Et ole kirjautuneena.
Laitetaan yleisön pyynnöstä nyt pelit pystyyn ja katsotaan miten paljon saadaan porukkaa paikalle. Ainankin osa on jo herännyt
Jos koittais aloitella pelit siinä klo 12.30.
Mukana:
zelcin
VMK-80
crazycook
EiM
PikkuTeme + 1 vuokrajantteri
Turmio
Gabbadaz (myöhässä kuten aina +1 vuokrajantteri
Talen
Dexter
Poissa
Siistii! Mukana.
Ei muuten huurtunut maski kertaakaan Ylivieskassa,luulin että olisi vetänyt umpeen samantien mut ei.Taisi kaikki kosteus jäätyä sisäpuolelle eikä linssiin asti päässyt yhtään
Mutkakin toimi moitteetta kunhan kuivasin rasvat veks edellisenä päivänä.
-Vesa-
Poissa
Missä päin linnakangasta?
Ilmottaudun mukaan
Poissa
Missä päin linnakangasta?
Ilmottaudun mukaan
ja EiM:ki heräs
Linnakangas / Kempeleen kenttä = sama asia
Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!
Poissa
Jesh,azodinin pumppu tuli postissa tänään.Oli pakko heti kokeilla sitä parvekkeelta läheiseen mäntyyn,helvetin kova ääni tossa on
Koirakin juoksi vaatenaulakon alle piiloon kun tetsailin eteisessä peilin edessä sillä.Niin pelottavan näköinen mä olen ton kanssa.
Nyt vaan porukkaa mukaan pelaamaan.Mulla saattaa yksi kaveri lähteä mukaan,sille tarttis vaan ilmapullon vuokralle.
-Vesa-
Poissa
EiM kirjoitti:Missä päin linnakangasta?
Ilmottaudun mukaanja EiM:ki heräs
Linnakangas / Kempeleen kenttä = sama asia
Ouluntullissa siis? mulla on pallo hukassa
Poissa
Ilmoittaudun! samantien mulle vaan ilmahuolto kuntoon niin tuun pelaan
Poissa
Nonii,nythän meitä on jo 5kpl.Mikä on minimi että pelit on? 8?
-Vesa-
Poissa
Joo varmaan taas se 8 kpl on hyvä jos on noita pitkän matkalaisia jne niin ei ihan turhan takia tarvitse metsään rämpiä. Toki mulle passaa pienemmälläkin porukalla jos tulijat on Oulusta ettei tule turhaa ajoa kellekään, mut kuitenkin ehdoton alaraja on 6 hlö.
Poissa
Minkäs hintasta olis kuula?? Entäs ilma?
T. epävarma mietiskeliä.
Poissa
Minkäs hintasta olis kuula?? Entäs ilma?
T. epävarma mietiskeliä.
Hyvä epävarma mietiskelijä,kuulalaatikon hinta on laadusta riippuen ollut noin neljäkymmentä euroa,Jouni osaa tarkan summan kertoa.
Ilmasta ei kait mitään ole veloitettu,ainakaan jos on kuulat ostanut Jounilta.
Mukaan vaan
-Vesa-
Poissa
Ookko zelcin käyny kattoon siellä pelikentällä, että miten sinne pääsee autolla?
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Ei varmaan pääse huonostikaan. Pitää autot jättää siihen liikenneympyrän kohdille, koska tuosta Metsokankaalle vievä tiet on koko matkalta pysäköinti kielletty.
Poissa
Toivottavasti tulisi vielä porukkaa että pelit järkkääntyy.
-Vesa-
Poissa
Jahajaha.. Voisipa hyvinkin olla, että pelaamaan saavun. Pitääpä alkaa katteleen jos sais auton ja kamat hoidettua kuosiin. Kyllähän tuo jo poltteleekin.
| Mikko Kenttälä | turmio@IRCnet |
Poissa
Tuun käymään, kun jaksan yövuoron jalkeen herätä
Poissa
Jahajaha.. Voisipa hyvinkin olla, että pelaamaan saavun. Pitääpä alkaa katteleen jos sais auton ja kamat hoidettua kuosiin. Kyllähän tuo jo poltteleekin.
Auto järjestetty. Taas ollaan yks askel lähempänä.
| Mikko Kenttälä | turmio@IRCnet |
Poissa
jaaa, notta pelhamman... pittää varmaan käyvä vähän kelkalla polkemassa paikkoja ettei tartte ihan kainaloita myöten kahlata, itte en varmaan pääse mukkaan rähiseen kun kelkkailu on kivempää näin lumen aikana kun kesällä
Poissa
En miekään vielä tule pelaileen, kunto sen verran huono ettei jaksa kinoksissa tai kelkkaurilla tetsata, mutta keväämpänä pitää alkaa ryhdistäytyyn, taitaa olla kamatkin samassa paskassa kun viimenen peli tuli -09 pelattua. 8)
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
noniin nyt siellä on polettu polkuja vähän ympäriinsä, toivotaan että pakastuu öiksi niin on vielä vähän paremmat polku pohjat
Poissa
noniin nyt siellä on polettu polkuja vähän ympäriinsä, toivotaan että pakastuu öiksi niin on vielä vähän paremmat polku pohjat
Olemme todella kiitollisia
Poissa
Ikävä kyllä puski työ-keikan aamuksi. Niin en kerkee vaikka mitempäin laskis. Jospa ens kerralla pääsis sinne teitin kentälleki pelaileen. :?
Poissa
Pelejä ei ole, vai?
Poissa