Et ole kirjautuneena.
Osta cokkeri, ja liity \"meihin jotka omistavat mutkan josta eivät ymmärrä mitään\" -yhdistykseen.
Ala-jaos - Mutkani toimii vain pouta säällä, ja hyvällä mielellä.
Mut kivaa tää silti on, ainakin kilot karisee silmissä kun keskittyy vain juoksemaan pois kuulan alta.
...You\'re aint so white...
...v*tun hullu!...
Poissa
Osta joku vähän laitettu spyderi. ne on hyviä aloittelijalle. itsellänikin ollut joskus sellainen. helppo puhdistaa ja on yksinkertainen. saa viritettyä helposti kotikonstein. infernosta minulla ei ole oikein mitään tietoo. kai kummatkin aika tasaveraisia...??...
Late/Quickshot
-"Empty"-
Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->
Poissa
kokkeri ei oo mikään huono idea sitä ei saa hajalle säätämällä ja kokeilemalla korkeintaan sekasin sieltä ei hajoo kauheen helposti mikään. suhisee mutta ei vuoda
rahaa se vaan on!
Poissa
NO kyllähän neuvoa tuli mutta onko kellään kokemuksia tästä Rebel 02:ta? onks missää kuvia tosta infernosta tai spyderistä? coolgames.fi:ssä oli inferno myynnissä hintaan jotain 200 ekkerii mutta se on aika paljon (mulle)... niin niin vaikka rahaa se vain on
Jep Jep!
Jep Jep!
Poissa
Itte en oo kuullu mitään tosta rebelistä... mut lämpimästi suosittelen edelleenki tota infernoa ja kuva on tuola myydään/ostetaan paikas siinä m:inferno...siinä olis yks kelpo peli myynissä ja hintakaan ei varmaa oo mikään kovin paha....(luulisin)
-älkää ny itteenne teloko-
Poissa
Osta automag!!
Tajusin just että mun mutkalla tuli just 10 vuotta täyteen, edelleen liigakunnossa
- Muuli
Poissa
Hmmm siis tehtiinkö level 7 mageja jo vuonna -92? Voisin kuvitella että korkeintaan level kutosia...
Mutta kuten aina ennenkin: olen saattanut dokata myös ton osuuden muistiavaruudestani, joten tämähän ei ole faktaa.
Poissa
Spyderin kuvia löytyy vaikka täältä.
ja inferno infoa ja muutama kuva
<edit>
toi rebel kyllä näyttää ihan spyderiltä ja warpigin keskustelupalstalta löytyi tämmönen juttu
</edit>
|----------------------------------------------------|
| Insert your elämää paskempi läppä here |
|----------------------------------------------------|
Bad Seeds
Poissa
Ootko pohtinu Griffiniä? Se taitaa ainakin olla näistä vaihtoehdoista helpoin huoltaa. Hinta ei päätä huimaa ja mulla se ei ainakaan ole temppuillu. Ja vielä tuntuu olevan aika pihi käyttään kaasua... Sissoksella taitaa olla vielä käytetty myynnis.
-Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin-
Karppa - Trivoga
Poissa
Hmmm Muuli mä en vieläkään oo löytäny magista varmaa tietoa. Kun jotenki epäilyttää toi sun magin 10v synttärit
Tällä hetkellä on todisteet, että Automag level 5 prototyyppi tuli vuonna 1990... nyt lisää agenttityötä...
Tai sit toi sun magi on ihan ensimmäisiä level seiskoja. Oliko siinä powerfeedi runko alunperin?
Poissa
Joo siis joo. Mulla on sen magin orggis manuaali kaikenlaisilla edellisen omistajan töherryksillä ja se sanoo että Automag Level 7 ja painovuosi manuaalille on 92. Muuta pohjaa tuolle 10 vuotisjutulle ei oo.
Ja siinä on originaali Powerfeed runko. 8-reikämodausta ei ollu, se on By AD/Cojones, sen taas tietää siitä että siellä yhdessä orggisregun reiässä oli katkennu poranterä.
Verttipalakin siinä on alkuperäinen, eli gaasua ei oo koskaan fiidattu Magin orggissysteemillä. Nää tuntomerkit viittais enemmän tuonne vuoteen 93/94.
- Muuli
- Muuli
Poissa
Näyttäis siltä, että toi 10v juttu menee just siinä rajalla... manuaalihan on voitu painaa hieman aikaisemmin
Sen sijaan 8 reikämodaus 7 reiällä ja yhdellä poranterällä kuullostaa Stidi/Kojotits jutulta (eli siis sama jätkä joka teki Explosimo - laajennuskammiotkin). Muistan kun se poras vapaalla kädellä jotain regua ja yks terä napsahti sinne. Naurettiin vaan ja aateltiin, että tosta joku urpo saa nyt hienon regun. Ja Muulillehan se näköjään sitten päätyi...
EDIT: Niin ja siis kyseisen mutkan ikäähän manuaalin painatusvuosi ei kerro millään tavalla. 1995 on voinut saada vielä -92 painettuja manuaaleja... mutta siis yleisesti ottaen level seiskan iästä se kertoo jotain.
Poissa
Todellaki inferno. helppo hoitaa ja käyttää. Mistään nopeista sarjoista sillä ei kuitenkaan kannata haaveilla...
-genis-
Poissa
Hohoo! Muistan kyllä DH:n alkuaikoina Reiskan kanssa törmänneeni ainakin viiteen vastaavaan porausjuttuun. Eli niistä kyllä siten tiesi kuka ne oli porannut. Tänä päivänäkin taitaa löytyä muinaismuisto-laatikosta ainakin pari "Kojoottiporattua" regua.
Poissa
No joo leikit sikseen!!! MÄ kyllä suosittelen ohan desrt eaglea...ei varmaan bounssaa....eikä pysty vaippaa osuman jälkee....=)
-älkää ny itteenne teloko-
Poissa
joo mä oon kanssa ton dessun kannalla
Poissa
Jos nyt sitten päätät sen dessun ostaa niin kokeile sitä ensin Ballstopperiin ja Kartsaan ja sen jälkeen vielä itseesi että bounssaako ja voiko vaipata...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
sähän voisit kokeilla ottaa winchyn kanssa 1-1 ja kokeilla bounssaako
Poissa
Tippmann A-5 on se ainoa oikea!
No infernoista ja tippmaneista en kyllä tiedä kun ei ole kokemusta, mutta jotenkin musta tuntuu, että kannattaa jättää noi ACI:n mutkat omaan arvoonsa(Griffin/F4). Meiän porukassa on pari tommosta, eikä ole liian hyvin pelittäny. Ittelläni on MicroMag se on ainakin suht helppo huoltaa ja silleen, mutta en tiedä kuinka se vasta-alkajalle istuu. Meitsi alotti legendaarisella Maverickilla
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa