Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Boretti ja menin romukoppaa lukemaan. Sieltä tietysti tuo pb-threadi pomppas silmiin...
Onhan tätä odotettu, että jenkeissä nämä teinien kaupungilla pb-mutkilla ammuskelutouhut päättyy siihen, että joku pistää oikeella kulmalla takas. Tekee varmaan hyvää paikallisille pelaajille.
En viitsinyt tästä etusivulle laittaa, mut kai tätä pystyy päivittelemään täällä "piilossa".
Alkuperäinen juttu löytyy tämän linkin takaa.
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
todella hienoa. sen siitä saa kun lähikaupassa myydään peinttipyssyjä 50llä dollarilla.. toisaalta kaipa tuota pesäpallomailaakin on jonkun verran käytetty eikä sekään laji kai ole ongelmissa tuolla suuressa ameriikassa. jenkit on idiootteja.. piste..
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
voi ________ (tuohon voi lisätä ihan mitä haluaa)!
Miksiköhän tämmöinen ylittää uutiskynnyksen? jos tuo älypää
olisi näyttänyt vaikkapa keskisormea peinttiaseella ampumisen sijaan ja saanut lyijyä päähänsä, niin ei siitä juuri juttua tulisi..
ääh, mitähän muuta tuosta nyt sanoisi? En sano mitään, on tuo sen verran säälittävää toimintaa kaikilta osapuolilta.
-Aivan sama..-
http://www.reball.fi
http://www.nohillpaintball.com
-tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon pyssytappelu-
Poissa
Ihan normaalia murobbs läppää, joku heittää jotain skeidaa ja vähän ajan päästä haukutaan demareita ;P
Ihme et tota keskustelua ei ole poistettu vielä.
Kerran tarjosin rahaa murobbs myynti palstalla jostain monitorista tyyliin: \"Ostan vain jos myyjä asuu PK-seudulla\". Postaus poistettiin melkein välittömästi?!?
Niko/Unknown
P.O.S.S.U.: Positronic Obedient Scientific Sabotage Unit
Poissa
Noniin...
Meinasin jo alkaa mutta en alkanut, onhan kaikki tän homman joskus aloittanut. Ehkä noi läpät \"paranee\" itsestään kun kokemusta lajista tulee lisää
- Muuli
Poissa
Noniin...
Meinasin jo alkaa mutta en alkanut, onhan kaikki tän homman joskus aloittanut. Ehkä noi läpät \"paranee\" itsestään kun kokemusta lajista tulee lisää
- Muuli
Poissa
Assarii...
-Espoo Viiksi-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
niinpä.. ajattelin vaan että millä perusteella spbl on yhtäkuin pellet.. onko se todellakin niin huvittavaa jos joku haluaa pelata painballia kilpatasolla?
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Emmä usko, että noita sivuja pitäs kenenkään ottaa minään muuna ku vitsinä... kattokaa esim niitten top_5 listat nauroin kippurassa niiten parissa...
-Espoo Viiksi-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
HAA!!!
Markokin on addiktoitunut splätwebiin...
-Espoo Viiksi-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Ei saattana mitkä sivut..... minä luulin että meillä on törkeimmät, mutta noi menee kirkkaasti kärkeen...
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Mä oon mielelläni pelle, jos se jonkun venettä vie eteenpäin
Yks asia mua vaan vähän ihmetyttää: SPBL = pellet.. niin no, ei kai meidän kattojärjestö ole mitään sanonut mistään muusta kuin turvallisuudesta ja säännöistä sekä liiga-aikataulusta. Jos tuolla pääsee pelleksi niin so be it
Jos taas haluaa sanoa että liigapelaajat ovat pellejä niin harasoo. Mua ei ainakaan haittaa, ei kaikki diggaile konseptikentistä. JA ei noi ainakaan mitään sotahulluja fasisteja ole, eivätkä myöskään ilmeisesti harrasta drive-by shootingia peinttikulmilla esim kontulan asemalla.
Kannattaa kuitenkin uusioiden muistaa se, että tää splatwebbi ei edusta millään lailla SPBL:n virallista kantaa mihinkään suuntaan, paitsi virallisten tiedotusten muodossa. Näissä keskusteluissa jokainen mielipide on pelaajakohtainen, eikä edusta myöskjään minkään joukkueen kantaa. En mä ainakaan pidä mitään joukkuetta pellenä, vaikka jotkut naamat mua ärsyttääkin. Johtuuko sitten mun henkilökohtaisista ominaisuuksista vai siitä että oon jo vanha äijä - En tiedä.
Antaa kaikkien kukkien kukkia, jonkun liigajengin sponsorin kuulaa kaikki suomessa pelaavat paiskovat kuitenkin ja sitä kautta supporttaavat myös liigan toimintaa. JA voishan tonne mennä sutimaan palloja sekaan ja juomaan kaltsua kannon nokkaan, jos kerran muijiakin on mestoilla, niin mä oon beesissä
Eniten mä nauroin: K. Onko teidän sivut SPBL:n hyväksymät V. Ei todellakaan... MUAHHAHA Ei SPBL mikään Kontrolleri ole
PS. Mun mielipiteet ei ole SPBL:n hyväksymiä, saankohan mä pelata liigaa ens kaudella ... LOL
- Muuli
Poissa
Poissa
No mutta kylläpä kannatti vilkuilla noitakin sivuja. Siellä on nimittäin oikein taktiikkaosasto!
Oppi meikäläinenkin vihdoinkin koukkaamisen alkeet...
Poissa
mitäs vikaa molo-veikoissa on?ei sitä painttia kaikkien pakko oo tosissaan ottaa...mut joo, toi drive-by shooting meininki on ihan vitun jees, ja kaikki varmaan vaan tajuu...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Jaahans, sitä on sitten löydetty meitin (veikkojen) sivut..
Tuohon että kuka on pelle ja kuka ei, niin me varmaan ollaan ihan naurettavia hyvin monien mielestä. No aivan sama.
Tämä on sitten mun hlö.koht. mielipide:
SPBL:stä tuli sellainen koominen kuva, eräiden koomisten henkilöiden avulla joskus v-9x. Asioista kertominen kun oli tyyliä
\"vain turnauspeintti on OK. Puskapelit aiheuttaa koko homman kieltämisen. SPBL sanoo että tuota ei saa tehdä.. \"
Sitten näitä tyypejä oli joskus meidän mukana, ja osumia ei joko huomattu, tai niitä vaivihkaa pyyhkäistiin pois. Se kun ilmeisesti kävi luonnon päälle kun tämmöiset nöösit/pellet/________(oma valinta) sattuivat pärjäämään.
Enkä tarkoita että olisimme olleet parempia, vaan että kun joku sai onnenkantamoisen, niin sitä ei sitten tunnustettu kuin vasta taukopaikalla \"kato, sori joo emmää huomannu..\"
Varmaan 99% turnauspelaajista on asiallisia henkilöitä (Mitä Molo-Veikot eivät ole) ja sopisi outoon joukkoomme
Kilpailkaa ihan vapaasti, me korkeintaan käydään kusemassa teidän syndeihin.. (tekin perkeleet kusette aina metsään, ja me leikimme metsässä )
P.S. \"älä ota sitä vakavasti!\"
P.S.S. (Ilmoittautumiset e-maililla )
\"Älä maksa lisenssiä, osta silläkin rahalla kaljaa, myöhästy, laista tehtävät, sauno koko yö, pummaa, haise pahalle, siis ryhdy Molo-Veikoksi! \"
-Aivan sama..-
Poissa
No nyt naurattaa jo ihan huumorimielessäkin
Joo siis joo tuota mä juuri tarkoitin, että mä voin olla pelle. Kyllä mulle ja mun mielipiteille saa nauraa, mä nauran vastaavasti muille.
v-9x: Toivottavasti tää turnausskene on kehittynyt siitä. Muistaakseni v-9x sai pelaa ilman faceplatee tai leikatulla faceplatella, bulan neopreeni-bounssilippiksellä Ja kentällä oli eräs Pekka, jonka mielestä maskihitti oli roiskeita, vaikka äijä juoksi puuta päin kun ei nähny mitään
Osumien huomaamatta jättäminen: Aina löytyy korista huonoja munia ja toisaalta sitten liigapelaajat ovat tottuneet tuomareihin, jotka tarkistavat esim Bulkkivyöt ja muut sellaiset paikat joista osumaa ei näe eikä tunne. Eikä toisaalta puskapelejä niin vakavasti pidä ottaa myöskään, että päivä on pilalla jos joku ei huomaa jotain bulkkivyön hittiä. Pyyhkiminen on kuitenkin aina tuomittavaa.
\"Kusettehan tekin metsään...\" Toi oli aika paha Mites Karhut? Käyttekö paskantamassa niiden pesään kanssa, meinaan mun tietojen mukaan karhutkin paskantaa metsään
no joo. Tulkaas joskus ulos metsästä kokeilemaan kenttäpeliä. kuitenkin Virtaussuunta on ollut aina metsästä kentille päin.
- Muuli
Poissa
Poissa
\"Tulkaas joskus ulos metsästä kokeilemaan kenttäpeliä. kuitenkin Virtaussuunta on ollut aina metsästä kentille päin.\"
Ehkä meidän on parempi pysyä metsässä, että
olis edes joskus mahdollista saada laji virallisesti urheiluksi
Toisaalta vaihtelu virkistää ..?
Kilpapeintti on varmaan muuttunut paljon sinä aikana kun me olemme olleet pää pensaassa, tai muuten vaan tiedottomia.
P.S. nämä jutut taitaa muuten taas kerran olla HIEMAN offtopic. --> Kävin eilen illalla valokuvaamassa sorsia, ja siitä käveli ohi 5 n. 10v nulikkaa. Niillä oli airsoft-pistoolit jolla ammuskeltiin kaikkea liikkuvaa ja katulamppuja.. En huutanut niille räkänokille mitään, vaan keräsin kamani ja hipsin suoraan poliisiasemalle tekemään ilmoitusta. Toivottavasti kytät sai ne räkänokat kiinni ja antoi selkäsaunan.. Tommoset just pilaa kaikkien harrastus mahdollisuudet ¤¤DDU!
-Aivan sama..-
Poissa
Sivut: 1