Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2006-10-17 15:44:08

AhoDeLaho
Jäsen
Paikkakunnalta: Toijala
Rekisteröitynyt: 2006-10-17
Viestit: 2

Re: Tippmann 98 Pro E

Eli olen aloittamassa harrastusta ja kysyisin että onko tuo kyseinen merkkain 
hyvä aloittelijalle? Eli jos on joku "parempi" aloittelija malli johon voisi nyt satsata 400-550€ ja tarpeen/rahan tullen päivittää lisää niin kertokaa. Siis tuohon 400-550€ pitäisi saada loaderi ja ilmat/Co2 (kumpi näistä käytännöllisempi)? Maski sitten myöhemmin mutta mitä mieltä maskeista yleisesti? Olen kokeillut tuota JT Flex7 Izeä ja se sopi mukavasti päähän, mutta onko se hyvä hinta/laatu suhteeltaan? Jos nyt näihin voisitte vastata niin kiitos etukäteen. big_smile

Poissa

#2 2006-10-17 16:14:26

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: Tippmann 98 Pro E

tohon sun hintaan saa kyllä jo parempaa ku tippmanin...
esim ionin jos satsaat pikkasen enemmän ni vielä oikeen herkuilla...

Poissa

#3 2006-10-17 16:26:42

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: Tippmann 98 Pro E

Taas kerran, suosittelen käyttämään haku toimintoa. Tästä aiheesta on miljoona threadia. Niistä löytyy paljon apua.

Jos olet Toijalasta niin kannattaa ottaa yhteyttä joko kilpatoimintaa harrastavaan tahoon tai sitten metsäpelaamista harrastavaan tahoon ja kysellä hieman. Pääset kokeilemaan erillaisia merkkaimia ja valitsemaan itsellesi parhaan mahdollisen.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w --> <- tuolta löydät yhteystietoja kilpatoimintaan liittyvistä tahoista. Treenipaikka on toijalassa.

http://www.internetsivut.net/tpbsBB/ <- Tuolta löydät Tampereen alueen metsäpeinttaajien foorumin mistä voit kysellä myös ja katsella onko heillä pelejä missä pääsisi kalustoa testaamaan.

Poissa

#4 2006-10-20 19:16:14

HeZe
Jäsen
Paikkakunnalta: Vääksy/Hämeenlinna
Rekisteröitynyt: 2006-03-12
Viestit: 342

Re: Tippmann 98 Pro E

Flex maskit on ihan hyviä (alle kirjoittanut pelaa samalla smile) tosin se leukasuoja voi joskus läpsähtää ikävästi leualle jos tulee läheltä shotti. ja linssin vaihto uudesta maksista (ja vanhasta) on todella vittumainen,,,

Poissa

#5 2006-10-22 16:57:40

Aki
Jäsen
Paikkakunnalta: Toijala
Rekisteröitynyt: 2006-10-06
Viestit: 73

Re: Tippmann 98 Pro E

Saattaapa onnistua päästä joskus TVH:nkin peleihin kokeileen. Ei tosin vielä ole pro-e:tä mutta (toivotavasti) pian tulossa lol


Kyllä siitä hyvä tulee, kun sen maalaa...

Poissa

#6 2006-10-22 17:04:50

AhoDeLaho
Jäsen
Paikkakunnalta: Toijala
Rekisteröitynyt: 2006-10-17
Viestit: 2

Re: Tippmann 98 Pro E

Jep. Eli olen kuullut että noi cockkerit on vaikeita huoltaa ja purkaa mutta päteekö tämä näissä uusissa esim. Pro-Cocker:issa? Ja kuinka laadukkaita nämä Viewloaderit on? Eli jos noi on "huonoja" niin voisiko ensimmäinen merkkain olla esim. Ion? Ja ekaksi loaderiksi Viewloader Revolution, vai eVLution 2? Eli riittääkö esim. Ionin kanssa toi 12 kuulaa/sec vai pitääkö sen olla tuo eVLutionin 17 kuulaa? Siis meinaan että jos ostan tuon 30€ halvemman Revolutionin niin "suututtaako" se mua jälkeenpäin? Kiitos jo etukäteen.

Poissa

#7 2006-10-22 17:47:58

mode
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo / Loviisa
Rekisteröitynyt: 2004-09-20
Viestit: 259
Kotisivu

Re: Tippmann 98 Pro E

AhoDeLaho kirjoitti:

Jep. Eli olen kuullut että noi cockkerit on vaikeita huoltaa ja purkaa mutta päteekö tämä näissä uusissa esim. Pro-Cocker:issa? Ja kuinka laadukkaita nämä Viewloaderit on? Eli jos noi on "huonoja" niin voisiko ensimmäinen merkkain olla esim. Ion? Ja ekaksi loaderiksi Viewloader Revolution, vai eVLution 2? Eli riittääkö esim. Ionin kanssa toi 12 kuulaa/sec vai pitääkö sen olla tuo eVLutionin 17 kuulaa? Siis meinaan että jos ostan tuon 30€ halvemman Revolutionin niin "suututtaako" se mua jälkeenpäin? Kiitos jo etukäteen.

Ion on ihan kelpo vehje.
Revo on ihan hyvä, jos on x-boardilla varustettu. Evo II kanssa hyvä y-boardilla, tosin ei mun makuun :I
Osta vaan kerralla Halo B niin ei tartte miettiä sitä.

Poissa

#8 2007-06-12 10:34:21

Heikki H
Jäsen
Paikkakunnalta: Tohmajärvi
Rekisteröitynyt: 2007-06-12
Viestit: 9

Re: Tippmann 98 Pro E

kelpaisko sulle Tippmann 98 custom pro E smile

Poissa

Keskustelualueen alatunniste