Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
myyty
Poissa
et varmaankaan odota etukäteismaksua tosta mutkasta?
Koska mä en ainakaan tuntemattomalle antais rahojani etukäteen.
Kusettajia tämä maa on pullollaan ja 650+€ on iso raha.
Poissa
et varmaankaan odota etukäteismaksua tosta mutkasta?
Kusettajia tämä maa on pullollaan ja 650+€ on iso raha.
Noo.. Kusetukset on yks asia, mutta kannattaa muistaa, että isomman erän tuomalla ja myymällä oot äkkiä maahantuoja velvoitteineen, joihin kuuluu mm. takuut, varaosat ja huolto. Tohon hintaan päälle tulee sitten tullit ja joku voi keksiä vielä alv:t. En suinkaan halua torpata yrittelijäisyyttä, kunhan muistutan pikkuseikoista, ettei tuu ylläreitä.
Poissa
gasflow kirjoitti:et varmaankaan odota etukäteismaksua tosta mutkasta?
Kusettajia tämä maa on pullollaan ja 650+€ on iso raha.Noo.. Kusetukset on yks asia, mutta kannattaa muistaa, että isomman erän tuomalla ja myymällä oot äkkiä maahantuoja velvoitteineen, joihin kuuluu mm. takuut, varaosat ja huolto. Tohon hintaan päälle tulee sitten tullit ja joku voi keksiä vielä alv:t. En suinkaan halua torpata yrittelijäisyyttä, kunhan muistutan pikkuseikoista, ettei tuu ylläreitä.
En mina talla edes yrita rahaa tehda, enka ryhdy maahantuojaksi, vaan ajattelin tuoda pari mutkaa tuliaisina kun halvalla saan, ja syy siihen etta haluan noita vahan enemman ostaa onse, etta olen taalla saanut lahes paivittain pelata subia/metsaa/kaupunkisotaa ja kuulista ja lainakamoista en ole maksanut juuri mtn, niin hyva tapa sanoa kiitos, on ostaa omistajalta jotain muutakin kun pullocoveri.
Ja takuuta en anna. Kuitti tulee mukaan ja ajo/ohjeet meksikoon.
Poissa
Sivut: 1