Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli kysyisin onko maverik merkkiseen pumppuun saatavilla jotaki alipaine hommelia mikä veis vähemmän ilmaa ja hiljasempi ääni....jos on kokemusta niin tänne settii..
kuinka mä saan muute täytettyä ton mun ilmapullon ku ei toi mun iskän kompura saa sinne ehkä ku 100 kuulaan ilmaa...niin ja sit tää voi olla vähä tyhmä kysymys, mutta ku mä laitan ton alipaine kammion niin pitääkö mun vaihtaa pulloo ku mulla on vaan paineilma pullo...ja en tie mistä sais tota alipaine-ilmaa....vai millä täytätte teidän alipaine pullon??
KIITOS VALMIIKS!!
-pallit on kivestä-
u are terminated!
Poissa
Eli siis Maverickissa saat ääntä hiljennettyä esim paremmalla piipulla. Taidat tarkoittaa kuitenkin Co2:ta noilla ilma höpinöilläsi? Tuskin kukaan kuitenkaan käyttää ilmaa Maverickissa?!?
Siihen ei kuitenkaan tietääkseni paljoa ole \"viritys\" osia olemassa ja mistään niistä ei käytännön hyötyä äänen suhteen ole, korkeintaan saatat saada pari metriä lisää kantamaa ja ehkä hiukan säästää kaasua...
-Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin-
Karppa - Trivoga
Poissa
Ei kyl mä tota ilmaa tarkotin mulla on litaranen alumiinipullo....ja tarkotus olis tulevaisuudes hommata siihen sitä alipaine-ilmaa mut vielä en tiä mistä sitä sais..onko se kovinki kallista??sissoksella ei ainakaan ollu,mut kyllä niillä tota paineilmaa oli...
-pallit on kivestä-
u are terminated!
Poissa
Nyt jo vaikuttaa niin trollilta niin trollilta että huh huh...
Poissa
Meikäläisen viestejä kyllä modataan mutta tällasta paskaa saa lukee täällä jatkuvasti. Modet vois herätä.
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Sivut: 1