Et ole kirjautuneena.
BALLstopper kirjoitti 17.10.2002 klo 14:13:01:
joo kakkos divaria!!! tuleeko muute sitä?
-paranörtit-
Ainekin mun tietojen mukaan kakkonen järjestetään. Tasosta on viel paha sanoa, kun ei tiedä kuinka paljon ykkösestä tippuu jengejä kakkos divariin. Ideana on lähinnä et tulis uusia kilpapelaajia, kuten esimerkiks mä.
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
Ja sitten vaan ideoita väsäämään, katso etusivulta lisää....
Veni, Vidi, Pinxi!
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
Mä taidan jättää ideoinen viisaammille, koska mulla ei oo mitään näkemystä liigan ja 1.divarin tulevaisuudesta. 2.divari taas olis se alintaso, mistä aloittaa...
Poissa
Jee 2-divari ja 5-man ja 4 kiekkaa niin hyvä tulee.
Poissa
jep jep...koskas noi ilmottautumiset sitten mahtaapi olla?? parempi olla ajois. Vaikka kyllähän täälä splätwebis siitä kirjotetaan varmaa aika \"pikkasen\".
-pararöörit-
Poissa
Eiköhän noi ilmoittele, kun ilmoittautuminen alkaa.
2.divarista pitäis vaan tulla sellainen sarja, että joukkueilla on mahdollisimman paljon pelejä, jotta jengi kehittyis ja oppis pelaamaan paremmin. Taso nousisi....
Poissa
Pelejä saa olla kierroksella paljon, kunhan saman päivän aikana kotiin ehtii. Mutta kierroksia max 4.
Proto / PaintRAIN
Poissa
pelataanko 2.divari supilla vai mettässä vai molemmissa?
-roka
Poissa
ja missähän päin suomee nuo kiekat sitte järjestetään?
pääosin etelässä?
meinaan vaan että täältä pohjois-pohjanmaalta on pitkä matka joka paikkaan....
Poissa
Vuonna 2000 oli oulu, helsinki, jyväskylä, savonlinna ja ne oli ihan kivat, vähän joka puolella.
edit: Ja suppikenttä pitäs melkeen nykyään olla.
Poissa
mielummin sup\'airilla pelailis ja eikö niitä supeja ala jo aika kiitettävästi suomessa olemaan!
vaasasta ainaki luulis löytyvän järjestäjiä.
rokati/paranoid
-roka
Poissa
pelataan vaan metässä niin kaikki voi vetää camot päälleensä ja peli kestää yön yli, saa varmasti selville kuka on kovin sissi kaikista, eikö???
Veli/Herpes
Poissa
EI TODELLAKAA MISSÄÄ METÄS!! Jos haluu noita ns.sissipelejä niin eikö niitä varten oo järjestetty ihan skenuja.ed sillee! kyllä niitä supeja pitäs olla jo sen verran et sais pelattuu supilla jos ei oo supimahdollisuutta niin ainaki speedball kenttiä löytyy paljon ympäri suomee.
-paranoid-
Poissa
Supi, mut onko järjestäjiä??
-genis-
-genis-
Poissa
odotelkaas nyt vaan ihan rauhassa spbl:n kokouksen päätöksiä. Kyllä ne kaverit jotka sinne paikalle vaivautuu pitää huolen siitä että jos 2.divari tulee se myös onnistuu.
-Luita kaikille-
Poissa
mulla ei oo mitään puska-painttaajia vastaan ja kyllä sitä joskus vois vähä mettässäki pelata, mutta henkilökohtasesti tykkään supista paljon enemmän!
rokati/paranoid
-roka
Poissa
Tietäis eka millaiseks noi Liiga ja 1.divari muodostuu, niin sit tietäis minkä tasoisia joukkueita ilmoittautuu 2.divariin. Jos tulee paljon viime kauden 1.divari jengejä tippuu 2.divariin, niin sit on varmaan \"pakko\" pelata supilla tai ainekin jollain syndi kentällä, jos jonkun ihmeen takia ei suppia löydy.
Mutta jos tulee paljon uusia pelaajia, niin vois toteuttaa sellaisen sarjan, että jonkun kierroksen vois pelata vaikka metsässä, jos löytyy tarkoitukseen sopiva kenttä ja systeemi on riittävän joustava.
Oletettavasti suurin osa vastustaa tätä ideaa, mutta ideat on sallittuja.
Poissa
2. Divarin peluuttaminen osaksi metsässä voisi olla yksi varteenotettava vaihtoehto just järjestämisen kannalta, vaan suurin osa pitäs mun mielest kyl pelata supilla koska 2 divarista kuitenki kaikki tod.näk. haluaa päästä joskus eteenpäin ja ykköstä ja liigaa kuitenki pelataa vain ja ainoastaan supilla.Saa sitten uudemmatkin bändit jo aluks tarpeeks suppikokemusta.
- Just my 5 cents -
Poissa
Niin suurimman osan vois varmasti pelata supilla/syndeillä, mutta just yhden kierroksen vois käydä pelaamassa tränträniä.
Sitä millaisia joukkueita osallistuu, mahdollisesti toteutuvaan sarjaan, ratkaisee asian. Jos tulee paljon aloittelijoita, niin ei sitä vedetä niin hampaat irvessä, vaan otetaan vähän rennommin. Jos tiedossa ois \"rento\" sarja, niin se myös madaltais osallistumis kynnystä ja tämä taas johtais että laji sais lisää harrastajia...
Avoin sarja myös auttais saamaan lisää pelaajia. Saatais joillekin kierroksille mukaan paikallisia joukkueita, jotka ois sit taas seuraavalla kaudella varteenotettavia osallistujia. Joillekin taas toi taloudellinen puoli asettaa esteet.
Se miten noi sarjan ulkopuoliset joukkueet taas huomioidaan pisteenlaskussa pitää ottaa jotenkin huomioon, ettei tulis ns. merkityksettömiä pelejä kierroksille. Tai sit vastaavasti joku joukkue ei hyötyis suuremmasta määrästä ulkopuolisia osallistujia jollain tietyllä kiekalla. (Tämä olettaen, että joukkueet tuomaroi)
Poissa
Tuskin kellään on mitään sitä vastaan että yks tai pari kierrosta pelataan mettäs. Kuitenki kaikki varmaan haluis pelata supilla. Supista on just seki hyöty et tiimit jotka haluu edetä saa siihen tuntumaa. Ja jos kierroksille tulee ulkopuolisia tiimejä, jotka on pelannu vaan mettää nii sais neki uuden kokemuksen!
-genis-
-genis-
Poissa
joo jospa ei mitään metsiä kierrettäis
mutta eiköhän ois hyvä chillata ja venata jonkin aikaa kunnes nuo liiton jätkät miettii asioita vähän paremmalle asemalle ja sit miettimään et kenen metsässä pelataan se ja se kierros.
Veli/Herpes
Poissa
Tuskin tuo II-divarin järjestäminen kokonaan supilla on mahdotonta, kenttiähän aina löytyy. Tosin on eri asia, löytyykö II-divariin osallistuvilta joukkueilta halua siihen. Ja tietysti siitä, miten järjestävät tahot asian haluavat toteuttaa. Ja eiköhän taas ole tarkoitus hajauttaa kierroksia ympäri maata, en usko että pääkaupunkiseutua erikseen jotenkin painotetaan. Ja kyllä II-divarin toteutukseenkin varmasti sen verran panostetaan että siitä tulee toimiva juttu. Mutta niinkuin sanottu, nyt odotellessa kannattaa ideoida ja ideoita kirjata ylös ja jatkokehitellä ja sitten kun tuntuu siltä että ne ideat on jalostettu toimiviksi niin kannattaa ne pitää ne tallessa sitä hetkeä varten kun tuota ruvetaan säätämään.
Veni, Vidi, Pinxi!
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
Niin miettii viisaammat ensin liigan ja 1.divarin tilanteen ja sit tiedetään vasta tuleeko edes 2.divari. Jos tulee, niin mitkä joukkueet siihen osallistuu ja niin edelleen.. Kun nää asiat on tiedossa niin sit varmaan joku osaa miettiä minkä tyyppinen sarja siitä edes tulee.
Mikä sit ois järkevä systeemi pelipaikkakuntien suhteen, kun aika paljon jengejä tulee kuitenkin etelä-suomesta. Jos jotakin kierrosta aletaan viemään jonnekin ouluun tai vastaavalle paikkakunnalle, niin kustannuksethan nousee aivan järjettömästi. Henkilökohtaisesti mulla ei ainekaan ihan heti löydy hinkua lähteä vaikka ouluun pelaamaan. Eihän se mahdotonta ole, käyhän oululaiset etelässäkin pelaan...
Poissa
Mä luulen et enimmät tiimit kuitenki haluu pelata supilla, joten painotus sinne. Ja hajautusta peli paikkoihin. Ei sekään toimi et kaks tiimii Oulusta saa joka turnaukseen ajaa Hesaan! Mut suunnitelkoon ne jokka tietää...
-genis-
-genis-
Poissa
bodysnatcher kirjoitti 20.10.2002 klo 22:02:12:
Supi, mut onko järjestäjiä??
-genis-
Onhan meillä Vaasan alueellakin 2 suppi kenttää.
Isorintaiset naiset tekevät hölkkäämisestä yleisölajin
>-WIPE-<
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.teamcoitus.fi">www.teamcoitus.fi</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zappaintballs.com">www.zappaintballs.com</a><!-- w -->
Poissa