Et ole kirjautuneena.
Olisipas todella mukava olla vaihtamassa turnausvarustusta, on nimittäin sellaiset ostajanmarkkinat että oksat pois.
Onko todella kaikilla tarve vaihtaa mutkaa kerran vuodessa? Ei siinä toki mitään pahaa ole, mutta kyllä menee rautaa halvalla myyntiin. Voisi vaikka laittaa galluppiin kyselyä mikä on mutkien vaihtonopeus tai jotain...
Oma Shockerini palveli syksystä 1996 kevättalveen 2001 ja nyt Angel LCD saa kyllä kestää ainakin toistaiseksi, ellei minuakin puraise kaamea mutkakärpänen
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Ensimmäinen \"kunnon\" mutkani lcd enkeli lähti just vaihtoon (palveli moitteettomasti vuoden) ja tilalle tulee kokkeri jota ei vaihdeta mihinkään.
ps. samalla hinnalla olisin saanut ir3:n mutta hell nöy!!
Kokkeri on miehille ja magi tytöille...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Mä ostin neliveto Shockerin alkukesästä 2001. Nyt sattui olemaan rahallisesti sellainen tilanne, että päätin vaihtaa mutkaa. IR3 on tulossa ja sitä on tarkoitus pitää tooooooodella pitkään. Samalla tuli autettua oman jengin mutkatilannetta, kun Shockeri meni omalle pelaajalle.
Ja kun kerran on ostajan markkinat, niin muistutetaan vielä, että Coden kelpo tikissä oleva Shocker 4x4 on edelleen myynnissä tuolla Myydään/Ostetaan/Vaihdetaan-osastolla...
Poissa
Mankelin ostin _käytettynä_ pari vuotta sitten. Nyt egi taikoi ylimääräiset sihinät pois ja taas maistuu meno muutaman vuoden Edellisellä magilla pelailin varmaan 3 vuotta.
Muotioikkuja toi mutkanvaihtelu sanon mä, tai sitten nykyajan kakaroilla on vaan pirun rikkaat vanhemmat
Poissa
Mistähän mä saisin rikkaat vanhemmt??
Nimim. 10k lainaa vielä maksamatta...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Vanhalla kunnon magillani tuli pelattua 5 vuotta, kunnes erheen tehtyäni vaihdoin enkeli lcd:hen. Onneksi virheestä viisastuttuani myin tehosekoittimen pois ja tilasin kunnon mekaanisen mankelin, kokkerin. Hintaa oli, uskokaa pois, mutta eipä tarvi ainakaan pattereita latailla
Ja kokkeri tulee pysyäkseen...
-Sami
-Sami
Poissa
Kun uusia mutkia ostetaan niin maan p\'keleesti, niin
mihin ne kaikki vanhat joutuvat? Vai tuleeko Suomeen
uusia peinttaajia niin paljon että vanhat myydään niille.
Taitaa kuitenkin jäädä nurkkiin lojumaan. Siis kuka enää
ostaa vanhoja Mageja tai Cockereita joita on Suomi täynnä
saati sitten Tippmanit sun muut Brass Eagelit...
Nimimerkki: pitäisiköhän perustaa paintball museo...?
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
Vai että vielä museo
Ehkä sinne museoon sit pitäis viedä mun Automag -92 ja kaikki tän tiimin ( Urho )pelaajat. Ja totuushan on se, että kyllä mä tolla vanhalla automaxalla oon lannistanu monta sähkötaulua.
- Muuli
Poissa
Joo, kyllä se niin on, että ei se mutka miestä tee, mutta
joskus seki auttaa.
Poissa
Siis kyllä kunnon mutka on perusta tässä lajissa. Itse oon käytännössä pelannu aina enkelillä. Ostin Lcd:n alle puoli vuotta myöhemmin ku aloin pelaamaan ja sitä ennenkin sudin kaikki turnaukset enkelillä ja mägit sai levätä kotona. jos se mutkan vaihto jonkun pelia parantaa jostain kumman syystä niin mikäs siinä. Tosin onko pointtia vaihtaa enkeliä IR3:n onkin jo toinen juttu...
nim.Ostakaa mun LCD
-Rakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
No ostelkaa mutkia vaa niin paljon ku haluutte. Ostan sitten vuoden päästä käytetyn IR3sen 500 eurolla
Poissa
Imagoa ja munanjatketta...
Nimim. Vielä munanjatkeeton
-cK / Flaymin'
cK / Evil-F
(to be announced later...)
Poissa
Tuli Muulilta hieno idea.
Tehdään liiton varoilla 90-luvun alkupuolen peinttivaikuttajista 1:1 vahanuket! Siis kotimainen paintball vahakabinetti. Kymmenkunta krapulaista peinttaajaa metsälavastukseen. Olisi menestys taattu!
(hieman poikkeaa aiheesta...)
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
Mikko! Mieti nyt vielä kerran tuota sun ideaa toi tietysti menis läpi korkeintaan Linnanmäen kummitusjunassa...
Vähän ennen kun museon peruskiveen saadaan rahat Veikkaus Oy:ltä voisi joku oikeasti yrittää kirjoittaa ylös historiaa että voisi kauhistella nykysuppihörhötkin. Eihän siellä toki mitään kovin ylevää löydy, mutta kai jonkinlainen raportti vuosista about 1988-1994 olisi paikallaan.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Niin no niin no.
Vuoden sisällä mulla on ollu
V6 se enkeli EGI set upilla
AI niin armageddonit
Angel air (rauhottava sininen valo)
LCD fly+angel air (ööö... no ihan jees \\\\\\\"se oli hoidos\\\\\\\")
Se AKAn mutka joka on tarkka+max flo (vitun jees ei vaan saa millenium kelpoiseks mitenkää ku on se trigger juttu DOH)
Impulse Freak factory+maxflo(joka varmaan vaihtuu IR3) viel
En hirveen usein vahda mutkii mut lcd on epätarkka ja egin systeemi tekee V6 niinku hyper nopeen.
JEs
LoCCo
VOODOO
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
...ja viddu et mä oon gänäs ku mä kirjotan näid juttui...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
egis systeemi?.. mikä on egin systeemi.. jos tällä tarkotetaan \"silmää\", kuuluu toki fisullekin kiitosta. koodipuolella kun fisu on ammattimiehiä..
mut jos tää egin systeemi tarkottaa jotain muuta, oon kiinnostunu kuulemaan mitä se on..
-Kimmo / Cyclone (suomen ekan silmäenkelin omistaja)
ps. toi suomen eka silmäenkeli pelaa nykyään urhossa..
Poissa
Miks jengi yrittää päästä eroon ilmakamoistaan? Yhtäkkiä ihan sikana käytettyjä ilmalekoja myytävänä.
Niko/Unknown
P.O.S.S.U.: Positronic Obedient Scientific Sabotage Unit
Poissa
Kaikki rupee pelaamaan tippmann 98seilla ja hiilellä, mihis vittuun sitä ilmaa tippmanissa tarvitaan.
-Espoo Viiksi-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
...kohta Co2 pullot maksaa enemmän kuin ilmakamat...
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Vaihto 3000psi:n systeemistä 4500psi:hin, ulkomaan keikat(halvemmat hinnat ?), Centerflagin hinnat (itselle tulossa),leimat, rahapula (ylimääräiset myyntiin) jne. aivan sama..
Poissa
Vuoden sisään:
Automagi .. joku trumbetin huilu (iha paska)
Raptorin ilmat
Angel LCD
Armat ilmoina
+ nyt friikki DX ..
Tulevaisuudessa ehkä kokkeri..
eli eipä pahemmin oo tullu vaihdeltuu
-Corni- / Pbt Fetus
Matti \'mccorn\' Malkamäki
In search of a new home. (sisäsiisti "vanhankoulun pelaaja)
Poissa
4 vuoden sisään ei mutkaa.
Eli eipä ole tullut pahemmin vaihdeltuu.
Toisaalta lainamutkia sitäkin enemmän...
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
Mikä ihmeen hinku kaikilla on yht\'äkkiä vaihtaa Enkelit cockereihin?
Ostin kyllä cockerin itsekin, mutta tuskin olisin Enkelistä vaihtanut...
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa