Et ole kirjautuneena.
Tosa ku enemmän perehdyin toimintoihin ja huomasin että taktikointi onkin mahdollista (noob ), joten perun aikaisemmat valitukset.
Poissa
Onko tästä pelistä muuten pistetty ilmotusta pbnationii?
Poissa
Tää on peli mun makuuni
Kyllähän tää menee Lontoonkielelläkin ihan hyvin...
Kääntäkäähän tämä vielä Ruotsiksikin
Suomen paintball-liitto
Keskisuomalaista paintball-voimaa:
Viper-Huima-PLF
Poissa
JPB - Makeover - 7-1 !!! I ruleeee!
E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball
Poissa
Tämähän on helvetin hauska peli. Vielä kun joku hyväksyisi haasteet niin pääsisi testaamaan muuvit.
Lisää paskaa housuun!
Poissa
Testatkaa Google Chromella. Java toimii tuolla selaimella miljoonasti nopeammin.
En saanut taktiikkaeditoria pelaamaan ollenkaan Chromella. Why-O-why?
Lisää paskaa housuun!
Poissa
arj kirjoitti:Testatkaa Google Chromella. Java toimii tuolla selaimella miljoonasti nopeammin.
En saanut taktiikkaeditoria pelaamaan ollenkaan Chromella. Why-O-why?
Chrome ei händlää javaa (ei pääsyä esim. sampopankin hienon turvahässäkän läpi).
Poissa
Testatkaa Google Chromella. Java toimii tuolla selaimella miljoonasti nopeammin.
Chromella JavaScript toimii nopeammin..
Poissa
Mä en saa taktiikkaeditoria toimimaan millään selaimella.. uusimmat Javat on kyllä koneessa ja kaikki muu toimii muuten.
Poissa
joo mull o iha sama uusin java kokeiltu eri selaimilla ei vaan toimi saatana!!
Poissa
Kuinka usein noita training raportteja tulee? Lasketaanko treenaus siltä ajalta, kun joku treeniohjelma on päällä vai vain raporttien tullessa? Pelaajaostoista voisi manuaaliin laittaa, että 500 € menee joka tapauksessa, se kun tuli vähän yllärinä tarjouksen teon jälkeen.
Lisää paskaa housuun!
Poissa
Tuohon vois kyllä laittaa sen jutun, että se muistas tuon sähköpostin ja salasanan, jottei tarttes joka kerta kirjotella niitä.
Poissa
Tuohon vois kyllä laittaa sen jutun, että se muistas tuon sähköpostin ja salasanan, jottei tarttes joka kerta kirjotella niitä.
Kyllä se onnistuu firefoxilla ja Explorerilla ilman mitään lisäihmeitäkin.
firefoxilla: Asetukset->Turvallisuus->Tallenna sivustojen salasanat
Exploderilla: internet-asetukset->sisältö->automaattinen täydennys->asetukset->lomakkeiden käyttäjätunnukset ja salasanat
Lisää paskaa housuun!
Poissa
Kuinka usein noita training raportteja tulee? Lasketaanko treenaus siltä ajalta, kun joku treeniohjelma on päällä vai vain raporttien tullessa? Pelaajaostoista voisi manuaaliin laittaa, että 500 € menee joka tapauksessa, se kun tuli vähän yllärinä tarjouksen teon jälkeen.
Treenit lasketaan raporttien tulessa. Raportti tulee kerran päivässä.
Poissa
Ihan vinha kokeilun arvoinen peli.Miten saan palkattua coachin? toi challlenge osuus ei toimi
Poissa
Sulla on coach valmiina. Challenges toimii, mutta sieltä ainoastaan otetaan vastaan itselle tulleita haasteita. Haasteet tehdään sieltä joukkueiden kautta eli home league. Sieltä kun klikkaat jotain joukkuetta niin ylös tulee valintoja joista yksi on challenge.
-J-
E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball
Poissa
Yksi aivan mainio boonus tuohon olisi, jos playbookkiin tulisi planien viereen montako pistettä niillä on voitettu ja montako hävitty. Voisi sitten heittää toimimattomat helvettiin.
Vaikka ei ne ukot kyllä kovin tarkasti mun plänin mukaan menneet....
Lisäksi helpottaisi, jos voisi tehdä treeniohjelman vaikka viikoksi eteenpäin, eri päiville eri osa-alueet. Tai ikuisuustreeniohjelma, jossa treenataan tietyllä prosentilla tekniikkaa, tietyllä prosentilla fysiikkaa jne...
Lisää paskaa housuun!
Poissa
Hölmööhän se oliskin jos ne orjallisesti vetäis waypointteja läpi. Eihän niin tapahdu oikeassa elämässäkään.
---
Poissa
Hölmööhän se oliskin jos ne orjallisesti vetäis waypointteja läpi. Eihän niin tapahdu oikeassa elämässäkään.
Niin joo, mutta jos mulla on neljä pläniä, eikä meno muistuta yhtäkään niistä. Ei siis sinne päinkään, vaikka olen "pakottanut" jonkun kundin menemään johonkin.
Lisää paskaa housuun!
Poissa
Kuullostaa ihan Jämsän Paintballin oikealta joukkueelta
---
Poissa
jemaliahz kirjoitti:Hölmööhän se oliskin jos ne orjallisesti vetäis waypointteja läpi. Eihän niin tapahdu oikeassa elämässäkään.
Niin joo, mutta jos mulla on neljä pläniä, eikä meno muistuta yhtäkään niistä. Ei siis sinne päinkään, vaikka olen "pakottanut" jonkun kundin menemään johonkin.
Siel on simmonen typerä kruksi mikä pitää "savettaa", että planista tulee aktiivinen. Jokaselle erikseen, layout sivulla. Käy kurkkaat että oot tehnyt sen ja se pitää olla tehtynä tuntia ennen peliä. Kerran riittää.
Poissa
Mikkopoika kirjoitti:jemaliahz kirjoitti:Hölmööhän se oliskin jos ne orjallisesti vetäis waypointteja läpi. Eihän niin tapahdu oikeassa elämässäkään.
Siel on simmonen typerä kruksi mikä pitää "savettaa", että planista tulee aktiivinen. Jokaselle erikseen, layout sivulla. Käy kurkkaat että oot tehnyt sen ja se pitää olla tehtynä tuntia ennen peliä. Kerran riittää.
Tehty luonnollisesti. Tarkoitin siis sitä, että vaikka katsoisi matsin, ei voi sanoa millä planillä se on menty. Jos jokaisen planin viereen tulisi onnistumisprosentti, olisi niitä helppo kehittää eteenpäin ja poistaa hyvältä näyttävät, mutta toimimattomat planit.
Lisää paskaa housuun!
Poissa
coe kirjoitti:Mikkopoika kirjoitti:jemaliahz kirjoitti:Hölmööhän se oliskin jos ne orjallisesti vetäis waypointteja läpi. Eihän niin tapahdu oikeassa elämässäkään.
Tehty luonnollisesti. Tarkoitin siis sitä, että vaikka katsoisi matsin, ei voi sanoa millä planillä se on menty. Jos jokaisen planin viereen tulisi onnistumisprosentti, olisi niitä helppo kehittää eteenpäin ja poistaa hyvältä näyttävät, mutta toimimattomat planit.
se plääni lukee siin alareunassa
Poissa