Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2010-04-30 14:50:14

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Moi.

Oon vajaa kolmekymppinen, tukevahko ja hieman alkoholisoitunut yksilö. Mulla on joukkue kateissa eikä yksin kuulemma pääse kentälle.
Eli hakusessa olis kesäks joku ihana kilpajoukkue ( tai vaikka useampi ) kesän turnauksiin. Tuskin tuun ikinä treenaan teidän kans tai muutenkaan tykkään teist, mut voisin tulla kentälle ampumaan palloa ja möykkäämään.
Sarjatasolla ei väliä.

Otathan yhteyttä!


Nimim: Mussukkasi


Pro on parasta!

Poissa

#2 2010-04-30 15:14:19

jelaitil
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-05-26
Viestit: 10

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Rajis on ottanu pari  big_smile

Poissa

#3 2010-04-30 15:34:20

NopeaHopea
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-12-30
Viestit: 338
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Hei Rajis, sovit kuvauksesi perusteella todennäköisesti 95% Suomen peinttijoukkueista.

Voitko tarkentaa profiiliasi (määrittele tukevahko & kuinka paljon alkoholia kuluu viikossa ja juotko pitkin viikkoa vai keskittyykö alkoholin nauttiminen ainoastaan viikonlopuille) niin etsin sinulle hyvän joukkueen.

Olen juuri perustanut pelimiehiä välittävän yrityksen nimeltä Nopea välitysyritys tmi ja etsin asiakkaita. Olen myös hieman humalassa wink

Hyvää vappua!

Poissa

#4 2010-04-30 16:02:42

Apa
Jäsen
Paikkakunnalta: Pälkäne
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 173

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Meille sopii hyvin tuollainen pelaaja. Tervetuloa vaan!

Poissa

#5 2010-04-30 17:11:45

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

jelaitil kirjoitti:

Rajis on ottanu pari  big_smile

Enpäs muuten ole. Juhlin kommari pippalot jo viime sunnuntaina Portsari Piknikin yhteydessä.
jepp.jpg
Kuva otettu sunnuntai aamuna noin klo 08.30.

NopeaHopea kirjoitti:

Hei Rajis, sovit kuvauksesi perusteella todennäköisesti 95% Suomen peinttijoukkueista.

Voitko tarkentaa profiiliasi (määrittele tukevahko & kuinka paljon alkoholia kuluu viikossa ja juotko pitkin viikkoa vai keskittyykö alkoholin nauttiminen ainoastaan viikonlopuille) niin etsin sinulle hyvän joukkueen.

Strategiset mitat ovat 187cm/118kg, eikä todellakaan mitään tiukkaa massaa. Alkoholia otan yleensä viikolla, koska silloin on vapaata.. jos on. Vain noviisit ja onnettomat räyhäävät paskat juovat viikonloppuisin ja juhlapyhinä. Ammattilainen ottaa silloin kun janottaa.

Apa kirjoitti:

Meille sopii hyvin tuollainen pelaaja. Tervetuloa vaan!

Tämä selvä. Mahdollisuuksien mukaan yritän päästä jokaiselle kierrokselle.


Pro on parasta!

Poissa

#6 2010-04-30 17:31:15

NopeaHopea
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-12-30
Viestit: 338
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Pro's Pro.

Onneksi tässä lajissa on maski päässä. Muussa tapauksessa noin komealla naamalla ei olisi mitään asiaa Tampereen kaupunkisotasimulaatioarmeijaan. Yksi miesmalli joukkueessa riittää (peppuhaleja Tiksun tiikeri Makelle!)

P.S. Kiinnostaisiko kuvassa olevaa salskeaa nuorta miestä lajin harrastaminen pohjoismaiden suurimman sisämaakaupungin eliittijoukkojen riveissä?

Poissa

#7 2010-04-30 18:32:02

Apa
Jäsen
Paikkakunnalta: Pälkäne
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 173

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Johan mä sen diilasin meille. Nyt Petteri simaa vaan naamariin ja jätettään se säätäminen muille.

Poissa

#8 2010-04-30 18:42:10

jelaitil
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-05-26
Viestit: 10

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Mihin rajis oot hävittäny viron reissulta saadun kauniin punotuksen naamalta smile

Poissa

#9 2010-04-30 21:06:11

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

jelaitil kirjoitti:

Mihin rajis oot hävittäny viron reissulta saadun kauniin punotuksen naamalta smile

Mikä punotus? Mikä viron reissu? En tiiä missä oon sillon käyny mut hauskaa on täytyny olla. Muija valitti vielä tiistainaki ku tärisin sohvalla ja haisin kuulemma pahalta.


Pro on parasta!

Poissa

#10 2010-05-01 09:47:35

NopeaHopea
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-12-30
Viestit: 338
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Apa kirjoitti:

Johan mä sen diilasin meille. Nyt Petteri simaa vaan naamariin ja jätettään se säätäminen muille.

Apa: Äijä ei omissa simoissaan ymmärtänyt, että puhuin toisesta komeasta kuvasssa olevasta uroosta. Enköhän tuosta kuvasta Rajiksen tunnistanut.

Poissa

#11 2010-05-01 10:21:33

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

NopeaHopea kirjoitti:
Apa kirjoitti:

Johan mä sen diilasin meille. Nyt Petteri simaa vaan naamariin ja jätettään se säätäminen muille.

Apa: Äijä ei omissa simoissaan ymmärtänyt, että puhuin toisesta komeasta kuvasssa olevasta uroosta. Enköhän tuosta kuvasta Rajiksen tunnistanut.

Tuo toinen uros tykkää vaan harrastaa väkivaltaa tatamilla. Eli ei oo paintti miehiä.

Ottaako muutes toi Tmi Nopea välitysyritys kuinka suuren osuuden mun pelipalkkioista?


Pro on parasta!

Poissa

#12 2010-05-01 12:18:08

NopeaHopea
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-12-30
Viestit: 338
Kotisivu

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

Pelipalkkiot maksetaan alkoholissa ja aina turnausta edeltävänä iltana. Välityspalkkioita ei peritä, koska välitysyritys toimii ns. pelaajalta pelaajalle periaatteella.

Poissa

#13 2010-05-01 23:47:03

Wänsjuu
Jäsen
Paikkakunnalta: KjokiZoo/Vantaa
Rekisteröitynyt: 2002-01-30
Viestit: 494

Re: Mieshenkilö etsii peliseuraa

:idea:  Koska se vappu on?

p.s. mua pierettää, voinko pelata?


<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.trivoga.net">www.trivoga.net</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.progames.fi">www.progames.fi</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.planeteclipse.com">www.planeteclipse.com</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.teamcoitus.fi">www.teamcoitus.fi</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tehy.fi">www.tehy.fi</a><!-- w -->

Poissa

Keskustelualueen alatunniste