Et ole kirjautuneena.
Poistakaa ton pekalan jokaikinen viesti, bannatkaa sen nicki ja lähettäkää sen himaan musta homoraiskaaja.
Puoltoääniä otetaan vastaan.
Poissa
teuvovo rakastaa kaikkia aseet heitetään roskiin roskissa niiden paikka on!
Poissa
Sami kirjoitti 24.07.2002 klo 08:05:36:
Poistakaa ton pekalan jokaikinen viesti, bannatkaa sen nicki ja lähettäkää sen himaan musta homoraiskaaja.
Kannatetaan. Puoltoääni siis täältä.
Poissa
Sami kirjoitti 24.07.2002 klo 08:05:36:
Puoltoääni annettu
Poissa
I\'m on... (puoltoääni)
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Toi \"Musta Homoraiskaaja\" kuullostaa hyvältä rangaistusmuodolta! = 1*puoltoääni
Jeps...
Jeps...
Poissa
hei, mikä hässäkkä tää oikeen on? vähän bäkgraund inffoo niin voi ääni napsahtaa täältäkin (ehkä)
|----------------------------------------------------|
| Insert your elämää paskempi läppä here |
|----------------------------------------------------|
Bad Seeds
Poissa
EIIIII!!!!
SE ON IHA HUIPPU!!!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
musur kirjoitti 24.07.2002 klo 11:32:43:
hei, mikä hässäkkä tää oikeen on? vähän bäkgraund inffoo niin voi ääni napsahtaa täältäkin (ehkä)
Pari päivää sitten raggautunu heppu joka on ehtiny kirjoittaa jo noin 25 viestiä täyttä paskaa. Ylläpito moderoinu tänään sen viestejä _huolella_ pois...
(ei sillä että täällä muutenkaan niin älykästä läppää ole mut raja kaikella
Poissa
Sami Sami, missä sun finesse on?
Noista viesteistä, joita tuli itsekkin luettua, päätellen kaveri saa elämänsä selkäsaunan, suu pestään saippualla ja viikkoraha perutaan vuodeks kun soitat sen ÄIDILLE ja kerrot kuinka pahoja poju puhuu
- Muuli
Poissa
LÄHETTÄKÄÄ SE MUSTA HOMORAISKAAJA EKA MUN LUOKSE!!!
nim.KAAPELIN PUUTTEESSA.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Päivää täälä OIKEA Pekala mun serkuilla oli eilen ihan perkeleen kivaa tääl tehä tarjouksii ne tarkotti tän tzoukkina et zilleeälä hauku omaa puuta
Poissa
pekala kirjoitti 24.07.2002 klo 17:38:38:
Päivää täälä OIKEA Pekala mun serkuilla oli eilen ihan perkeleen kivaa tääl tehä tarjouksii ne tarkotti tän tzoukkina et zilleeälä hauku omaa puuta
Aika huono seivausyritys kyllä
Serkullas btw samanlainen tapa kirjoittaa sekavia lauseita ilman välimerkkejä, joten mitä voimmekaan tästä päätellä =o)
Poissa
ketä kiinnostaa? toi on joktap todennäköisesti joku espoon viiksi joka pelaa "suomen gay ballereissa" tms. hän on vain turhautunut kun täällä ei enään tapahdu mitään ja tämä on kaikki mitä hänellä on.
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
sitä paitsi mun sukunimi on pekkala pekala. pekala asuu elimäel mä vantaalla.
Poissa
voidaan päätellä ainakin se että sä oot tehny täysin turhaa salapoliisintyötä ja käsialatutkimusta, koska todennäkösesti ketään ei kiinnosta yhtään.
ihan kun kukaan muu ei olis tänne kirjottanu mitään skeidaa koskaan, ja mä puhun ittestäni.
miksei kukaan haluu bannaa mua ja iippoa?
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Hieman pihalla asiasta... Voisko joku määritellä hieman enemmän mitä on tapahtunut...
Anteeksi olen tyhmä.
Olis vain ihan hyvä tietää mikä meininki, ennen kuin tuen asiaa äänelläni...
...v*tun hullu!...
Poissa
Niinku niillä äänillä olis jotain vitun merkitystä... Kaikki bänniin niin loppuu tää(kin) paskanjauhanta.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
ns. \"äänestys\" peruutettu. Mä ja Iippo ei halutakkaan luopua meidän mustasta homoraiskaajasta...
Poissa
Teiän kyl pitää selvästi oppia jakamaan
Poissa