Et ole kirjautuneena.
Poissa
http://www.p8ntballer-forums.com/vb/sho … eadid=5267
...
Jesse J.
Clone
[email:2kn6refl]Fatty@team-cyclone.net[/email:2kn6refl]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Poissa
pro: 1. Dynasty 2. Avalanche 3. Russian legion
ama: 1. Hardcore! 2. Nbk2? 3. Tontonien amabändi
en ole ihan varma mutta näin kuulin.
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
http://www.p8ntballer-forums.com/vb/sho … eadid=5290
tuolla viellä pisteet ja toi NBK on ihan ykköstiimi.
...
Jesse J.
Clone
[email:1dzycpbq]Fatty@team-cyclone.net[/email:1dzycpbq]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Jeesus!!! En enää ihmettele mikset osu ikinä, sillä oot selkeestikkin UMPISOKEA!!!
-Espoo Viiksi-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
mullekko sä porsas avaudut? mä vaan kuulin samilta noi tulokset joka sielä oli paikanpäällä. ja kuka tässä ei mihinkään osu? hä?
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
HEI! en mä mitää avautunu mä vaan ilmoitin fakta tietoa kuten se että iisakki on peinttijumala. Mä en juu mihinkään osu mutta mun housut ei sentää tipu kesken pelin!
...
Jesse J.
Clone
[email:1zr56m43]Fatty@team-cyclone.net[/email:1zr56m43]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Tässon copypastee tuolta sivuilta:
Amateur:
Hardcore: 292
NBK 114
Tonton Acyd 111
Millennium 110
Jos nyt Siittari viittisit edes lukea ennenku avaudut mulle, sillä mä viittasin tolla Jeesuksella -> Jesseen. Noi sun antamat tulokset on ihan oikeet, mutta ihmettelin lähinnä ton Jeesuksen (=Fatty) sekoiluja, että nbk ois voittanut. Ja Marko toi housujen pudottaminen on mun erikois_skillssi, mikä taasen viittaa muhun. Eli kukaan ei ole sulle avautunut.
-Espoo Viiksi-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
PRO
1. Dynasty
2. Avalanche
3. Russian Legion
4. Ton Ton
AMATEUR
1. Hardcore
2. NBK
3. Tonton Acyd
4. Millennium
NOVICE:
1. Campaign Power
2. Spirit of Norway
3. Elements
4. Dealerball
Poissa
Aika mielenkiintoista touhua tuolla Saksan turnauksessa, jos ymmärsin oikein oli Cyclone tuomaroimassa.
Toivottavasti pojat voivat kirjoittaa kokemuksistaan tänne, niin voimme mekin täällä Suomessa ottaa opiksi ja välttää vastaavia ongelmia.
SPBL:n tuomarikoulutuksessa ovat mukana mm. Egi ja Stefu Cyclonesta, eli siellä luvassa tuoretta tietoa ja oppia.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Toivottavasti siellä koulutuksessa käsitellään myös tuo saksassa käyttöön otettu \"sääntöjen muuttaminen kesken turnauksen\", kiinnostaa minua ainakin suuresti.
-- Mankka/Wasted
In stereophonic sound, where available.
Poissa
iiippppo: voi olla ettet tajunnut niillä peinttimiehen aivoilla mutta tarkotin tolla että kun marko oli laittanu nimeksi nbk2 (aka kakkostiimi) niin korjasin vain että se on niiden ykkös bändi!
pojat soitteli aamulla 100km tukkkholmasta ja tunti aikaa laivaan, kertoivat ettei mitään isompia tyriä ollut paitsi joy v joku matsissa
...
Jesse J.
Clone
[email:lvdzk3ky]Fatty@team-cyclone.net[/email:lvdzk3ky]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Mankka kirjoitti 02.04.2002 klo 15:22:44:
Toivottavasti siellä koulutuksessa käsitellään myös tuo saksassa käyttöön otettu \\\"sääntöjen muuttaminen kesken turnauksen\\\", kiinnostaa minua ainakin suuresti.
Luonnollisesti, ja ns. \"Suomi voittoon\" -tekniikka, joka esiteltiin Finnkampenissa.Lisäksi suunnitelmissa opintoviikot aiheissa: oma/kaverin joukkue finaaliin ja videotuomaroinnin tekniset vaikutusmahdollisuudet
HUOM. aprillipäivä oli jo eilen...
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Ja koulutuksen aloittaa Juice luennoilla aiheista:
\"Kuinka Vedän kotiinpäin ja vaikutan kenttätuomiohin pistelaskupöydän takaa\"
Ruokatauon jälkeen:
\"kuinka valita puolueelliset tuomarit ja mistä heidät tunnistaa valintavaiheessa\"
YLLÄRI, että Joy VS joku -matsi oli epäselvä, veikkaisin, että epäselvyydet alkoivat taas finaalipaikan menetyksestä...
- Muuli
Poissa
Noh enhän mä mitään ymmärrä, mutta oon silti aina oikeessa ja Jesse ei osu edes latoon vaikka olisi sen sisällä.
-Espoo Viiksi-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Noh enhän mä mitään ymmärrä, mutta oon silti aina oikeessa ja Jesse ei osu edes latoon vaikka olisi sen sisällä.
-Espoo Viiksi-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Jos toi on todella \"All the way\" joka tilanteessa, sun munarit on kokoa XXXXXL tolla tarkkuudella.
- Muuli
Poissa
en käytä munareita kun en tartte, mulla on katos maailman toisiksipienin (iippolla pienin!)
ja lähetään myös siitä että mä oikeasti olen aaaaivan paska ja kaikki ketkä mielestään on mua huonompia kannattanee miettiä uraa uppopallon tai kanoottipoolon parissa.
...
Jesse J.
Clone
[email:2tjqh663]Fatty@team-cyclone.net[/email:2tjqh663]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Juice kirjoitti 02.04.2002 klo 15:20:02:
Aika mielenkiintoista touhua tuolla Saksan turnauksessa, jos ymmärsin oikein oli Cyclone tuomaroimassa.
Toivottavasti pojat voivat kirjoittaa kokemuksistaan tänne, niin voimme mekin täällä Suomessa ottaa opiksi ja välttää vastaavia ongelmia.
Sain tietää tuosta (jälki)puinnista vasta kotona netistä luettuna. Me lätkäisimme myös TonToneille -50 kronosta, keskiarvo taisi olla 309. Emme ensin itsekään uskoneet että tuosta tulee niin iso miinukset, mutta onneksi oli säännöt mukana kentällä. Laurentin eka kommentti oli että säännöissä on kirjoitusvirhe. Kiltisti he ottelupöytäkirjan kuitenkin allekirjoittivat. Myöhemmin huomasin pistetaululta että tuo kronorangaistus oli muutettu -18 pisteeksi. Empä ajatellu asiaa sen enempää kuin että säännöissä varmaan olikin virhe koska siellä on muitakin epäjohdonmukaisuuksia.
Turnaus oli muuten kyllä hyvä; loistavat järjestelyt, hotelli kävelymatkan päässä, hyvät kentät, lämmintä..Suosittelen.
Stefu / Cyclone
*** HAS BEEN ALL STARS ***
ISO-K
Metsävideoita vuosien varrelta
Poissa