Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
jaa mie tulin käväseen välillä tääläki, oisko mettään tulijoita muitaki keksiviikkona ?
Poissa
Kyllähän sitä, kun pitäs muutenki siellä pyörähtää
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Mukana
Poissa
Mahtuukos mukaan yks alottelijakin? Jos mahtuu niin missähän päin kempelettä pelit on? Ja oliskos jotain yhteystietoja joista vois kysellä ajo-ohjeita tms. ?
Poissa
Mahtuukos mukaan yks alottelijakin? Jos mahtuu niin missähän päin kempelettä pelit on? Ja oliskos jotain yhteystietoja joista vois kysellä ajo-ohjeita tms. ?
Joo laita YV:tä tai soita 040 581 2750 tai sitten powerplaylle sähköpostia TAI tule käymään Powerplayllä, niin kerron tarkemmin 8)
Julkisesti ei viitsi alkaa liikaa ohjeita jakelee tai pelaataan muuten jotain airsoftaajia vastaan
Mutta mutta! Nyt näyttää pahalta! Meitä on jo 6 kasassa... joutuu luultavasti lähtee pelaa.
Poissa
Ircin kautta delirium- ainankin lupaili tulla joten senkin voi laskee. Sit mahdollisesti vielä yks lisää, mutta katsotaan nyt varmistus vielä
Poissa
Eli kävin hakemassa sitä ilmaa tänään powerplayltä, että enköhän niillä ohjeilla osaa paikan päälle. Eli mukana.
Poissa
Minä kyllä sitten tarvitsen hiilidioksiidia ja kuulia
ja laittakaapa mulla YV:llä missä päain se on? osoite tai sitten lähimmän rakennuksen osoite, tien nimikin kelpaa
Poissa
Minä kyllä sitten tarvitsen hiilidioksiidia ja kuulia
ja laittakaapa mulla YV:llä missä päain se on? osoite tai sitten lähimmän rakennuksen osoite, tien nimikin kelpaa
Mullekkin voi laitella tuota osoitetta tms.
Poissa
voi piru, sehän pittää alakaa ihan kaivaan kamoja esille, päästään pian rähiseen
ehän mie ollu muistanu kelloaikaa niin sehän on se perinteinen klo 1800
Poissa
Poissa
jeps, jouni vois mulle tuua sitä whiteshittiä jos sitä löytyy käsiteltynä. mutta eikö siinä menny joku 3h ko sen käsittelee?
Ok, varaan sulle tollasen.
Jos muilla on kuulan tarvetta niin ilmotelkaa. Jonkun verran on ylimäärästä mukana, mutta sitä ei koskaan tiedä jos porukka innostuukin tai jos moni on jättäny ilmottamatta pallot.
Poissa
Sivut: 1