Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2006-01-07 15:47:55

speedy
Jäsen
Paikkakunnalta: espoo
Rekisteröitynyt: 2006-01-07
Viestit: 2

Re: Miten alotan?

Innostuin pari päivää sitten tuohon paintballiin, ja haluaisin kovasti aloittaa painttaamaan.
Joten kysyn teiltä nyt pari kysymystä jotta pääsisin alkuun.
-Pääsisinkö tippmann 98 custom paketilla alkuun ja olisiko se tarpeeksi hyödyllinen aloittelijalle ja paljonko tuommoinen maksaisi?
-Onko painttaamisessa jokin ikäraja että pääsee pelaamaan? Itse olen melkein 13.
Ja maksaako tai paljonko maksaa jos menen esim treenaamaan halliin tai menen pelailemaan jonnekkin alueille noin yleensä?
-Onko espoossa mitään paikkoja?

Kiitos vastauksista
Anteeksi kirjoitusvirheistä kirjoitin nopeasti smile

-Zpeedy  wink

Poissa

#2 2006-01-07 16:41:46

mode
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo / Loviisa
Rekisteröitynyt: 2004-09-20
Viestit: 259
Kotisivu

Re: Miten alotan?

Tervetuloa lajiin !
Tippmann 98 custom on aina varma ostos, elikkä sillä pääset vauhtiin.
Ota yhteyttä, voisin myydä halvalla käytetyn (vuokrakäytössä ollut) tippmanin, + maskin + kaasupullon jos kiinnostaa..

terveisin dani
http://www.xpaintball.fi

Poissa

#3 2006-01-07 17:05:52

Nemesis
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2004-12-13
Viestit: 164

Re: Miten alotan?

Xpaintball.fi on edelleen alhaalla mutta tosiaan tervetuloa lajiin lajin kirjo on aika moni puolista ns.metsää jossa hiivitään ja kytätään taikka sitten kilpaa jossa adrealiini virtaa vauhtia ja elämyksiä ei puutu sen voin taata.

Poissa

#4 2006-01-07 19:25:26

ThePriest
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo-Loviisa
Rekisteröitynyt: 2004-10-12
Viestit: 132
Kotisivu

Re: Miten alotan?

jep, meidän kotisivut oli hakkeroitu, ja jopa backupservu oli putsattu, joten menee pieni hetki kunnes saadaan sivut taas ylös...

Pete

Poissa

#5 2006-05-18 06:30:21

HeZe
Jäsen
Paikkakunnalta: Vääksy/Hämeenlinna
Rekisteröitynyt: 2006-03-12
Viestit: 342

Re: Miten alotan?

eipä taida itse lajin harrastamisessa olla ikärajaa, mutta asetta ei saa myydä alle 18v. (muistaakseni)  roll

Poissa

#6 2006-05-18 08:10:37

TJukola
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 354
Kotisivu

Re: Miten alotan?

Poistettu Iipposetämoderaattorin pyynnöstä. Iipon sana on mulle laki. Turkusessa nähdään, toivottavasti kentällä :twisted:


tj

Poissa

#7 2006-05-18 08:23:59

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: Miten alotan?

Jukolalla aivan loistavia pointteja ja tyhjentävä vastaus. Juffeli vois tehdä tosta faq:in ja linkki jonnekkin etisivulle niin kaikki uudet pelaajat lukisivat tuon ennen kuin postaisivat ja kysyisivät tuota samaa.

Poissa

#8 2006-05-18 09:03:22

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Miten alotan?

Ohan toi TJukolan vastaus hyvä tavallaan, mutta...

Kaveri kysyi pelipaikkoja... No mikäli joku tietää Espoossa sellaisia niin voisi kaverille niitä ilmoittaa. Helpoin paikka aloittaa on kysellä kuka ottaisi peleihin mukaan. Itse etsisin vaikka täällä tai jossain jonkun kaveriporukan, joka sillon tällön pelaa metsässä ja yleensä otetaan mielellään mukaan peleihin.

Espoossa ei ainakaan hallia ole missä voi pelata, mutta sisähallipelit maksaa n.20 euroa kerta. Hyvinkäällä on Playball center. Se kaveri joka siitä tietää skrivaa täällä nimellä OneEye.

Metsä ei yleensä maksa mitään.

Itse en Espoossa tiedä mitään pelipaikkoja.

Tippmanilla pääset hyvin alkuun.

Mikäli sua alkaa laji enemmän kiinnostaa niin sitten teet omat ratkaisusi omaan tahtiin.

Mun mielestä seon ihan turhaa alkaa syöttämään kaverille kaikenlaisia kuvia ammattilaisuudesta ja kilpatreenaamisesta, jos kaveri on kerran kokeillut kulmaan 2päivää sitten. Innostukset saattaa kuitenkin hieman muuttua matkalla, kun kaveri on 13vee...

Tervetuloa lajin pariin, hyviä pelejä ja pidä hauskaa pelatessa.


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

Keskustelualueen alatunniste