Et ole kirjautuneena.
kooma kirjoitti 06.02.2002 klo 15:15:24:
Eli olisko Alitajunta kiva?quote]
Juu, kuulostaa psykedeeliseltä kannatan tota alitajuntaa
mitenköhän sen sitten kääntäis englanniks kun teistä tulee kuuluisia ja menette ympäri maailman pelaamaan?WarHawk666/Wasted
P.S. No ei meitenkään nimi kovin hääppönen ole mutta sen siitä saa kun koittaa pitää demokratiaa yllä!!
---
WarHawk666 / Wasted
I'm absolutist,
but they still got me somehow!
Poissa
Urho olis voinu olla Finnkampenissa nimellä Muuli's Mullets, mutta mä kävin parturissa eilen
ps. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mulletsgalore.com">www.mulletsgalore.com</a><!-- w -->
- Muuli
Poissa
eikös kuitenkin paras olis:
team munapussi
team säkkihiki
tean muutenvaan rapsuttaa
SmO/Tiikerinsensellaiset
-isillä o punane mopo-
Poissa
Meiltä jäi iso kasa nimiä käyttämättä kun vaihdoimme... tässä osa + pari omaa keksintöä:
Manticores
M.O.B
Mafia
Mystery
Misery
Les Miserables
Wicked (ei hyvä koska on olemassa peinttifirma tuolla nimellä)
Glory
Klan
Alliance
...
Kyllä se nimi teille vielä keksitään, no hätä
-- Mankka/Wasted
In stereophonic sound, where available.
Poissa
Toi Klan olis ollutkin pätevä nimi. Korjatkaa jos oon väärässä mutta eikös valkoisissa lakanoissa heiluvia kavereita kutsuta syvässä etelässä juuri tuolla nimellä? Mardi Grasiin pelaamaan nimellä Klan tai KKK=)
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Ryyni kirjoitti 08.02.2002 klo 12:51:28:
Toi Klan olis ollutkin pätevä nimi.
No...voi sen kirjoittaa c-lläkin, mikäli tuo vaikuttaa "liian pätevältä"
Korjatkaa jos oon väärässä mutta eikös valkoisissa lakanoissa heiluvia kavereita kutsuta syvässä etelässä juuri tuolla nimellä? Mardi Grasiin pelaamaan nimellä Klan tai KKK=)
Onhan se vissiin edelleenkin noin. Mardi Gras nyt ei ihan kuulunut meidän tiimin suunnitelmiin vielä tänä vuonna, eikä varmaan ensikään vuonna.
-- Mankka/Wasted
In stereophonic sound, where available.
Poissa
Tuosta "Klan" nimestä voipi Ku Klux Klanin lisäksi johtaa vaikkapa Järvenpäässä toimivan KLAN MC:n, joka kuuluu suoraan Bandidosiin alajärjestönä =o) Aina kaikkialta löytyy jotain "vastaavia" nimiä joten ei tuotakaan aina voi ajatella.
Meiän tiimin nimi syntyi kirjoitusvirheestä kun poikien piti ettiä tietoa hakukoneella paintista, kirjoittivat sitten hakuehdoksi "painball" epähuomiossa ja ihmettelivät kun tarjotut sivut hieman erosivat peintistä
' Jassu
Painballs
Poissa
Meiän tiimin nimi syntyi kirjoitusvirheestä kun poikien piti ettiä tietoa hakukoneella peeniksestä, kirjoittivat sitten hakuehdoksi "feenix" epähuomiossa ja ihmettelivät kun tarjotut sivut hieman erosivat tavoitteesta...
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
No tota Feenixin nimen syntyä oon aina vähän ihmetellytkin....
Poissa
mites ois:
Team Kyrpäjyrä
meillä oli aikanaan tiimin tilissä nimenä \"Oulun Panintball\" se oli ihan pankkivirkailijan luomus, ei paskempi
BallRogs sai kaks ällää ihan tarkoituksella(Ball=kuka myöntää ettei tiedä, Rogs=Rock´s etc...) täytyy tunnustaa että Tolkienin kirjallisuudella on vahvasti osuutta asiaan..
Haaparannassa ruottin puolella ainakin joku vuosi sitten oli tiimi nimeltä Balrogs, en tiedä mitä mitä ne nykysin hommaa mutta vielä ei oo ainakaan samoihin skaboihin eksytty(johtuisko siitä ettei olla saatu aikaseksi mennä rajojen ulkopuolelle pelaan)...
Ukko
Hurry it up you Hoosier bastard! I could hang a dozen men while you're screwing around.
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
Eikös se ruottalainen tiimi ollu nimeltään Balrog, siis yksikössä. Vaikka mitäs sillä nyt niin on väliä...
Muita varteenotettavia vaihtoehtoja ovat tietysti:
- Team Masturbation
- SpaceWankers
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
Tässäpä yksi ehdotus, vähän niinkun trivoga eli siis: TEAM HIVAGA!!!!
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
juu, Balrog se tais olla...
Ukko
Hurry it up you Hoosier bastard! I could hang a dozen men while you're screwing around.
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
Meidän tiimin nimi on vaihettu Angels:eista --> Team Korstoihin :=))
Poissa
Meidän tiimin nimi on vaihettu Angels:eista --> Team Korstoihin :=))
Poissa
korstoi on hyvä nimi...heh.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Kuka keksi minä, noh itse kehu sikseen eli tästä lähtien Team Korstot.
-- Team Korstot --
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pbt-korstot.cjb.net">www.pbt-korstot.cjb.net</a><!-- w -->
-- Team Korstot --
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pbt-korstot.cjb.net">www.pbt-korstot.cjb.net</a><!-- w -->
Poissa
Korstoi on parempi
Sampo Vauhkonen
Viper Paintball Team
Sampo Vauhkonen
Viper Paintball Team
Poissa