Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Myynnissä siis hopian värinen demari, sekä normaalinmusta SP-1 pienellä maustamisella. Käyttämättömänä nurkissa lojuu myös VL Eye-Force loaderi.
Dye DM8:
Rasva
O-renkaita ja varaosia rasiassaan
Manuaali
Alkuperänen laatikko
Muuta huomioitavaa:
Pallot meinaa jumittaa piippuun. Luultavasti ratkaisu on yksinkertainen, mutta en ole osannut/jaksanut sitä etsiä. Luultavasti melko helposti ratkaistavissa. Ostin käytettynä tässä kesällä, joten aikaisemmista käyttäjistä en osaa kovin paljon kertoa. Itse olen kuitenkin pelannut tällä vain kaksi kertaa. Myyn pois, koska en jaksa kamppailla tuon piipun kanssa. Kukaan kun ei täälläpäin tunnu tietävän demareista mitään.
Hp: 300e/tarjous
Smart Parts SP-1:
Tukki+sovitepala
Smart Partsin 14 tuumainen piippu
Rasva
Jos nyt löytyy jotain kilkettä ni pistän mukaan.
Muuta huomioitavaa:
Eli mutkaan on siis lisätty tukki perään ja normaalia pitempi piippu. Mutkassa on vain puoliautomaatti-tulimoodi. Ostettu uutena 2010 keväällä ja pidetty hyvin. Rasvattu ja puhdistettu aina pelin jälkeen.
Tämä ja alussa mainittu loaderi yhteishintaan 220e!
Hp: 200e/tarjous
Yleisesti:
Myyn pois, koska päätin ostaa paremman näiden kahden tilalle. Vaihtoa voi ehdottaa vähän mihin vaan. Tähtäimessä ois Ego, mieluiten musta väriltään. Voin maksaa välejäkin riippuen vaihdokkeesta.
Kuvia voin ottaa ja lähettää sähköpostiin, jos joku haluaa. Pistän niitä myös tänne heti kun ehdin. Kysellä saa ja jos vaan vähänkään kiinnostaa, ota yhteyttä joko yv:llä tai kirjota mulle osotteeseen vilkku94 (ät ) hotmail . cöm
Tuonti onnistuu Oulun lähistölle ja posti kulkee moneen paikkaan täällä Suomessa, varmaan sinnekin. Rahat tilille ja paketti postiin, tai sitten postiennakko. (Ostaja maksaa postikulut!)
tykkään banskuista.
Poissa
Poissa
Sepäs unohtuikin! Elikäs Tyrnävän Murrossa asustelen. (Melko lähellä Oulua.)
tykkään banskuista.
Poissa
uppista. sp1 saattaapi mennä tässä lähipäivinä, mutta demari ois melko kovasti uuden kodin puutteessa. tarjouksia vaan jos kiinnostaa.
tykkään banskuista.
Poissa
Sivut: 1