Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2013-09-26 17:01:09

kim1
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2001-11-19
Viestit: 254
Kotisivu

Re: Urheilujuoma - Performance Drink - toimitus Mad Croc turn.

Olen testannut kaikki tunnetut brändit markkinoilla ja kävin läpi järkevimmät vaihtoehdot yhä uudelleen ja lopputulos oli että Perfo juoma on niistä paras ja samalla mielestäni turvallinen ja luonnollinen – en oikein suosi synteettistä scheissee. Hinta/laatu -suhde on todella hyvä.

Olen siis tullut samaan lopputulokseen kuin huippu-urheilijat ja ruotsalaiset Elitserien lätkäpelaajat: Perfo on paras.
Tutustuin tähän tuotteeseen jo 90-luvulla mutta rupesin testaa muita kun oli vähän hankalaa tilata sitä - pitää aina säätää kimppaoston..

Eli krapulaan ja urheilusuoritukseen ykkönen: Performance Drink by Nature's Own aka the Broccoli Company.

jostain ripattu seloste:
Elite Performance Drink juoma koostuu tasapainoitetuista hiilihydraateista ja elektrolyyteistä, joista lihaksesi saavat nopeasti energiaa ja jotka lisäävät suoritus- ja keskittymiskykyäsi. Elite Performance Drink kompensoi elimistön urheilusuorituksen aikana menettämiä nesteitä ja suoloja.

Elite Performance Drink - Hiilihydraattivalmiste/ urheilijoille. Erityisruokavaliovalmiste urheilijoille.(pulveri)
Elite Performance Drink sisältää hyvin tasapainoitetun yhdistelmän hiilihydraatteja, jotka tuottavat nopeasti energiaa lihaksiin sekä lisäävät kestävyyttä ja auttavat ylläpitämään keskittymiskykyä. Performance Drink tasapainottaa neste- ja suolahukkaa, joita keho menettää urheilusuorituksen aikana.

Suositeltava käyttötapa: Parhaaseen tulokseen pääset juomalla Performance Drinkiä ennen fyysistä suoritusta ja myös sen aikana. Juoma on virkistävää myös suorituksen jälkeen.

Eli tilasin laatikon tossa hiljattain ja nyt löytyy n. 7 purkkia. Laita tekstaria 045-3401030 tai eemelii kimribacka ( a ) hotmail piste com niin sovitaan toimituksesta. Hinta 20€ ja hyvin riittoissa. Käytän koko kesäkauden aikan yhden purkin treeneissä ja kisoissa. Hinta on ihan sama kuin mitä olen itse maksanut.

Voin ottaa messiin Mad Croc 3-maniin.


powered naturally by noni Morinda
recommended by Kim1

Poissa

Keskustelualueen alatunniste