Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Satuinpa tuossa työkaveriltani saamaan pöydälleni Fitness-lehden (5/01), jossa on parin aukeaman juttu lajistamme.
Tosin jo ensimmäisessä kappaleessa mainitaan 'värikuulasota', mutta muuten vaikutti nopealla vilkaisulla olevan ihan asiajuttu.
Poissa
Mä näin sen artikkelin kanssa.
Näinkö mä (taas) omiani vai oliko Scary Movie 2 leffassa ne "plasma aseet" vanhoja kunnon PGP Sheridaneja..?
Poissa
Fitness-lehti? Onkos suomalaisten painttaajien keskipaino putoamassa alle 100kg:n vai kuinka? Pitääks munkin tilata Fitness-lehti?
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
mä näin peintti jutun jossain insiinöri lehessä. oli loppuunsa ihan hyvä juttu....
-L
Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->
Poissa
Olikohan edellisessä hesarin kuukausliitteessä kun nähtiin tippman tosi toimissa ampumassa kyynelkaasupalloja mellakka joukkoon. Pitäis suomeenkin hommata liiga "EI POJILLE" jossa pelattais kunnon palloilla kun niitä kerran josstain saa. Olisko siinä lentoradassa enää niin kauheesti väliä? Tosin kauheeta muussamista ei vois hyväksyä. Ehdottomasti hyvä sisäpelimuoto.
MÄ HALUAN VAIN, ELÄÄ!
ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.
Poissa
puukkotappelu se vasta miesten hommaa olis. loppus poikien whinetys waippaamisesta.
Poissa
Miksei niittä kuulia vois täyttää jollain mieleenkiintoisella hapolla...? Sitäkin on vähän vaikeeta vaipata ku ´rupee kamaa sulaan???
ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin
Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!
Poissa
tai ampuu samantien tuliaseella
+ eipähän vaipata
+ tai hifistellä piipuilla
+ tähtäys helpottuu
+ ennakko lyhenee
bite the bullet!!!
-Raakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Tai Laser-aseella.
Tapetaan kaikki jotka on mun kanssa erimieltä.
Tai sinko. Tai joku vitun iso ase jolla kaikki kuolee.
ATOMIPOMMI. tai, tai VETYPOMMI.
Hajotkaa Happomiehet.
Chief / AVR
Nerokasta!
Poissa
KU, JENGI EI VAAN TAJUU. ANGSTIII.
MÄ HALUAN VAIN, ELÄÄ!
ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.
Poissa
Sivut: 1