Et ole kirjautuneena.
Olen testannut kaikki tunnetut brändit markkinoilla ja kävin läpi järkevimmät vaihtoehdot yhä uudelleen ja lopputulos oli että Perfo juoma on niistä paras ja samalla mielestäni turvallinen ja luonnollinen – en oikein suosi synteettistä scheissee. Hinta/laatu -suhde on todella hyvä.
Olen siis tullut samaan lopputulokseen kuin huippu-urheilijat ja ruotsalaiset Elitserien lätkäpelaajat: Perfo on paras.
Tutustuin tähän tuotteeseen jo 90-luvulla mutta rupesin testaa muita kun oli vähän hankalaa tilata sitä - pitää aina säätää kimppaoston..
Eli krapulaan ja urheilusuoritukseen ykkönen: Performance Drink by Nature's Own aka the Broccoli Company.
jostain ripattu seloste:
Elite Performance Drink juoma koostuu tasapainoitetuista hiilihydraateista ja elektrolyyteistä, joista lihaksesi saavat nopeasti energiaa ja jotka lisäävät suoritus- ja keskittymiskykyäsi. Elite Performance Drink kompensoi elimistön urheilusuorituksen aikana menettämiä nesteitä ja suoloja.
Elite Performance Drink - Hiilihydraattivalmiste/ urheilijoille. Erityisruokavaliovalmiste urheilijoille.(pulveri)
Elite Performance Drink sisältää hyvin tasapainoitetun yhdistelmän hiilihydraatteja, jotka tuottavat nopeasti energiaa lihaksiin sekä lisäävät kestävyyttä ja auttavat ylläpitämään keskittymiskykyä. Performance Drink tasapainottaa neste- ja suolahukkaa, joita keho menettää urheilusuorituksen aikana.
Suositeltava käyttötapa: Parhaaseen tulokseen pääset juomalla Performance Drinkiä ennen fyysistä suoritusta ja myös sen aikana. Juoma on virkistävää myös suorituksen jälkeen.
Eli tilasin laatikon tossa hiljattain ja nyt löytyy n. 7 purkkia. Laita tekstaria 045-3401030 tai eemelii kimribacka ( a ) hotmail piste com niin sovitaan toimituksesta. Hinta 20€ ja hyvin riittoissa. Käytän koko kesäkauden aikan yhden purkin treeneissä ja kisoissa. Hinta on ihan sama kuin mitä olen itse maksanut.
Voin ottaa messiin Mad Croc 3-maniin.
powered naturally by noni Morinda
recommended by Kim1
Poissa