Et ole kirjautuneena.
Joutuupi ehkä ensvuonna lähtemään saksanmaalle pelaamaan. Mitenkäs se mutkien vienti sinne nyt menikään, onnistuuko viedä ollenkaan vai kannattaako vuokrata vermeet jostain paikallisesta lafkasta?
Pro on parasta!
Poissa
Ja siis tänne:http://www.eurobiggame.de/en/
Poissa
No lähdetään nyt siitä että Saksassa järjestetään Mille ja se pelattiin siellä onnistuneesti tänäkin vuonna. Samoin useampana edeltävänä vuotena ja ainakin meitin poijjaat on saaneet mutkansa pitää.
Poissa
Mites ilmapullojen kuljetus koneessa?
Poissa
Poissa
No lähdetään nyt siitä että Saksassa järjestetään Mille ja se pelattiin siellä onnistuneesti tänäkin vuonna. Samoin useampana edeltävänä vuotena ja ainakin meitin poijjaat on saaneet mutkansa pitää.
Muistelin vaan että pitikö saksaan vietävissä mutkissa olla joku tietty leima/stanssaus, mut taisin muistaa väärin.
Pro on parasta!
Poissa
Kyllä ne ilmapullot menee koneessa matkatavaroissa. Jos haluu pelata pelin hyvin niin ottaa regun irti pullosta. Helppo tapa näyttää että pullo ei ole paineistettu.
Paineen näkee toki mittaristakin, mutta mikäli haluavat kurkistaa pullon sisälle, on regu parempi irrottaa valmiiksi niin säilyy ainakin ehjänä.
Pro on parasta!
Poissa
Olisko ollut Takeoverin pojat joilla oli Saksassa joskus ongelmia merkkainten kanssa paluumatkalla. Tämä siis tapahtunut joskus 2004 tai 2005. Ja Urhon Epulta pullo jäi Ouluun matkalla Helsinkiin.
Eri lentoyhtiöillä on erilaiset säädökset. Vähän riippuu myös miten vartija tai laukkujen tarkastaja asetuksia tulkitsee. Varmin tapa on jo aiemmin mainittu ottaa regu irti, jolloin pullo on enää alumiinisylinteri eikä enää paineastia ja se on myös helppo todeta tyhjäksi. Pullon tarkastajahan ei voi tietää onko mittari rikki tai osaako hän sitä oikein lukea.
Myös aseiden kanssa on joskus ongelmaa ollut. Jos aseen purkaa osiin (kahva ja runko erilleen), niin menee helpommin läpi (esim. Ryanair). Jos laittaa ruumaan meneviin matkatavaroihin, niin ei pitäisi olla ongelmaa.
Itselläni ei henkilökohtaisesti ole ollut ongelmia paintallaseiden tai paineilmapullojen kanssa vielä kertaakaan. Olen lentänyt niiden kanssa varmaan reilut parikymmentä lentoa.
Saksassa on jotain säädöksiä tulinopeuksien ja lähtönopeuksien suhteen, mutta niistä en osaa tarkemmin sanoa. Ja tietääkseni niistä ei myöskään mitään haittaa ole ollut. Mm. Millehän siellä joka vuosi järjestetään.
Poissa
Takeoverilla jäi millekiekan jälkeen mutkat lentoasemalle. Siitä itseasiassa tuli ihan isompikin selkkaus kun kunnon swat-teami osotteli rynnäkkökivääreillä. Taisivat kaverit päätyä johonkin terroristi listallekkin ainakin hetkeksi.
Mutkissa pitää olla se joku 68cal merkintä ainakin.
Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->
Poissa
Mutkassa oltava F-leima (.68cal). Lähdöt max. 214fps (ruhahahah). Sakko ilman F-leimaa, jos käry käy: n. 200e. Saksa on paras maa.
Poissa
Onpas alhaiset lähöt saksanmaalla... saako etek tms. uudemmissa mutkissa lähdöt noin alas että ne vielä toimii?
Poissa
Eclipseltä saa tarkoitukseen sopivan LPR-jousen, jos nätisti kysyy. Siihen et ota kantaa noudatetaanko tätä saksan max fps sääntöä a) yhtään b) missään.
Poissa