Et ole kirjautuneena.
Harmi.
No ens kerralla. 8)
Poissa
Joko sitä aletaan katteleen viikoille pelejä?
Viikonloput on ainakin minulla usein buukattuja. Vaikkakin sunnuntaiksi yleensä kyllä kerkiääkin Ouluun kotiutua. Tosin esim. 16. päivä en pääse sunnuntainakaan.
| Mikko Kenttälä | turmio@IRCnet |
Poissa
Alkaa kyllä huolella taas täyttymään itselläkin viikonloput kun pitäs saada pelitreenejäkin alle viikonloppuisin ja koska lauantaisin on kaikki tapahtumat niin ainut päivä on sunnuntai :evil:
Sunnuntaillekin pitäisi saada mahdutettua pelitreenit ja metsäpelit :shock:
[EDIT]: Niin 16.5. varmaan olisi mahdollisuus päästä pelaamaan Alppilassa RQ:n, TO:n (?) ja kajaanilaisten välissä / kanssa. Onko kiinnostusta?
Poissa
Jos löytyy mulle boltti ! nii sitte oon tulossa kyllä
Poissa
Mua kiinnostaa toi Alppilan peli.Taitaa olla aika yksipuolista pudottelua mut so not
Eli täältä lähtis 190cm/112kg PaintballNinja pelaamaan,kuka haluaa mun puolelle? No? Kuka? Eikö ketään? Vaikka mulla on pumppu?
-Vesa-
Poissa
Ihan minne vaan. kuhan pääsis pelaan.
Onko alppilassa millanen kenttä???
Poissa
Ihan minne vaan. kuhan pääsis pelaan.
Onko alppilassa millanen kenttä???
täysikokoinen sup'air kenttä. alustana turffi
Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!
Poissa
Supipelit kiinnostaa aina
Meri-Lapin Paintball
Kotisivu: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.merilapinpaintball.com">www.merilapinpaintball.com</a><!-- w -->
e-mail: <!-- e --><a href="mailto:merilapinpaintball@gmail.com">merilapinpaintball@gmail.com</a><!-- e -->
Poissa
Jos jounilla sattus olee hyllyssä semmonen 50 kuulan loaderi niin otappa mukaan. 8)
Poissa
PikkuTeme: Joo se boltti tulee ennen tuota Alppilaa. Tässä hirvee hiki päällä yrittäny ystävällisesti selitellä miks helvetissä se on niin tärkee ja sitä rataa :evil:
Nyt vasta tajusivat.
Poissa
Mites MacDevin tilaus? Onkohan se pullo tulossa joskus?
Vaan eipä sillä niin kiirettä oo, koska ellei viikkopelejä aleta järkkäämään ni en vähään aikaan pääse pelaamaan.
EDIT: Jaa olit pistäny yv. Hyvä että tulee. Haenpa ensi viikolla pois.
tykkään banskuista.
Poissa
PikkuTeme: Joo se boltti tulee ennen tuota Alppilaa. Tässä hirvee hiki päällä yrittäny ystävällisesti selitellä miks helvetissä se on niin tärkee ja sitä rataa :evil:
Nyt vasta tajusivat.
noh, hyvä jos se kumminkin on tulossa nii ei tarvi puhallella piipusta niitä kuulia
Poissa
Mua kiinnostaa toi Alppilan peli.Taitaa olla aika yksipuolista pudottelua mut so not
Eli täältä lähtis 190cm/112kg PaintballNinja pelaamaan,kuka haluaa mun puolelle? No? Kuka? Eikö ketään? Vaikka mulla on pumppu?
Minä voin tulla sinne ninjaileen sun puolelle, ku eipä taija olla paljo vastusta muutenkaan meikä vois vetää t-paijan ninjamaskiksi itelle 8)
Poissa
Mihis aikaan muuten aloitellaan jos Alppilassa pelataan? Olisi sellaiset 3-5 tyyppiä Kainuusta tulossa jos suppipelejä olisi tarjolla, mutta yhden hemmon pitää ehtiä sitten vielä yövuoroonkin samalle päivälle.
Mikko Karppinen - Backwood Rangers
Poissa
Mihis aikaan muuten aloitellaan jos Alppilassa pelataan? Olisi sellaiset 3-5 tyyppiä Kainuusta tulossa jos suppipelejä olisi tarjolla, mutta yhden hemmon pitää ehtiä sitten vielä yövuoroonkin samalle päivälle.
Koittakaa saaha koko 3. div. pumppu liikkeelle. Näyttäs tulevan laadukasta treeniä jos kaikki menee niin kuin pitää.
zeta: Pitäsköhän näille 16.5 treeneille laittaa oma threadi?
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
Rupiaa tuntuun että meikä mettäpelaaja on aikalailla vastaan tulijana näissä peleissä.
No jos sitä vaikka bulkkais. 8)
Poissa
Kannattaa kyllä ilmaantua paikalle.
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa