Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Onx toi warp feed mistää kotosin?? sehän näyttää kaameelta möltiltä!! onx jollai kokemusta moisesta härvelistä??
kannattaako hommata??
-älkää ny itteenne teloko-
Poissa
Itse olen nyt pari kertaa päässyt tuota kokeilemaan ja rakastuin heti. Boxi ei tule ulos ekana kun vähänkin kallistat mutkaa ja myös \"väärältä\" puolelta pelaaminen onnistuu pienellä kallistukselta.
Itse ajattelin laittaa warpin tässä hakuun jos vaikka joku on ostanut ja ei ole tykännyt...
Poissa
sehän näyttää kunnon monumentiltä... ei se voi olla käytännöllinen?? en sit tiä ku en oo testannu mut ainaski ajattelen nii..=)
Poissa
on hyödyllinen....vaatii vaan vähän tottumista ennekun alkaa peli kulkea kunnolla!! mutta auttaa jos on ongelmana boksin vilkkuminen vastustajalle ja se vetää mutkan aika näpäkkään pakettiin..
Joona/Unknown
Poissa
jep,jep...kai sitä jottai pitäs testata...se kyl on aika tyyriin hintanenki..=(
Poissa
yritä laskea se sun boxi sun kasvojen tasalle ja kurkit sitten boxin ja mutkan välistä. se homma toimii mutta vaatii harjoittelua.
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Etkös Marko tiedä että vaan lahjattomat harjoittelee:)
Jarno/Flaymin' novice
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
no se boxin laskeminen ei hyödytä kaikissa tilanteissa esim jos pelaat snakee niin se vaan huonontaa mahdollisuuksia..
no warppi on iso, painaa ja tuntuu oudolta varsinkiin kun testaat jossain park-fermeellä, mut sit kun meet kentälle, tajuut et sä pystyt painaa äijiä paljo helpommin kun ne sua pienemmän osumapintas takia ja kun pelaat muutamat treenit niin kohta oot sitä mieltä että on ääliöö pelata boxi ylhäällä.
jonnekkin pystytölkille siitä ei paljokaan oo hyötyä mut matalille syndeille kyllä ...ja paljon.
ekaksikin voit pelata syndejä lähempää maata ja aina yläreunaan asti (peli reunan korkeus kasvaa ainakin 30cm) ja sit on tää syndien yli pelaaminen ..mä ainakin pystyn nykyään pelaa paljo helpommin päältä.
on tosi kylläkin, että taas on yx sähkölelu enemmän huolenas.
TjaniK / TO
Poissa
Jos vaan ääliöt pelaa edessä tms. ilman warppia niin kylläpä pro pelaajista löytyy monta ääliötä, on se vaan kumma??
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Entäs sitten se syndin vasemmalta puolelta pelaaminen??
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
no joo.. mäkään en oikein tykänny ajatuksesta et pitäs pelaa vasemmalta oikeella kädellä joten mä ratkasin sen vian siitä veke omalla tavallani(kato mun mutkan kuva mutkaraadista) jota ehken muut ei tosin viitti tehä.
osa pelaajista haluu kuitenkin pelaa kokoajan oikeella kädellä eikä se warpin kanssa oo välttämättä pahasta.
..en mä mikään tietopankki ole ..nää on mun mielipiteitä.
TjaniK / TO
Poissa
Oookkei... No ei toi mikään aivan hirveen tiukan olonen paketti ole (ja ruma ku synti, tosin sehän ei vaikuta suorituskykyn:) mutta edelleen mielummin ilman warppia kun sen kanssa, olen Markon kanssa samaa mieltä että kannattaa opetella ennemminkin pitämään boksia siinä silmien tasolla kun ostaa warppi mutta nämähän ovat ns. makuasioita joista ei sovi kiistellä.
Jos warppi sopii käteen niin mikä ettei...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
mainitsisin kuitenkin, että olen pelannut myös ilman warppia ja pelaan silloin myös tarvittaessa boxi matalalla, mutta kuinka moni teistä warpin haukkujista on pelannut warpilla enempi kuin yhden pelin?
no onhan se ruma ..sehän ei näytä pro:lta.
who cares kuhan toimii
TjaniK / TO
Poissa
Enoo koskaan pelannut WARP:lla yhtäkään peliä, enkä pelaa, koska pelaan 99% syndien sivusta, koska lisää sähköö lisää ongelmia. Mun mielestä mutkan pitää olla kompakti paketti ja sopii kätee, siis jos joku osaa pelaa tiukkaa WARPilla niin se hänelle suotakoon. Itse en usko mihinkään WARPin hyötyihin, en nopeuteen (on olemassa HALO_B) Kompaktiiin korkeuteen (joka on siirretty sivulle, taakse tai eteen! vittu kerrassaan nerokasta sama kun tiputtaisi painoa amputoimalla jalat)
Pitää muistaa, että makuasioitahan nää on loppumetreillä ja totutteleminenkin voi jeesaa.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
toi sun magis alkaa vaan naurattaa ihan sikana!sen on oltava ihan tosi hyvä!
mut enpä tiedä...boxihitit ehkä vähenee, mut plexihittien määrä kasvaa...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
no suhteessa ne plexihitit boxihitteihin tietenkin kasvaa, mut jos kattoo tilastoo pudotetut/itse pudonnut niin teoriassa pitäs pudotettujen osa nousta.
fakta on että painan ainakin nykyjään paremmin porukkaa ja että oon puottanu huomattavasti enempi kuin ennen, suhteessa omiin putoomisiini(osa tästä johtuu kyllä mun uudesta sähköframesta + lvl10:stä mut huomattavin osa warpista (+ omasta kehityksestä)).
TjaniK / TO
Poissa
makuasioita. toinen tykkää, toinen ei.
itse tykkään.
edit: niin btw, eikös se että plexihitit kasvaa kerro sitä että osumakohta on tipahtanut alemmas kun täytyy ampuu maskiin eikä loaderiin? itse ainakaan en tähdänny loaderin takaa silloin kun pelasin ilman warppia. just a thought. ;-)
Poissa
Sivut: 1