Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Moro vaan, kävin huvikseni duunin ohella tsiikaamassa pelikentän ja olihan sitä lunta niin paljon ettei houkuttele yhtään pelaaminen. Kait sitä pelit aloitetaan kun lumimäärä vähän laskee että pystyy oikeasti liikkumaan, ettei tarvi poterossa napottaa, vai ???
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
"joo ei me pelata enää ikinä."
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Just toissapäivänä mietin samaa että missäköhän kunnossa kenttä mahtaa olla.
Valoa on jo ihan mukavasti mutta ei riitä mun kunto umpihangessa juoksemiseen.
Mihin päästäis pelaamaan?
-Vesa-
Poissa
Ei se lumi siellä mitään haittaa, se tuo oman kivan lisän siihen peliin. Eikä mene montaa erää niin sinne kentälle on tallautunut todella paljon polkuja jota pitkin huonokuntoisempikin voi juosta.
ÄLKÄÄ NÖSSÖILKÖ VAAN LÄHTEKÄÄ PELAAN!!
Tässä mallia vuodelta 2004, ja hauskaa oli!
Pro on parasta!
Poissa
Eihän siellä itse kentällä ole niin paljoa miltä se tieltä näyttää. Vois sanoo et joku 30-50% vähemmän lunta on siellä metsässä kuin siinä tiellä, mutta ongelmaksi muodostuu parkkipaikka. Pitäs autot saada jonnekin ja nyt ainut paikka on se Metsokankaantie ja sekin on liian liikennöity ja kapea, että siihen uskaltais huoltopaikan tehdä.
Totta kai siellä kentällä on sitten kohtia missä lunta on enemmänkin ja tuiskuttanut, mutta sehän tuo vaan kivan lisän kenttään kun se ei olekaan ihan samanlainen.
Se mitä kuntoon tulee, niin eihän sitä niin tarvii juosta, mutta tosin itsekin olen tällä hetkellä flunssassa ja ulkona näytti olevan vielä pari kymmentä minuuttia sitten -30, niin lähtökohdat ei ole järin hyvät :evil:
Pitänee vielä hetki odotella ennen kuin jaksaa pelaamaan.
Poissa
eikös sillä hecellä ollut joku pikkubobcatti? sehän käy meille näppärästi parkkipaikan aukasemassa
Vois samalla aurata meille pelikentänki
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
Minä voisin kyll lähtä pelaa
Löytyy lumipukukin (vanhoja suomen armeijan maastopukuja)
Valkoinen paholainen!
Poissa
Huono kunto,umpihanki,huohotus,hiki,kylmä ilma,maski ummessa,vitutus.
E:jos peliä tulossa niin tottakai oon mukana jos ei esteitä.
-Vesa-
Poissa
Olisko peliä parin viikon päästä säävarauksella? Vaikkapa alle -10c rajana.
Mitenköhän tuo SP-1 kestää kylmää?
-Vesa-
Poissa
Ainii, ens viikonlopulle ois Kiuruvedellä jotkut pellonreunapelit jos kiinnostaa. Siellä on pellolla lumesta moutoutuneita / osittain tehtyjä suojia ja kelkalla ajetut urat. Vissiin pääsis jopa parkkiin muuallekin kuin hankeen
Kiinnostaako?
Poissa
Voe paska,mä oon helsingissä ens vkl.
Järkätään nyt kuitenkin tässä lähiaikoina peli pystyyn,kesään on vielä aikaa turhan paljon.
-Vesa-
Poissa
Sivut: 1