Et ole kirjautuneena.
Terve kaikki,
Onko kenelläkään kiinnostusta lähteä tuonne Jämsän Paintballin Suurpeliin 15.8.?
Olen tässä kysellyt lähinnä täältä oulunseudulta kiinnostuneita ja tarkoitus olisi isompi porukka saada kasaan, että matka voitaisiin tehdä vaikka bussilla (lähtö pe 14.8. ja pois sunnuntaina 16.8.). Majoitus Himoksella mökeissä (Player's Partyt Himosareenalla mökkien vieressä).
Onko kiinnostuneita? Kyselkää myös kavereiltanne vaikka eivät paintballia pelaisi.
T. Jarkko
Poissa
kyllähän tuota kiinnostusta olisi mutta näin opiskelijana pankkitili huutaa eioota :oops: enkä kesätöitäkään oo saanu mistään :?
Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!
Poissa
Kyllähän sitä vois lähteä, jos porukkaa saadaan riittävästi. 8)
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Mullon ollu jo pitkään nimi listassa. Jos Paranoialta ei saada väkeä liikkeelle niin voisin hypätä samaan kelkkaan teidän kans. Mut sinne kannattais mennä jo torstaina
Pro on parasta!
Poissa
Rovaniemeltä on lähdössä näillä näkymin 5 jannua... pitäs vaan vielä ilmottautua itse tapahtumaan
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.speedballgames.com">www.speedballgames.com</a><!-- w -->
Poissa
ainakin tällä hetkellä tilanne näyttää siltä että rahaa reissuun olisi. vaikka sekin on tosin kuulan hinnasta kiinni mutta luotan siihen 40€ +-3€ (en ole ennen tällaisiin tapahtumiin osallistunut)
niin ja jos ei ihan bussilastillista tule porukkaa niin onhan niitä minibussejakin aina olemassa. vai...?
Sami Saario / RumaQ
Poissa
Näillä näkymin olen osallistumassa ja yritän saada pari kaverii mukaan
Poissa
Poissa
Eikö se ole niin jos halutaan kaikki samaan porukkaan niin eikö siihen ensiksi laittaa joukkueen nimi?
Niin että pääse samaan porukkaan
Poissa
niih... noin 10 hlö per joukkue luki tuolla jämsän sivuilla. ja ilmoittautuminenkin oli suotavaa tehdä yhdessä niin helpompi saaha kaikki samaan joukkueeseen
Sami Saario / RumaQ
Poissa
niih... noin 10 hlö per joukkue luki tuolla jämsän sivuilla. ja ilmoittautuminenkin oli suotavaa tehdä yhdessä niin helpompi saaha kaikki samaan joukkueeseen
Korjaan! tiimien kokoa on muutettu 20-25
Yhdessä? siis kaikki laittaa joukkueen nimen samaksi niin päästään samaan tiimiin!
Näin minä käsitin!
Poissa
no ei kait sitte muuta ko ideariihi pystyyn vai mikä se nyt oli 8)
tulisiko nimen olla humoristinen vai voimakas vai jotain?
Sami Saario / RumaQ
Poissa
INVADERS
Möhkö fantit
SS
Pigflu
Siinä ois pari
Onko kellään paikkaa mökissä tällä hetkellä? sinne suurpeliin?
Ja kimppa kyydeistä ois ihan kiva tietää!
Tälle jutulle vois tehä ihan oman foorumin
Poissa
Tälle jutulle vois tehä ihan oman foorumin
No tuskin kannattaa ruveta koko foorumia luomaan tämän takia :twisted:
Ja onko muutenkaan väliä että missä porukoissa tyypit pelaa. Silti voidaan majoittua samaa mökkiin. Meiltä on kans tulossa yks kaveri Rovaniemeltä ja minä tuun varmaankin jostain ylivieskan suunnalta.
Pro on parasta!
Poissa
Mökki varattu 14-16.8. (pe-su)
Mökissä on 6 vuode paikkaa ja mikäli tulijoita riittää niin lattialle mahtuu pari jantteria.
Lisätietoja mökistä
Hintaa on 135€ / 2vrk + 19€ toimitusmaksu, summa jaetaan tasan yöpyjien kesken.
Kiinnostuneet voivat ilmotella mulle niin lisään nimiä listaan. Laittakaa myös paikkakunta mistä ootte tulossa niin voidaan samalla katella vähä kyytihommia.
Mökissä tällähetkellä:
Rajis - Nivala
Heiku - Rovaniemi
Juffeli - Oulu
EiM - Oulu
Dexter - Kemi
Talen - Oulu/Simo
Hape - Oulu
Teratolepis / Oulu
Pro on parasta!
Poissa
juu minut voi lisätä mökkiin mukaan asun keminmaassa mutta kemistäkin voin hypätä kyytiin
elikkäs jos pelipäivänä mennee sen 2 laatikkoa kuulaa niin reissulle tulis hintaa 160-170€ + kyyti (+ mahdolliset afterpaintit )
Sami Saario / RumaQ
Poissa
juu minut voi lisätä mökkiin mukaan asun keminmaassa mutta kemistäkin voin hypätä kyytiin
elikkäs jos pelipäivänä mennee sen 2 laatikkoa kuulaa niin reissulle tulis hintaa 160-170€ + kyyti (+ mahdolliset afterpaintit )
Jos haluaa alentaa tuntuvasti pelikustannuksia niin kannattaa ilmottautua lämäriksi. Mulla oli viimevuonna mutka mukana ensimmäiset 20minuuttia ja sen jälkeen pelasin koko päivän ilman mutkaa.. ja oli helvetin hauskaa!
Pro on parasta!
Poissa
Itsehän ilmottautuin PST mieheksi, katotaan paljonko kuulaa menee
Poissa
Mieki tuun sinne mökkiin, pitääkai sitä käydä kattomassa sielläki että mites se suurpeli on toteutettu. Oulusta tai Simosta, riippuu miten on kyyti järkätty
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Huippua, että Rajis pisti tähänkin vähän vauhtia
Mun auto on käytössä eli sillä voidaan ajella Oulun suunnalta vaikka koukaten tuolta Ylivieskan / Nivalan kautta. Mukaan mahtuu mun lisäksi 3 hlö (+ yksi taakse keskelle, jos mahtuu).
Mulle lähtöajalla ei ole väliä. Tosin vois kyllä työpäivän tehdä siinä perjantaina ja olla "ajoissa" perillä eli lähtö joskus klo 12.00 -> 17.00 Oulun korkeudelta.
Toisen auton vielä tarvitsisi. Keneltä sellainen?
Poissa
Punkat täynnä, pari mahtuu vielä lattialle pötkötteleen..
Voin kysästä Heikulta että lähtiskö se ajeleen rollosta. Jos saatais vielä pari jamppaa tuonne mökkiin niin sittehän kyydit menis tasan, eli 4 molempiin autoihin. Yleensä sitä kamaa on niin paljo mukana että 4 hlö/auto on maksimi.
Pro on parasta!
Poissa
no mun pelikamppeet menee yhteen urheilulaukkuun ja siihen lisäksi repullinen/rinkallinen muuta sälää mukaan. suattaapihan sen niinkin tehdä että talenin kans körötellään sinne ouluun ja siellä hypätään juffelin kyytiin vai miten sen nyt tekisi?
Sami Saario / RumaQ
Poissa
suattaapihan sen niinkin tehdä että talenin kans körötellään sinne ouluun ja siellä hypätään juffelin kyytiin vai miten sen nyt tekisi?
Katotaan tuota kyyti hommaa sit lähempänä. Mut Heiku asustelee tosiaan rollossa ja jos lähtee sieltä ajelemaan alaspäin niin tehän asustelette siinä matkanvarrella..
Mulle ei oo niin väliksi että missä autossa matkustan ja voin vaikka hommata itteni nelostien varteen niin ei pohjosesta tulevien tartte tehdä kauheeta lenkkiä.
Pro on parasta!
Poissa