Et ole kirjautuneena.
Uutta puskee. Ilmoittautumiset tähän ja pallotarpeet.
Mukana:
zelcin
Laitetaanpa myös kyselyä ketkä haluaa tai voisivat osallistua siihen itikkaötökkä tappolaitteen ostoon? Eli ottaa oman siipaleen laitteesta.
Mukana:
zelcin
Dexter
Talen
Hece
Poissa
näillä näkymin mukana
PS. mitä v*****? paintti urheilukanavalle :shock: :?: :shock: :?: :shock: :?:
Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!
Poissa
mää oon jo ostanu semmosen...
Poissa
Mukana, mutta vain jos saan ne romut :x
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
mää oon jo ostanu semmosen...
Ihan sinne taukopaikalle asti käytettäväksi? Jos näin niin kyllähän siitä voi sulle kilut kerätä.
Talen: Laita Katille vielä muistutusta niin tulee varmasti mukaan Tosin tuo täyttölaite oottaa tässä pöydällä sun nimellä pelejä, jaksoin sen verran laittaa noottia 8)
Poissa
Mukana, mutta sillä varauksella että tulen myöhään tai en ollenkaan. On nimittäin taloyhtiön ylimääräinen yhtiökokous ja puheenjohtajana en voi olla pois vaikka, muutoin olisin. Kokous alkaa 18 reikäleipä limingantullissa että täräyttelen sieltä suoraan peleihin mukaan...
Justus voi fillaroida maskinsa minulta kotoa
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
Tai sitte en ku mulla on 2 maskia. Mutta mäki tuun varauksella autokoulun takia, tuoppa mulle varalle pallova jos pääsen tullee
Poissa
Onko sitä porukkaa vai ei, nyt kaikki aktivoituu että saadaan se 14 pelaajaa taas !
Poissa
Joo ei hirveästi tee mieli pelata jos on alle 8 pelaajaa, vois sanoa että kuulan tuhlausta,
JOUNI PALJONKO MEITÄ ON OIKEASTI KASASSA ILLAN PELEILLE ????
Poissa
Joo ei hirveästi tee mieli pelata jos on alle 8 pelaajaa, vois sanoa että kuulan tuhlausta,
Tässäpä ne kaikki on. Jos ei lisää tule klo 14 mennessä niin perutaan pelit.
Poissa
Tiger kirjoitti:Joo ei hirveästi tee mieli pelata jos on alle 8 pelaajaa, vois sanoa että kuulan tuhlausta,
Tässäpä ne kaikki on. Jos ei lisää tule klo 14 mennessä niin perutaan pelit.
Suurella todennäköisyydellä "pääsen" ylitöihin ensi yöksi, joten kannattaa laskea minut pois porukasta...
Poissa
Jep, katellaan pelejä ensi viikolla uudelleen.
Tässä just testailin tota Tippmannin TPX pistoolia ja kyllä vaikuttaa hauskalta peliltä. Noilla ei ainankaan mene palloa paljon, koska lippaassa on 8 palloa ja yhdellä 12gramman kapselilla ampuu 33 palloa :twisted:
Nyt pitäs löytää vaan porukkaa noihin + paikka missä pelais, sillä metsä tuskin on se paras paikka (joku lato / vanha navetta ois kohta paras).
Poissa