Et ole kirjautuneena.
Niin ei se ole sanottua etteikö Key Generatoreista otetuilla koodeilla vois pelata netissä, se on vaan hyvin epätodennäköstä löytää toimivaa koodia. Kyllä mä sen tiedän kun en oo HooÄllääni kaupasta ostanu...
All work and no play makes Jack a dull boy
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
onks kellään alkuperäistä halflaiffia jonka vois polttaa, kuy mun alkuperänen on hävinny?
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Mulla on myös toi sama ongelma. Mun alkuperäinen kaupasta ostettu kopio on kadonnut jonnekin maailmalle ja nyt mä en pääse pelaamaan halflaiffii. Jos joku ystävällisesti lainaisi omaa alkuperäistään, niin mä voisin ottaa siitä varmuuskopion itselleni. Tämähän on täysin laillista, kun mä oon kuitenkin jo kerran ostanut ton pelin ja maksanut siinä samalla lisenssi maksuni. (hymiö)
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
ei voi hommaa sotä genee mikä vaihtaa cd-kiin jos joku muu loggaa samalla cd-kiillä sisään..=) kyllä niitäkin saa vaikka mistä!!
muute voipi olla et muaki voi näkyillä kohtapuolin splättipelis...kiintee tuli tänää.=)
Poissa
Juice, jos tosiaan tarttet sitä noin kovasti niin kyllähän sen aina voi johonkin vaihtaa.. :>
Nipsu/Chronicles
Poissa
eihän tuo maksa kaupoissakaan enää juuri mitään, huuto.netistä saa varmaan kympillä jonku spesiaali päkki editionin.
Btw: eilen pohjat 105fragia
Ratt/Ballrogs
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
Ukko kirjoitti 13.11.2002 klo 13:52:34:
eihän tuo maksa kaupoissakaan enää juuri mitään, huuto.netistä saa varmaan kympillä jonku spesiaali päkki editionin.
Juu, ja huutonetistä ostettujen CD-Keyt ei varmaan oo käytössä
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
Hankkikaa dc (direct connect) mä löysin sieltä 2 toimivaa cd-keytä. Ja siellä jollekin isolle serwulle.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.neo-modus.com">www.neo-modus.com</a><!-- w --> tai
http://dcplusplus.sourceforge.net/
Poissa
vittu mikä wareboard tää kohta on.
onx kellää quakee?
Veli/Herpes
Poissa
Jees ajattelin käydä keikalla alepassa, tarviiks kukaan mitään??
Vittu ymmärtäkää nyt että piratismi ON rikos!!
Moderaattorit pliish, kun välillä muutenkin moderoitte niin eikös tänkin vois??
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
juffeli kirjoitti 13.11.2002 klo 16:30:59:
Ukko kirjoitti 13.11.2002 klo 13:52:34:
Juu, ja huutonetistä ostettujen CD-Keyt ei varmaan oo käytössä
ite ostin just käytettynä huuto.netistä ja on toiminu ihan hyvin. toki voi olla että joku myy pelin mutta käyttää cd-kiinsä ite.
Tapio/Ballrogs
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa