Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli siis eilen on painballsien Keravan hallilla käynyt varkaita. Hävinnyt on ainakin tietojeni mukaan:
4 kpl Griffin-mutkaa
10 kpl inferno-mutkaa
1 kpl THX-mutka
n. 15 Co2-pulloa (12 ja 20 oz)
n. 20 kpl rental maskeja (JT & Scott)
Kaikki mutkat on merkittyjä eli siis kyljiin on kaiverrettu numerot (1-15) ja samaten pulloissa on numerointi tuolla samalla periaatteella.
Poliisi on tänään käynyt paikalla tutkimassa ja toivotaan vaan että myös tämä tapaus saataisiin selvitettyä, muuten on seuran uusien pelaajien tutustuttaminen aika hiljaista =o(
Vituttaa, ei voi muuta sanoa...
-- Jassu / Painballs
Poissa
Jassu kirjoitti 24.06.2002 klo 21:57:53:
Poliisi on tänään käynyt paikalla tutkimassa ja toivotaan vaan että myös tämä tapaus saataisiin selvitettyä,
Onkos joku näistä varkauksista (Sissos, Trivoga) saatu selvitettyä?
Jos on niin olisko samalla näkynyt yhtä kompressoria??
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Sissoksessa käyneet varkaat on saatu kiinni ja lähes kaikki tavaratkin saatu takaisin.Enempää tietoa ei vielä ole tässä vaiheessa.
Poissa
No kukas siellä kävi? Oliko lajin sisä- vai ulkopuolista porukkaa jne?
Poissa
Tuntuu kummalliselta, miten kaikki painttikamat löytävät uuden omistajan ja joskus erittäin nopeastikin, aivan kuten "täsmäisku" Juicen lainakompuraankin... Herää kysymys, että onko käytössä ns. sisäpiiritietoa...
tj
P.S. Ehkä ei kannattaisi säilyttää kamoja halleilla, ellei sitten halua päästä niistä eroon...
tj
Poissa
Mun kaikki tieto:
80 ja 81 syntyneet miehet ja halusivat pelata värikuulasotaa
päällisin puolin kun katsoin takaisin saatua tavaraa,ei heillä ole paljoakaan tietoa,ainakaan merkkaimista eikä paineilma-järjestelmistä.Niillä asennuksilla olisi voinut käydä huonosti.
Poissa
mä asun niipperissä ja olen kasikymppinen enkä tajua meerkkaimista ja paineilmasysteemeistä mitään..
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Kyllähän tollanen persereikä-käyttäytyminen pistää vihaks.
Ihan niin kuin noin peli-hommeli-vempeleet olis liian halpoja muutenkin, jotta niitä voisi sitten ihan hyvillä mielin varastella. PRKELE!!!
Noh, PAINBALLS:siin Sukka-Samille terveisiä...
...You\'re aint so white...
...v*tun hullu!...
Poissa
Saako painttikamat mitenkään vakuutettua tälläsen varkauden varalta, jotenkin koti/varkaus vakuutuksesta...oisko kellään tietoa?
-Olli-
P.S. vaikka en omista kuin ruosteisen tulitikun
Poissa
Saa vakuutettua. Mä oon ottanut arvotavaravakuutuksen (mittaturva taitaa olla virallinen nimi?) 12000mk on summa jolla mun kulma on vakuutettu. tommosen saa jokaisesta vakuutusyhtiöstä (kai?) Mullon vuosimaksu 63,58€ (378,03mk)
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Sivut: 1