Et ole kirjautuneena.
Mistä kannattaa ostaa/vuokrata CO2 täyttöpullo? Saako sieltä kaikki tarvittavat letkut ja venttiilit? Entä hinnat?
~
~
Poissa
Ivar kirjoitti 09.03.2002 klo 19:59:27:
Mistä kannattaa ostaa/vuokrata CO2 täyttöpullo? Saako sieltä kaikki tarvittavat letkut ja venttiilit? Entä hinnat?
Itse en osaa suositella muuta kuin Woikoskea pullon vuokraamiseen. Kannattaa mennä kysymään heiltä paljon vuokrahinnat ovat, listahinta muistaakseni n. 500 vanhaa markkaa/vuosi ja 1200/3 vuotta (en muista 5 vuoden sopimuksen hintaa). SOitettuani firmat läpi (AGA, Woikoski ja Messer) Woikosken meille tarjoama hinta oli edullisin, ja myyntipiste lähellä. Kannattaa myös samalla kysyä mikä on sen ison pullon täytön hinta - Woikoski tarjosi meille edullisinta hintaa siinäkin.
Itse täyttölaitteiston saat alan liikkeestä (Hypersports, Sisso, Cool Games, Paintballgames...) hommattua, niitä ei vissiin noissa kaasufirmoissa ole tarjolla.
-- Mankka/Wasted
In stereophonic sound, where available.
Poissa
Ostakaa sitten vaaka kanssa, tai kesäisin lentelee varolevyt. Täydestä Co2 pullosta fillatessa saa helposti aikaiseksi ylitäytön.
- Muuli
Poissa
meille taisi tulla maksamaan ilmapullon ja hiilaripullon vuokra kolmelta vuodelta (messer) noin 700 vanhaarahaa. ja niitten täytöt ilma 120 ja hiilari 150. en nyt tiedä eurohintoja. voihan olla taas niin, että olen liian kännissä muistamaan oiken (20-80%)
- Vaikka miljoona ihmistä uskoisi hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä-
Late/Quickshot
"Pääasia että nälkä lähtee"->OLA
Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->
Poissa
Kertokaahan löytyy Tikkurilan tienoilta tai edes Vantaalta pullon vuokraajia.
~
~
Poissa
Woikoski on kait edullisin mutta Agalla on eniten toimipisteitä, Woikosken lähin toimipiste taitaa olla Lintuvaarassa (Leppävaaran vieressä), Agalla on mun mielestä toimipisteitä vähän joka nurkassa. Puhelimella selviää parhaiten.
Poissa
Käytä puhelinluetteloa!!
Katso esim Mankan mainitsemat AGA, Woikoski ja Messer
Lisäksi voit katsoa Palosammutinhuollon. Kaikki nuo ovat myös Vantaalla.
nimim. Ei ihan kaikkea tarvi kysyä
- Muuli
Poissa
Soitappa Messerille!
Messer Suomi Oy:n pääkonttori sijaitsee Tuusulassa Helsinki-Vantaa -lentokentän läheisyydessä.
Postiosoite:
Messer Suomi Oy
PL 237
00101 HELSINKI
Käyntiosoite:
Kalliotie 2
04360 TUUSULA
Puh. (09) 870 942
Fax. (09) 870 9768
Sami-AVR
Pylylypyppyy everipadiii
Poissa