt.


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#13 2007-10-30 11:51:41

jargos
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-09-16
Viestit: 6

Re: Paintshop.fi ?

Iippo kirjoitti:

Mä olen ostanut 4 kaupasta:
*PowerPlay
*Cool Games
*Paitball Games
*Sissos

Kaikissa näissä on homma toiminut. Noilla on kaikilla kunnon yhteystiedot ja nopea palvelu. Kannattaa tosiaa miettiä kuinka paljon annat arvoa sille kaikista halvimmalle hinnalle vs. kokonaispaketille. Takuut ja muut toimii asiallisesti. Noi mun mainitsemat on alalla hieman pidempään olleita yrityksiä, joista tuskin kukaan mitään pahaa sanottavaa keksii.


nim. Tähän lajiin aika paljon rahaa syytänyt.

Olet aivan oikeassa. Toki yli 30% hintaero vaan houkuttelee ostamaan halvemmasta paikasta.

No, ehkäpä pitää tutkia rapakon takainen tarjonta vielä tuon X7:n suhteen.

Poissa

#14 2007-10-30 12:01:04

_Stark_
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-07-06
Viestit: 20

Re: Paintshop.fi ?

jargos kirjoitti:
Iippo kirjoitti:

Mä olen ostanut 4 kaupasta:
*PowerPlay
*Cool Games
*Paitball Games
*Sissos

Kaikissa näissä on homma toiminut. Noilla on kaikilla kunnon yhteystiedot ja nopea palvelu. Kannattaa tosiaa miettiä kuinka paljon annat arvoa sille kaikista halvimmalle hinnalle vs. kokonaispaketille. Takuut ja muut toimii asiallisesti. Noi mun mainitsemat on alalla hieman pidempään olleita yrityksiä, joista tuskin kukaan mitään pahaa sanottavaa keksii.


nim. Tähän lajiin aika paljon rahaa syytänyt.

Olet aivan oikeassa. Toki yli 30% hintaero vaan houkuttelee ostamaan halvemmasta paikasta.

No, ehkäpä pitää tutkia rapakon takainen tarjonta vielä tuon X7:n suhteen.

Ei ole noin suurta hintaeroa ainakaan Paintball Gamesin hinnastoon ja mikä tärkeintä tavarat suoraan hyllystä sekä kaikki mahdolliset Tippmann nippelit ja osat valmiina mahdollista takuukorjausta varten.

Poissa

#15 2007-10-30 12:33:52

Mikke
Jäsen
Paikkakunnalta: Kitinoja
Rekisteröitynyt: 2001-10-17
Viestit: 794
Kotisivu

Re: Paintshop.fi ?

Sellaista on helppo "myydä" halvalla jota ei oikeasti ole.  :twisted:

Poissa

#16 2007-10-30 12:49:33

FatMan^
Jäsen
Paikkakunnalta: Parainen
Rekisteröitynyt: 2007-07-24
Viestit: 35
Kotisivu

Re: Paintshop.fi ?

Jo mailia ei kyllä saa takaisin ennen kuin on ostanut tavaraa jostain muualta. Mutta jos soita niin silloin "välillä" saa niitä kiini. Vaikutaa vähän siltä että he eivät haluaisi asiakkaita!  big_smile


Simon
Pargas Paintball r.f.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pargaspaintball.co.nr">www.pargaspaintball.co.nr</a><!-- w -->
Pargas/Parainen

Poissa

#17 2007-10-30 12:51:59

jargos
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2007-09-16
Viestit: 6

Re: Paintshop.fi ?

_Stark_ kirjoitti:

Ei ole noin suurta hintaeroa ainakaan Paintball Gamesin hinnastoon ja mikä tärkeintä tavarat suoraan hyllystä sekä kaikki mahdolliset Tippmann nippelit ja osat valmiina mahdollista takuukorjausta varten.

No joo, totta, eroa ei ole kuin 15% tuossa kohtaa, oikeassa olet. Olin aikaisemmin kattovinani, että X7 Basic olisi ollut sitä samaa, ~360e tasoa joka paikassa muualla paitsi tuo Paintshop.fi:n 259.90e. Rahaa se on tietty se 40 euroakin, mutta tietty olishan se kiva saada tuotekin smile

Poissa

#18 2007-10-30 14:14:32

Shakaali
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2007-10-24
Viestit: 36

Re: Paintshop.fi ?

Kyllä se aikakin rahaa on.. Eikä tämä lajikaan halvin mahdollinen ole.. jos nyt ajattelee tuota 40e eroa wink

Poissa

#19 2007-10-30 15:52:06

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Paintshop.fi ?

Noi meren takaa tilaamiset voisitte jo pikkuhiljaa unohtaa.

Kun aloin pelaamaan niin ostin kamoja aina samoista paikoista (paintball games ja CoolGames eli DieHard vuonna miekka ja kivi)

Mitä hyödyin ?

Noh ei tarvinnut makseskella tulleja alveja eikä odotella kamoja plus. Tulin tutuksi liikkeiden henkilökunnalle ja sain jopa muutaman markan (myöhemmin euron) alennusta esim. kuulien ostamisesta. Noita kuulia kuitenkin kuluu aika suuria määriä ja voisin melkein vannoa, että jokaisesta liikkeestä saat muutaman euron alennusta, kun keskität ostosi yhteen paikkaan. Kuitenkin esim. mikäli saat kuulista 2-3 euroa alennusta laatikosta niin kauden mittaan se sun välirahasi halvimpaan merkkaimeen on jo käytetty. Kuulia et kuitenkaan voi ostaa suoraan jenkeistä ja kuulat on tosipelaajille se suurin menoerä.

nim. Sponsored by:


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#20 2007-10-30 16:34:51

Heafstaag
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2007-08-08
Viestit: 210
Kotisivu

Re: Paintshop.fi ?

Jimmy kirjoitti:
jargos kirjoitti:
Heafstaag kirjoitti:

Itsekkin olen ko. firmasta odottanut n 6 kk tavaraa ja sain [size=150]sitten vastineeksi spostia että anteeksi että viivästyy kun ovat olleet matkoilla eikä viekään kuulu mitää

Saitko postia milloin, ihan lähiaikoina?



Ymmärsin lukemaani, että sen 6kk. odottelun JÄLKEEN!

paluu tuohon mun viestiin elikkäs joskus 13.4.06 tein tilauksen sitten kului se 6 kk helvetillistä spostien lähettämistä ja soittelua ja sitten tuli spostia vihdoinkin ja sitten pahoittelivat viivettä että olivat lomalla ja tätä ihmettelen että eivät edes laittaneet tulemaan sitä tuotetta jonka olin tilannut sillon keppi ja kivi... elikkäs ne on jatkanut samaa mallia vieläkin mitä sillon aikanaan...
tyhmänä ja köyhänä huomasin että noi kaverit myy halvemmalla mutta aika on rahaa ja parempi paikka sai rahaa ja itse tuotteen jota olin hankkimssasilloin

Suosittelen:

^Cool Games
^Paitball Games
^Sissos     

mutta eniten Cool Gamesin kannalla olen parempi tosiaan se on yhteen firmaan laittaa rahaa niin saa sitä alenusta  tongue


Perkeleen pallot kun sataa niskaan!

Poissa

#21 2007-11-01 15:53:18

MR
Jäsen
Paikkakunnalta: KPO ROk CiTI
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 576

Re: Paintshop.fi ?

Kuka oikeasti nykypäivänä jaksaa odottaa nettikaupankäynnissä yli viikkoa? Tai sitten kuutta kuukautta... huhhuh. Eipähän siinä...

...sais kuitenkin 40e alennusta.


Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT

Markku Arvinen FanClub Member #333

[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]

Poissa

Keskustelualueen alatunniste