Et ole kirjautuneena.
ei täällä mitään paikkoja vielä oo sovittu.kaikki postaukset mitä tähän threadiin on tullu, on ollu vaan mielipiteitä ja ehdotuksia!!
mun mielestä on vaan hyvä että jengillä on ideoita ja otetaan kantaa!!!!!
-roka/paranoid
-roka
Poissa
Täällä saa esittää ideoita aivan vapaasti.. Jos jollakin muulla on parempi idea, niin senkin saa esittää ja mielellään perustella omaa kantaansa jollain tavalla.
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
otetaan kanaa!!11!1
NVP Pit Crew
Poissa
Spekulointi on kivaa. Jos 2-divaria ei järjestetä niin pelataan se sitten virtuaalisesti ajatustasolla.
Poissa
Kana rintapalana.
Perustelut:
1) Helppo syödä.
2) Helppo valmistaa.
3) Hyvää!
4) Ei ole tissin voittanutta (ainakaan kanalla).
Kakkosdivarin paikoista oon tätä mieltä:
Vaasa/Oulu, PKS, TKU, TRE/sinnepäin, mahd. viides kieppi jossain.
Eli suht hajautettuu, itäsuomesta ei mul oo mitään tietoo, lähtisköhän kukaan järkkäämään esim. Joensuun suuntaan? Nähtäspä ainaki löytyyks sieltpäin potentiaalista peinttiväkee. Kaukanahan se on joka paikasta.
Ja tosta formaatista sen verran, et joku joka haluu lähtee vaan kokeileen lajia, esim. vuokrakamoilla, saa helpommin kasaan 5-man jengin ku 7-man. Jos ne sitte innostuu pelaa enemmänki, jopa nousee ykköseen, ni siinä vaihees saa kyl messiin pari pelaajaa lisää vaikka naapurikylästä.
Avoin sen kakkosen täytyy ehdottomasti olla, et pääsee ko. kokeilevat porukat pelaan. Pistelaskun saa sit joku fiksumpi setviä.
Ampukaa alas iha rauhas, tää on vaan mun mielipide.
* Juuso / Räyhä *
Poissa
pippelin venytys
Veli/Herpes
Poissa
Tätä threadii on hauska selata. Välissä on asiaa sitten pippelin venytys ja broileriohjeet ja taas palataan asiaan... hymiö.
# High Blue Stairs #
Poissa
Ihan heittona:
yksi vaihtoehto olisi kaksi erillistä lohkoa. Pohjoinen ja eteläinen. Molemmista lohkoista pari ekaa kierrosta pelattais paikallisesti ja kaksi vikaa kierrosta pelattais valtakunnallisesti.
Tällä systeemillä ajamista ja bensakuluja saataisiin karsittua. Tosin järjestäjiä tarvittaisiin enemmän. Mutta ajatuksena mielestäni harkinnan arvoinen.
Monilla yhdistyksillä/firmoilla on ihan riittävän hyviä suppikentän pohjia, joissa 2-divari pystytään järjestämään varsin pienellä vaivalla.
Poissa
Ei mikään tyhmä ajatus tolla Tuurella.
Munkin mielestä syvällisemmän harkinnan arvonen.
Raja vois kulkee suht etelässä, koska mutu et eteläs noita porukoita voi olla vähän tiheemmäs. Ettei käy niin et e-lohkos on 12 jengii ja p-lohkos 3.
* Juuso / Räyhä *
Poissa
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no
niin
no...
Jussi / PBT mikäliesitteikinätuleeoleenkaan
"Massa on voimaa ja voima on nopeutta"
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Tuo lohkojako vaatii aika moiset resurssit, niitä tuskin löytyy ja luulenpa ettei joukkueitakaan.
Ja formaatti on 5-man siitä lähdetään.
Poissa
Ihan hyvä ehdotus toi kaks lohkoa, mutta koska sarja on kuitenkin niin suppea, niin millä tavalla saadaan varmasti ne parhaat jengit esiin? Kolme lohkokierrosta ja yks finaali kierros ei takaa, että paras voittaa...
Poissa
Sillon on jo voittaja kun saa tiimin kasaan ja kiertää kaikki turneet. Ja ketä oikeesti kiinnostaa se paras?
Poissa
Kyse kuitenkin olis kilpasarjasta (jos tuota edes tulee) joten varmaan kaikkia kuitenkin kiinnostaa olla se paras.
Poissa
2. Divarin voittaja joka nousee ykköseen joutuu kuitenkin reissaamaan ympäri Suomea (ykkönen tuskin muuttuu kaksi lohkoiseksi), joten kyllä kakkosessakin kannattaa vaan tottua ajatukseen pitkistä matkoista ja yhdestä lohkosta.
Poissa
Niin on Suomi sen verta pieni maa ettei täällä matkustuskustannukset mahdottomiksi ollenkaan kohoa.
Ihan sama missä pelataan.
(vaikka siellä Inarissa)
Poissa
Hene kirjoitti 24.10.2002 klo 19:24:31:
Eikai bensakulut nyt niin suuria ole, ettei pääsisi pelaamaan peinttiä toiselle puolelle Suomea? Pallo maksaa, bensa täydellä autolla ei.
Hene
SPBL
Kyllä bensakin voi maksaa. Esimerkki kakkosdivarista pari vuotta takaperin: Autona oli Volvo 240 2l bensa, katolla suksiboksi, jossa pallot ym roina, sisällä viis äijää. Matkaa Lohtaja-Vaasa-Savonlinna-Vaasa-Lohtaja=monta km, kulutus 14l/100km... eikä mitään ysiviitosta. Ei siinä bensakulut kauas pallokuluista jäänyt.
Poissa
Tasapuolisuuden vuoks pelejä pitäis olla ympäri suomea, mutta kyllä se käy vähän etelässä asuvia kyrsimään, JOS joutuu ajamaan EHKÄ sunnuntai iltana oulusta vaikka hesaan tai hankoon. Ja oululaisia kyrsii vähintään yhtä paljon ajaa hangosta/hesasta ouluun... Bensaa saa aina rahalla, mutta autossa istuminen on epämukavaa...
Poissa
Etelässä asuvia saakin kyrsiä, omaa tyhmyyttään ne siellä asuvat. Rovaniemellä olis halpoja järvenrantatontteja.
Veni, Vidi, Pinxi!
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
Yksi vaihtoehto on sitten järjestää vaikka 6-8 \"II-divariosakilpailu\"-statuksen omaavaa turnausta, lopullisiin tuloksiin huomioidaan kuitenkin vain esim. 4 kierroksen tulokset. Näin kierroksia voidaan hajauttaa enemmän ympäri maata ja jokainen voi valita ne turnaukset, missä haluaa pelata tai vaikka kiertää kaikki. Tosin tämä voi aiheuttaa sen, että esim. jonkin pohjoisen paikkakunnan (tai pääkaupunkiseudun, kuka sinne haluaa???) kierrokselle saattaisi olla sitten tulossa vain muutama tiimi ja se taas saattaa saada aikaan helpon kierrosvoiton...mutta yksi idea tämäkin...riippuu taas niin paljon mitä tuolla sarjalla halutaan saada aikaan...
Veni, Vidi, Pinxi!
Jari Tuukkanen
Viper / PLF ry / Äänekosken Huima
Next-Nature Extreme
SPBL:n hallitus
Poissa
Hei!
Onko tilanne todellakin tämä, että Suomen maasta joka on \"täynnä\" aktiivisia ja innostuneita peinttaajia. Niin tästä porukasta ei löydy tarpeeksi sakkia joka olisi kiinnostunut järjestämään kierroksia... Onhan se totta että järjestely vie aikaa ja aiheuttaa monta harmia matkan varrella. MUTTA, eikö kaikki nyt ole sitä mieltä että lajin tunnetuksi tekemiseksi, jonka moni meistä allekirjoittaa, tarvitsisi tehdä töitä asian eteen?
Itse olen ehkä hieman väärä ihminen kommentoimaan näin jyrkästi tätä mielipide rikasta keskustelua. Olenhan vain aloittelemassa tätä harrastusta hieman vakavammalla pohjalla. Mutta kuitenkin menen ja sanon, että ei minua ainakaan haittaa hieman pidempi peli matka. Ja muistakaa, olen vain pienen pieni autokuljettaja joka ei nyt niin kummoista palkkaa saa pilatusta vapaa-ajastaan. Joten raha on aika pieni este peli reissun toteutumiselle, toki joskus riittävä. Mun mutka on tällä hetkellä PeRsEeStÄ... Mutta silti olen tykästynyt peinttaamiseen ja yritän mahdollisuuksien mukaan olla aina lähtemässä joukkueeni mukaan peinttaamaan. Olen ainakin asennoitunut siten että tää juttu mitä teen syö rahaa... No, se on semmosta... KYYNEL!!!... Mut meillä on niin hyvä tiimi kasassa, että olen aina valmis lähtemään vaikka Ouluun täältä Tampereelta pelaamaan jos vain sen hetkinen raha tilanne antaa periksi ja hallitus on myötänyt matkustusluvan.
En halua ketään kritisoida, ja kaikki tekevät ratkaisut tavallaan. Mut kyl tää niin hienoo on, että syödään sitten vaikka viikko näkkileipää pelin jälkeen jotta saadaan taas raha riittämään, kunhan vain pääsee pelaan...
Odotan myös innolla mahdollisuutta PÄÄSTÄ pelamaan divaria... Toivottavasti siihen aukeaa mahdollisuus myös meidän joukkueelle.
...v*tun hullu!...
...v*tun hullu!...
Poissa
Siis kyllä sen pitäs olla tommonen yhteinen neljän turnauksen setti koko systeemin. Juurikin tuon tasapuolisuuden vuoksi.
Jos lisää joukkueita haluaa niin pelimuodon muuttaminen 4-maniin toisi varmasti tulosta. Tämä pelimuoto taas ei ole kovin yhteensopiva esim. ulkomaiden kanssa.
-
5-man
4 yhteistä turnausta ympäri Suomen
Yksinkertanen sarja ja vaikka finaalit, paras voittaa.
Järjestävät tuomaroi.
-
Poissa
joku kirjotti:
itäsuomesta ei mul oo mitään tietoo, lähtisköhän kukaan järkkäämään esim. Joensuun suuntaan? Nähtäspä ainaki löytyyks sieltpäin potentiaalista peinttiväkee. Kaukanahan se on joka paikasta.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.herpesoffice.tk">www.herpesoffice.tk</a><!-- w -->
tosta potentiaalisuudesta en tiedä...
eikä kierrostakaan varmasti tulla joensuussa järjestämään, ainaski epäilyttäs vahvasti.
Poissa