Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#26 2002-06-14 07:44:25

parantala
Jäsen
Paikkakunnalta: Laihia, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Kotisivu

Re: shokkeri/max flow ongelma

sitä teflonia pitäis kai laittaa niin tarkasti, että sitä ei mene kierteen yli. jos se on oikeen asennettu, niin se ei varmasti tuki yhtään mitään, koska ei se sieltä kierteen välistä mihkään lähde...

-pasi-

/pasi

Poissa

#27 2002-06-14 07:49:59

mirace
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

valmistaja suositteli käyttään vain ja ainoastaan liimaa shokkerin ja max flown osissa että ei mee solenoidit tukkoon. ei se liimaa lähe liikkeelle se jähmettyy sinne reunoille jos sitä laittaa liikaa kun taas tefloni lähtee seikkaileen, kyl mun sokkeris oli ainaki laitettu teflonit ihan päin persettä ja siä oli viä liimaa seas. ex dh:sta ostettu entinen omistaja siis. kuka sitä teflonii noihin kylvää ku tehdas ei sitä suosittele käyttään

rahaa se vaan on!

Poissa

#28 2002-06-14 08:44:26

JiiiTeee
Jäsen
Paikkakunnalta: Vaasa, Kai se o Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-25
Kotisivu

En oo laittanu maxflow:ho mitään rasvaa... kun luulen/kuulen et se vika kai ei oo siä maxflows, vaan jossain muus??? pitää täs ny rassata mun vähäisiä aivosoluja???=)katotann mitenkä käy.?

Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå Plå.....

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->

PPW MAD

Poissa

#29 2002-06-14 09:28:17

campo
Jäsen
Paikkakunnalta: lappeen Ranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07

No huh, toi teflonin laittaminenhan on ihan yhtä vaikeeta kuin kaulaliinan kietominen. Ei ne teipit lähe sieltä kierteen välistä mihinkään seikkailemaan. Kun teippiä laittaan _vain_ ulkokierteeseen, _vain_ kierteen matkalle, _aina_ myötäpäivään kiertäen (kierteen päästä katottuna).

Kun liitos avataan, poistetaan vanhat teipit. Sisäkierteestä vaikka virkkuukoukulla. Ja joka kerta laitetaan uudet teipit.

Samoiten liimojen kanssa kannattaa varmistaa että avattaessa kaikki liimamurut tulee pois kierteistä. Joillakin liimoilla toi on paljon vaikeempaa ku teipin poisto.

Tää tuntuu taas vähän samantyyppiseltä aiheelta kuin: \"kaikki kokkerit aina sihisee ja suhisee aina jostaan\"

-campo/Raaka Kone-
Äly kertaa voima on vakio!

-campo/Cyclone-

Poissa

#30 2002-06-14 09:53:21

mirace
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

valmistaja sitä suositteli
ne teflonit oli mulla ainaki juuttunu sinne kierteisiin aika pahasti ja osa oli kovettunu sinne
ihan sama millä sä tiivistät oman mutkas vaikka vessapaperilla mut liima on mun mielestä paljo parempaa

rahaa se vaan on!

Poissa

#31 2002-06-14 09:58:40

campo
Jäsen
Paikkakunnalta: lappeen Ranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07

Mielipidekysymykset onkin sit ihan erikseen, kumpaa tykkää käyttää.

Oikein käytettynä tefloni ei tuhoa mitään.

Ja tottakai valmistaja suosittelee ns. idioottivarminta tapaa kun kattelee noitten jenkkien järjenjuoksua... Vähän sama ku windoussi suosittelee aina käyttämään asentaessa ohjattua toimintoa.

-campo/Raaka Kone-
Äly kertaa voima on vakio!

-campo/Cyclone-

Poissa

#32 2002-06-14 18:24:32

shwoomie
Jäsen
Paikkakunnalta: papua-uusi guinea
Rekisteröitynyt: 2002-02-17
Kotisivu

siis smart parts:han sanoo että jos impulse/shokkeri/max flow:ssa käytetään teflonia ja se menee tukkoon (lue jenkki mielessä paskaks) niin sitä ei saa enää takuuseen ei varmaan toi päde suomessa mutta mulla ainakin on oma impulse täynnä teflonia ja ei oo kertaakaan ollu tukossa tai mitään...ja jos pelkää että solenoidi menee siitä että käyttää teflonia ni toikin on aika turha pelko koska se enimmäkseen tukkeutuu ja se EI OLE vaikea avata ja puhdistaa

nimim.solenoideja metsästetty muutama kappale smile

joona/Unknown

Unit crew 05

kukkuu

Poissa

#33 2002-06-17 10:27:56

JiiiTeee
Jäsen
Kotisivu

Sellanen kysymys viel, et tilasin just maxFlow:iin tiivsitesarjan.... Niin olisko jollaki jotain tärkeetä tietoo mulle ennenku rupeen säätään uusii tiivisteitä sinne....?

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->

PPW MAD

Poissa

#34 2002-06-18 05:57:37

JiiiTeee
Jäsen
Kotisivu

Toisaalta... kyllähän tässä on jo kerrottu kaikki mitä ihmisen pitää tietää.... Mutta mullahan varmasti menee tääki vituiks=)

PPW MAD

Poissa

#35 2002-06-20 05:11:18

JiiiTeee
Jäsen
Kotisivu

Eli sain vaihdettuu maxflown tiivisteet... ihme ja kumma=) vika ei kuitenkaan ollu sielä vaan solenoidien alla on sellanen tiiviste joka oli \"pulpahtanut\" paikoiltaan, laitoin se uudestaan kiinni... vika löydetty..... kuittaa ja kiittää!

PPW MAD

Poissa

Keskustelualueen alatunniste