Et ole kirjautuneena.
Oulun Hiukkavaarassa olisi tarkoitus pelata su 18.10. klo 13 alkaen. Sää näyttäisi makoisalta tällä hetkellä, joten mukaan vaan vielä kun kerkeää ennen pakkasia. Vuokraajille vuokraillaan vermeet PowerPlayltä. Vuokraajat ilmottautukaa viimestään torstaina 15.10, niin saadaan vuokraaminen sujumaan Jounin ja Katin kanssa näppärästi mitä ilmeisimmin.
Ilmottautuneet:
MH + 1 kaveri (hoidan itse minun puolelta tulevat vuokratarpeet ja vuokrauksen)
VMK-80 + 3 mahdollista kaveria (VMK-80 hoitaa sen puolelta tulevat vuokratarpeet ja vuokrauksen)
Zelcin
Juha
Jarmo
Hape
Talen
Dexter
Pelit siis järjestyy, joten ilmottautukaas viimesetkin!
Poissa
Mukana.
Mulle on tällä hetkellä 2 kaveria ilmoittanut tulevansa.Niille pitää vuokrata vehkeet.
E:turhaa höpinää pois.
-Vesa-
Poissa
Joo, mä voisin tulla kans kun pelit siirty joiden takia olisin joutunut jäämään pois.
Eli tuon paikan päälle ilmat ja kuulaa tilauksesta. Toki ylimääräisiä kuulia tuon jonkun verran, mutta aina ei voi tietää miten porukka innostuu.
Poissa
Eli tuon paikan päälle ilmat ja kuulaa tilauksesta. Toki ylimääräisiä kuulia tuon jonkun verran, mutta aina ei voi tietää miten porukka innostuu.
Tuotko mulle pussin kuulaa. Vaikka Typhoonia tai sitä oranssia xoindustriessin kamaa, mitä ostin keskiviikkona. Musta tuntuu, että nyt tarvii kuulaa. Jos Jouni ei tipu omalla taidolla, niin kuulan määrällä Saa laittaa samalle laskulle sit kuin mun puolelta tulevat vuokratarpeet. Voin roudata käteistäki paikan päälle.
Poissa
Mieki voisin tulla, mutta löytyiskö jounilta jonkunlaista boksia lainaan kun toi oma loaderi sano sopimuksen irti simossa eikä oo kerenny/viittyny/jaksanu korjaamaan?
Poissa
en usko että jouni on halukas kirjoittamaan laskua aivan yhden kuulapussin takia
+ vuokravermeet yhelle tai kahelle... tarkkuutta tarkkuutta
Poissa
Zelcin Hox!
Mä tartten palloja,näitä oon käyttänyt ja hyväks todennut:HeadShot 100%, Silent Ninja Killahz,Humiliator,Nuke Bomb 3000 ja Snipers Dreamz.
Jos ei noita oo niin sit jotain muuta.Laatikon ostan.
E:Jotain halpakuulaa mulle,ei tartte olla kullan väristä glitteriä maalin seassa.
-Vesa-
Poissa
Mukana. Joko pelataan talvikivillä eiku kuulilla?
Ja saako savuja käyttää ? (niitä pienii)?
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Ja saako savuja käyttää ? (niitä pienii)?
Savuja? :shock:
Poissa
Talen kirjoitti:Ja saako savuja käyttää ? (niitä pienii)?
Wau,sano MH joo.Vieläkö saatais mankka ja sinne Jimi Hendrixiä raikamaan.
-Vesa-
Poissa
Talen kirjoitti:Ja saako savuja käyttää ? (niitä pienii)?
voi voi teitä... ette tiijäkkään kaikista meän (no okei Talenin) viritelmistä ja paukuista. savut on vielä pientä :twisted:
Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!
Poissa
Noko niit isoja savuja viitti ottaa, kun sit tulee se palokunta sinne kattoon et missä palaa :cry:
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Noko niit isoja savuja viitti ottaa, kun sit tulee se palokunta sinne kattoon et missä palaa :cry:
Eikö noita saa kuitenkin käyttää,kunhan ilmoittaa etukäteen missä,milloin ja minkäväristä yms.
-Vesa-
Poissa
Niin no eikai niitä olla ilmoteltu, pietty ne pilvet nii pieninä
Meri-Lapin Paintball
Poissa
Mie oon ampunu kaikki kuulat pois viime vkl... eli ei pääse ennää pelaan
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
no voi gerbiili... no niin no joo joo Jouni ottaa mullekki sitte loovan Camoa
Ikävä kyllä Camoa tulee lisää vasta keskiviikkona. Silloin tulee meille ensimmäiset talvipallot.
Kelpaako Typhoon (sininen tai keltainen).
Poissa
Mie oon ampunu kaikki kuulat pois viime vkl... eli ei pääse ennää pelaan
Kumma mies, ensin itkee ettei tule kun ei ole tarpeeks pelaajia ja sitten kun on pelaajia niin ei ole enää palloja
Ei ne pallot ampumalla lopu
Poissa
Tiger kirjoitti:Mie oon ampunu kaikki kuulat pois viime vkl... eli ei pääse ennää pelaan
Kumma mies, ensin itkee ettei tule kun ei ole tarpeeks pelaajia ja sitten kun on pelaajia niin ei ole enää palloja
Ei ne pallot ampumalla lopu
Joku vaa mainosti että viimeiset pelit tälle syksylle nii laitoin kaikki likoon siihen peliin niin tässä sitä nyh ollaan. Kyllä mie pelaan voin tulla mutta palloon valitettavasti ei € riitä tällä hetkellä...
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
Kyllä mie pelaan voin tulla mutta palloon valitettavasti ei € riitä tällä hetkellä...
Palloonhan saa rahat ku juo tänäiltana tai lauantaina kapakassa pari olutta vähempi ^^
Poissa
Tiger ei vaan uskalla... :shock:
Meri-Lapin Paintball
Poissa
Haluan jakaa tämän asian teidän kanssanne:
Piippusukkaa voi käyttää myös kännykkäpussina.
En oo kännissä,ainoostaan väsynyt.
-Vesa-
Poissa