Et ole kirjautuneena.
Eli siis marraskuun toisena viikonloppuna järjestetään isommat pelit Muhoksen kentällä.
Kenttähän on siis sellainen pellolle rakennettu hiekkapohjainen kenttä, jossa on autoja, junanvaunuja, tynnyreitä yms.
Nyt on luksusta tarjolla. Lämmitetty / valoilla varustettu huoltotila kamppeitten vaihtoon.
Jonkinlainen pieni osallistumismaksu tulee olemaan vastineeksi ilmoista ja muista palveluista.
Pelit olisi tarkoitus aloittaa klo.12.00, joten paikalle kannattaa valua jo viimeistään klo.11.00.
Jospa Eniron kartta toimisi.. Kartta pelipaikalle
Sinne ajelee Oulusta 30min.
Ilmoittautumisia alle:
Ainaki MINÄ
JussiV
Jussi2004
Zelcin
RANEO ?
Maziboy
JarkkoH + 2
Wolffi
raven(fin) + yksi sälli Ivalosta
Storm5
Talen
Copy + kumppanit
teratolepis
+ 3
+Lukemattomat "Tuun jos ei oo töitä" -tyypit.
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
Count me in. Laske mut sisaan. :oops:
Poissa
mukana ollaan...
Poissa
mihin aikaan? Itse en varmaan ole ajokunnossa kun on pikkujoulut edeltävänä iltana, mutta jos sais kuskin niin lähden kyllä ehdottomasti, kun on tuo lauantai vapaana.
Poissa
Vahva Ehkä.
Riippuu miten emännän opsikelut menee tuollon lauantaina, että pääseekö kaverin kyydillä vaikos eikö..
Jos ei niin tietty pääsen sillee jos joku ottaa miut kyytii
Poissa
Itse en varmaan ole ajokunnossa kun on pikkujoulut edeltävänä iltana, mutta jos sais kuskin niin lähden kyllä ehdottomasti, kun on tuo lauantai vapaana.
Pääasia, että olet pelikunnossa
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
Rutasen kans oli jo puhetta, notta jos tuo lähtis kans pelaileen. Se saa sit ajaa.
Poissa
Meikäläinen kans mukana....
Poissa
No monen aikaan sitä alotellaan tuolla? Pitää varmaan kohtuu aikaisin kun tuo pimeäkin tulee jo melko aikaisin.
Poissa
Minä tuun kans.
Poissa
mun mielestä nuo pelit vois alkaa jo 11 tai 12 koska jo nytten alkaa olla klo 17 pimeetä. joten tuskin on yhtään sen valosampaan 1 ½ viikon päästä. Hämärällä/pimeässä on kohtuu tympeä pelata. :?
Poissa
Olisko paha rasti, jos paikan omistaja hankkis kentälle valot? Noita lexan isoja halogeeneja on ainakin kärkkäisellä aina tosi halvalla. Meiltä pelaajilta voisi sitten ottaa vähän enemmän sitä kenttämaksua.
Jos meinataan, että talvellakin käytäisiin tuolla pelaamassa, niin valot ovat kyllä tarpeen.
Poissa
Aikaistin tunnilla tuota aloitusajankohtaa. Minulla on valtaa!
Olisko paha rasti, jos paikan omistaja hankkis kentälle valot? Noita lexan isoja halogeeneja on ainakin kärkkäisellä aina tosi halvalla. Meiltä pelaajilta voisi sitten ottaa vähän enemmän sitä kenttämaksua.
Minäpä ehdotan noita valoja. Ei mikään huono idea.
Voi olla melko erilaista pelata halogeenivalaistuksessa. Näkeepähän varjot paremmin..
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
Juu-u mitä aikasemmin sitä parempi niin kerkiää pelata...pelataanko tuota vaikka 3 miehen joukkueittain , vähän niinku turnaus, jos porukkaa on tulossa enempikin...
Poissa
no eikai 3 miehen.... tai en tiiä voi kai sitä kokeilla, mutta oli kai se mun mielestä ihan lystiä isolla tiimilläkin. tapahtuu enemmän.
Poissa
tai no vaikka 5 miehellä...katsellaan sitten paikan päällä miten pelataan.
Poissa
Morjensta tupaan :!: , teillä on mättöjä riittänyt ja tuo muhos on pakko tsekata nyt tai myöhemmin.
En vielä ilmoittaudu, mutta ilmoittan heti lisää kun vaikuttavat tekijät selviää ennen tuota H-hetkeä.
Olis mukava taas pitkästä aikaa ottaa mättö-Xää...
Tikru 8)
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
Rovaniemeltä on tulossa ainakin 3 jannua tällä hetkellä sinne muhokselle sotimaan.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.speedballgames.com">www.speedballgames.com</a><!-- w -->
Poissa
mie tuun paikanpäälle tavalla tahi toisella.
Poissa
mie tuun kans jospa rollosta pääsee jonkun kyytiin....050-9318878
PAINTBALL IS LIFESTYLE...
mitäs me pienistä kun ei ne pienetkään meistä.
osumaa tulee vaan ei tunnu missään
(ammun kunnes huuto kuuluu ja käsi nousee)
-RPC(rovaniemi paintball club)
-POWERPLAY
-ARCTIC LIFESTYLE
-NORTHERN MANIACS
Poissa
mukana tieteki.
Poissa
Mukana.
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Missä vi***** ne kuvat asmo viipyy? 8)
Poissa
No laitetaan pari kuvaa esille.
Saa vähän käsitystä, millaseen paikkaan ollaan menossa pelaamaan.
Parkkitilaahan siellä on rajoitettu määrä, joten kimppakyydit olis positiivista.
Säästetään luontoa.
Asmo Saloranta
Powerplay
Poissa
mukana myös
Poissa