Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Vanhan luotettavan seiskan rammeri kulu loppuun ja vaihdoin sitten zick kitin sisään.
Osaako joku neuvoa miten mutka pitäisi säätää tai pitääkö edes säätää että se toimisi optimoidusti tuolla uudella rammerilla?
Kiitos
Poissa
Toivottavasti vaihdoit myös rammer capin?
Anyways, perus sweetspottaus on aina paikallaan silloin tällöin. Eli, kronaat mutkan sopivaan nopeuteen. Lähdet sitten ruuvaamaan LPR säätöruuvi sisään kunnes alkaa esiintymään heittoa lähtönopeuksissa. Kun lähdöt alkaa heittämään, käännät LPR-säätöruuvin noin puolen kierroksen ulos. Kun LPR-säätöruuvia ruuvataan sisään, laskee mutkan/solenoidin/rammerin käyttöpaine, ja mutka käsittelee palloa vähän nätimmin. Liian matala LPR-paine aiheuttaa sen, että rammeri ei jaksa avata exhaust valven kunnolla, ja lähdöt heittää. Liian korke paine taas puskee rammerin eteenpäin turhan kovaa.
Jos sitten haluat, voit alkaa leikkimään dwellin kanssa. Eli sama juttu, alat laskemaan dwellin arvoa, kunnes vaikuttaa lähtöihin. Dwelli taas ohjaa solenoidia, kuinka kauan se on auki, ja päästää ilmaa rammeriin.
Matalempi dwelli tarkoittaa pienempää ilmankulutusta, mutta enemmän ääntä ja potkua,joten käsittelee kuulia vähän kovakouraisemmin.
Korkeampi dwelli tarkoittaa vähän suurempaa ilmankulutusta, mutta pienempi ääni ja vähemmän potkua, ja siten vähän kiltimpi kuulille.
Matala dwell-arvo vaatii kovemmat paineet inline-regusta, ja vastaavasti korkea dwelli antaa laskea inline-regun paineet. Itse tykkään nostaa dwellin arvoa 1-2 pykälää. Ilmankulutus ei pahemmin nouse, mutta mutkasta tulee mukavempi käyttää.
Ja katoppa että on uusi, hieno, kallis, hyvälaatuinen paristo koneessa. EI LADATTAVA! Ja mielellään kunnan painttia, huono paintti aiheuttaa heittoa lähdöissä, vaikka miten säätäisit (vaikka tämän tiesit jo...) Jos tuntuu hankalalta, löytyy suomesta ihan Planet Eclipsen techejäkin joka voi sen suorittaa
Ja joku varmasti korjaa näitä mun teknisiä arvauksia, jos jotain meni väärin väsymysvitutusharmituksen takia.
ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin
Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!
Poissa
Tämä on puhtaasti oma näkemys asiaan mitä olen lukenut pbnationista:
Verrattuna spoolari-merkkaimiin lpr säätö egoissa ei vaikuta hyvin dramaattisesti käyttöpaineeseen. Suositeltavaa kuulemma on ego7 malliin kääntää lpr ruuvia siitä flush-asennosta lpr cappiin nähden sisään max 2-3 kierrosta. Sitten egon dwellin säätö on vakiona sen verran hyvä että jättäisin sen vakioarvoon jolloin mutka on melko hyvä herkimmällekin pallolle. Tietysti mutka kuluttaa hieman enemmän ilmaa mutta ei dramaattisesti. zick kitin orenkaat kun ovat sisäänajetut niin sulla on käsissä erittäin hyvä rauta. Näin olen egot joukkueessa säätänyt ja ollaan saatu hyvii tuloksia.
www.takeover.fi
www.oringmonkey.com
Poissa
Sivut: 1