Et ole kirjautuneena.
lauantain porukka kuivu kasaan niin kokeillaas sitten keskiviikkoa
Poissa
Juu messissä, tiiä noista muista, pitää kysellä
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Sillä ehdolla mukana, että HeCe ei saa ampua mua
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
eli sun ei oo pakko tulla ;-)
Poissa
Okay, I'm out ...
Poissa
miten nää zelcin sinne lärvikirjaan mitään laitat ku et nää ees oo sielä !
Poissa
miten nää zelcin sinne lärvikirjaan mitään laitat ku et nää ees oo sielä !
Powerplay:n naamakirjaan (hakekaa Powerplay Oy niin pitäs löytyä), tosin siellä ei hirveesti oululaisia vielä ole ja tiedä tuleeko edes
Mites muuten ojalat ja kumppanit? Näin Ollonqvistiä siellä Rovaniemellä ja sano et ilmottelee sillekin kun on pelejä, mut mulla ei ole yhteystiedot tallessa. Härnäis edes sen verran et tietää et pelit pyörii taas. Laitan muutamalle muulle tekstarin kans.
Poissa
no tuun peleihin heti ku saa fyffeä prkl
Poissa
Tullaan möyryämään..
Koittelen huudella muutaki sakkia meijän porukasta.
Poissa
no tuun peleihin heti ku saa fyffeä prkl
Maksuaikaa saa aina, sillä kesä on vaan kerran vuodessa (tai ei edes välttämättä kertaakaan)! Ja jos oikeen halvalla haluaa päästä niin tossa on sellasta White Box palloa joka pelitti mulla ihan täysillä 05 EGOssa. Osumatarkkuushan sillä ei ole sama kuin jollain Cyclonella mut yli 3/4 meni kyllä ihan sinne minne pitikin.
Tuo on kuitenkin edullinen pallo jos haluaa kuluja karsia, mutta aukastut pussit tuntuu olevan siten että ne on ammuttava samantien pois, sillä muuten pallo kuivaa liikaa ja siitä tulee liian herkkää.
Poissa
Vai on sitä pelit taas saatu kasaan, mieki voisin tulla kattoon uuden kentän jos vaan jotain ohjeita sinne sais. Parempi vissiin Jounille soitella niin perillekki löytäis. Näillä näkymin mie oon sitte mukana peleissä.
Kari Lalli
Poissa
Mie tuon vähän nuita valkosia suursäkkejä niin saadaan esteitä lisää vai mitä Tervonen on mieltä? :?:
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Mie tuon vähän nuita valkosia suursäkkejä niin saadaan esteitä lisää vai mitä Tervonen on mieltä? :?:
Voi kai niitä ottaa ja kattoo saako niistä mitään aikaan... Jos ei muuten niin risuja täyteen
Varmaan yks tyyppi tän boardin ulkopuoleltakin tulossa.
Poissa
Meijän porukasta on tällä hetkellä 6 varmaa tulijaa.
Poissa
Minä + vuokramies.
Poissa