Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Joku yö sitten alko kaapista kuuluu kovaa suhinaa, vuoto tuli pullon regusta.
Siinä on sellainen pieni reikä, asan ja mittari, filli varoventtiili hässäkän välissä.
Pullossa oli filli vähän reilu 1000psi jälellä. Siinä se suhis jonkun aikaa.
Jäi vielä alle 1000psi
Sit tänään se alko uudestaan. Suhis tyhjäks.
Mikäs siinä mahtaa olla?
Mikko Pappinen
Takeover
Poissa
Joku yö sitten alko kaapista kuuluu kovaa suhinaa, vuoto tuli pullon regusta.
Siinä on sellainen pieni reikä, asan ja mittari, filli varoventtiili hässäkän välissä.
...........
Mikäs siinä mahtaa olla?
Mulla siinä oli ainakin "ikuinen" tiiviste ongelma. Kohtalontoveri reguja löyty viime treeneissä 3 kpl kun otin asian puheeksi, pihisee samaisesta reiästä, sekä uudempia rosterikierteisiä että vanhoja alukierteisiä malleja.
Meni just regu vaihtoon (toinen merkki), jos "uusi" regu oireilee tolla lailla niin susihan se on jo tehtaalta lähtiessään eikä se säätö ja kikkailu aikakaan ilmasta ole. Entisessä pullossa oli myös samainen uudempikierteinen regu joka toimi ok sen vuoden mitä se mulla oli.
Poissa
Siellä regun sisällä on uretaaninen o rengas joka pikku hiljaa kuluu.
Yleensä sen rikkoutuminen eli poikki meneminen johtuu taas filniblestä tai sen alta irronneista metalli palasista. Tämä taas johtuu paskoista täyttö asemista jotka päästävät liian nopeasti painetta pulloon.
Vuodesta 05 oon näitäkin korjannu ja yhtään regua en oo vielä joutunu takuuseen vaihtamaan tämän ongelman takia. Tosin tänään vielä sen ekan takuu vaihdon teen. Aikas monta regua oon vuosien aikana korjannu.
Tän vuoden liiga ja divari turnauksissa oon tekkaamassa dyen maksamana.
takuu on siis voimassa kaikissa 07 ja 08 kamoissa.
Vanhempien mutkien korjaus työ on ilmaista mutta osat maksavat hieman.
Pois lukien tiivisteet.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Saako regun miten purettuu? Onko ne miten tiukasti pullossa kiinni? Jos vaihtas ennenkun saa alkuperäisen huollettuu..
Vai kannattaako suosiolla kiikuttaa jollekin kierrokelle mukaan?
Mikko Pappinen
Takeover
Poissa
Aina kun regua huolletaan VARMISTU ETTÄ PULLO ON PAINEETON.
Kierroksilla rgujen korjaus onnistuu mikäli regun osat lähtee irti järkevällä voimalla.
vanhan mallisessa eli kokonaan alumiinisessa on kaksi pientä kuuskolo ruuvia. ne irti ja sitten muistaakseni vastapäivään kiertäen pitäis regun avautua. Alta paljastuu pistoni jonka päässä on uretni orengas.
uusi malli missä on rosteri kierteet. ekaks päältä korkki irti. sitten suosittelen kiertämään pullon kiinni mutkaan ja kistämään kunnes rosteri osa irtoaa. alta paljastuu pistoni.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Sivut: 1