Et ole kirjautuneena.
Onkos kellään moista loaderia käytössä?
Myykö kukaan Suomessa?
HCS
Poissa
Meillä on Trivogassa muutamalla testikäytössä, kannattaa lähestyä Grandea tuon asian tiimoilta.
Trivoga
Coolgames
Planet Eclipse
SPBL
Poissa
No olishan se pitänyt arvata, että Grande on heti hommannut tommosen dildonmuotoisen loaderin
HCS
Poissa
Mulla on yks moinen kans.
E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball
Poissa
Pistä vähän käyttäjäkokemuksia.
HCS
Poissa
Hyvä, helppokäyttää. Ei moittavaa. Putsaus helppoa. Kestävyydestä ei osaa sanoa.
-J-
E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball
Poissa
Pistä vähän käyttäjäkokemuksia.
Käyttäjäkokemuksia yms: http://www.paintball.fi/forums.php?m=posts&q=1769
Pro on parasta!
Poissa
Takamieskäytössä ihan levottoman hyvä. Suurempi kapasiteetti tarkoittaa että pystyt ampumaan taukoamatta pidempään, lataamaan silloin kun SINULLA on siihen aikaa, eikä silloin kun loaderissa on tarpeeksi tilaa.
Toiminnaltaan boksi on ollut erittäin luotettava. N. 20 000(?) palloa ampunut eikä yhtään syöttöhäiriötä ole tullut. Toiminnaltaan loaderin ei myöskään pitäisi hajoittaa yhtään kuulaa, painetta ballstackkiin ei tule vaan moottori pyörittää palloja aina kun kuula menee sensorin ohi.
1 napista päälle, samasta napista pois. Ei erillisiä asetuksia.
Viimeisempänä testaajana Jamppi päätepysäkin Legion Of Losers tiimistä kehui Pinokiota parhaaksi " v**tu tää on hyvä!"
Poissa
Missä noita myydään?
Poissa
Grande kyl sä tiiät etten mä käytä tommosta rumaa kieltä...
Mut on se silti hyvä. Oon ampunu varmaa viitisen laatikkoo läpi, eikä ainakaa viel o pahaa sanottavaa.
Poissa
Kiitoksia vastauksista! Tommonenhan se on hommattava.
HCS
Poissa