Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2009-05-05 22:02:10

Shakaali
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2007-10-24
Viestit: 36

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Aikaisempi novellini näemmä noteerattiin, joten ajattelin nostaa myös muutaman muun asian harkinnan alle, vaikken mitään lajista tiedäkkään..

Ei tänne uusia harrastajia tulla saamaan, mikäli paintball.fi:n jälkeen luettu splatweb.net on täynnä vain valitusta ja ruikutusta siitä, miten skabapainttia on nyt hoidettu.. Hoidetaan nämä asiat vaikka irc:n puolella ennemmin, kuin annetaan julkisuuteen kuva, että laji on kurja kamala ja ilkeä ?

Jokainen tapahtumajärjestäjä kuitenkin varmaan tällä hetkellä pyrkivät tekemään asiat niin hyvin, kuin mahdollista ?

Pyydän jo etukäteen anteeksi, koska olen varmasti väärässä smile

Poissa

#2 2009-05-05 22:19:54

coe
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2008-07-29
Viestit: 199

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Lajin harrastajamäärään nähden tämä ainainen valitus erinäisistä yksittäisistä seikoista tuntuu jo väsyttävältä. Aina on varaa parantaa toki ! Mutta jos haluaa täydellistä, niin lienee syytä lähteä jenkkikentille pelaamaan ?

Oikeesti, wut lol jne? Koko threadissä on kaksi palautetta (mun ja sleikan) missä edes on jotain negatiivista. Molemissa on ihan koherenttia palautetta siitä mitä voisi tehdä toisin.

Menkää nyt vittu itteenne jos ei voi sanoa mitään mikä saattaisi jopa kehittää tapahtumia. Sehän lajista antaa hyvän kuvan kun netissä kukaan ei puhu mitään kun joku voi loukkaantua.

Jatkoaika.com on varmaan tappamassa lätkää, sieltähän saa lukea kuinka kaikki on perseestä jatkuvasti.

Poissa

#3 2009-05-05 22:21:51

Shakaali
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2007-10-24
Viestit: 36

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

coe kirjoitti:

Oikeesti, wut lol jne? Koko threadissä on kaksi palautetta (mun ja sleikan) missä edes on jotain negatiivista. Molemissa on ihan koherenttia palautetta siitä mitä voisi tehdä toisin.

Menkää nyt vittu itteenne jos ei voi sanoa mitään mikä saattaisi jopa kehittää tapahtumia.

Jatkoaika.com on varmaan tappamassa lätkää, sieltähän saa lukea kuinka kaikki on perseestä jatkuvasti.

Kylhä siel paskaa paljon puhutaankin...

Poissa

#4 2009-05-05 22:23:51

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Nyt kirjottelette niin nopeasti, että ryssin tämän viestiketjun pilkkomisen... venatkaas hetki niin korjaan ja kirjoitan jotain smile

[EDIT: Nyt taas kunnossa]


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#5 2009-05-05 22:25:35

Shakaali
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2007-10-24
Viestit: 36

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Coe.. ootko mistä tiimistä katsos kun oon ihan uus mies täs boardi painttauksessa ..

Poissa

#6 2009-05-05 22:33:36

coe
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2008-07-29
Viestit: 199

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Shakaali kirjoitti:

Coe.. ootko mistä tiimistä katsos kun oon ihan uus mies täs boardi painttauksessa ..

Turussa mä pelasin tuolla cupissa.

Ehkä enemmänkin otti korvaan tuo ehdotus, että pitäisi alkaa moderoimaan foorumia sen mukaan että jos joku kirjoittaa jotain negatiivista siitä pitäisi antaa syyttävää sormea. Eihän mikään kehity, jos ei anna palautetta. Ei asiallinen palaute anna lajista tai järjestettävistä turnauksista mitään huonoa kuvaa. Jos se jotain kuvaa antaa, niin sen että jengi välittää.

Kuitenkin, jokainen ko. threadissä sanoo että asiat meni lähestulkoon mallikaasti.

Poissa

#7 2009-05-05 22:42:00

Shakaali
Jäsen
Paikkakunnalta: Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2007-10-24
Viestit: 36

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

coe kirjoitti:
Shakaali kirjoitti:

Coe.. ootko mistä tiimistä katsos kun oon ihan uus mies täs boardi painttauksessa ..

Turussa mä pelasin tuolla cupissa.

Ehkä enemmänkin otti korvaan tuo ehdotus, että pitäisi alkaa moderoimaan foorumia sen mukaan että jos joku kirjoittaa jotain negatiivista siitä pitäisi antaa syyttävää sormea. Eihän mikään kehity, jos ei anna palautetta. Ei asiallinen palaute anna lajista tai järjestettävistä turnauksista mitään huonoa kuvaa. Jos se jotain kuvaa antaa, niin sen että jengi välittää.

Kuitenkin, jokainen ko. threadissä sanoo että asiat meni lähestulkoon mallikaasti.

Ja näinhän ne meni.. Joten odotellaan KP:n videoa ja muiden räpsimiä still kuvia ? smile

Poissa

#8 2009-05-05 22:56:55

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Shakaali kirjoitti:

Ei tänne uusia harrastajia tulla saamaan, mikäli paintball.fi:n jälkeen luettu splatweb.net on täynnä vain valitusta ja ruikutusta siitä, miten skabapainttia on nyt hoidettu.. Hoidetaan nämä asiat vaikka irc:n puolella ennemmin, kuin annetaan julkisuuteen kuva, että laji on kurja kamala ja ilkeä ?

Kärjistettynä: Pitäisikö hommista antaa parempi kuva kuin mitä harrastajat ajattelevat esim. poistamalla negatiivisia ehkä ei niin rakentavasti annettua kritiikkiä?

Mä olen varmaan liian kauan käyttänyt modeemiaikoina purkkeja ja nettiaikoina muita keskustelualueita, että luetun tekstin paskansuodatus toimii liiankin hyvin ja osaan poimia oikeat pointit tai sitten elän ihan omissa maailmoissa smile

Mun mielestä tässä turnauspuolella on ongelmana väärä asenne mistä Juicekin puhui ja ihan överiksi menneet vaatimukset turnauksille puitteiden suhteen (perusasiat pitää toki olla kunnossa; ahkerat dumat, symmetrinen kenttä ja hyvä fiilis paika päällä).


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#9 2009-05-06 05:25:02

nallez
Turun Timberlake
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 675

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Shakaali kirjoitti:

Ei tänne uusia harrastajia tulla saamaan, mikäli paintball.fi:n jälkeen luettu splatweb.net on täynnä vain valitusta ja ruikutusta siitä, miten skabapainttia on nyt hoidettu.. Hoidetaan nämä asiat vaikka irc:n puolella ennemmin, kuin annetaan julkisuuteen kuva, että laji on kurja kamala ja ilkeä ?

Jos ei tulla saamaan uusia harrastajia, niin minkä takia kuulin tiiimeiltä juttua, että uutta jengiä on tullut kuin sieniä sateella?

Ja jos ite olisin lukenut ensimmäisenä paintball.fi:n teinipalstat, niin ois jääny koko laji harrastamatta...

Poissa

#10 2009-05-06 07:11:33

Pamppu
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-24
Viestit: 475
Kotisivu

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Negatiivisia asioita täytyy pystyä sanomaan jos se sanominen tulee aiheesta.

Jos tätä boardia katsotaan niin enemmän olisin huolissani näistä "Jake on ihana/homo/runkkari lol lol +1 kyl sä vaan osaat homo" ketjuista. Niistä voi tulla hieman erikoinen kuva jollekin skeneä tuntemattomalle.


- Hostile Ninja Style since 1995 -

- Helsinki Cyclone - Honest Gambling -
           - http://www.cyclone.fi -

Poissa

#11 2009-05-06 07:40:17

jyskys
Jäsen
Paikkakunnalta: åbo
Rekisteröitynyt: 2007-08-01
Viestit: 42

Re: Splatwebin moderointilinja/sen puute

Kyllä asiasta kuuluu puhua. Toivottavasti se vielä jalostuu tekemiseksi ja huonoiksi koetut toimintatavat vaihdetaan parempiin.

Kaikissa tiimeissä voitaisiin oikeesti miettiä asioita:

MITÄ?
MIKSI?
MITEN?

Ikaalisten kokemuksesta voin sanoa, että yleisö ei voi olla verkossa kiinni. Eikä se kellonhoitaja ole jääkiekossakaan fanikatsomon takana smile


Voisiko tonkin korjata sillä, että kellonhoitaja on aina suorassa linjassa (näkö/kuulo) päätuomarin kanssa. Deathboxeihin painikkeet (kello pysähtyy automaattisesti). Valmentajat kuulo/näkö yhteydessä kellonhoitajaan, jos haluaa luovuttaa, tai ottaa aikalisän niin viesti tulee heti perille.


Kel mar tokeem

turku paintball

Poissa

Keskustelualueen alatunniste