Et ole kirjautuneena.
Olen -88 tyttö ja olen ollut aika kauan kiinnostunut tästä lajista. Olen ettiny myös tietoa, mutta aika vähän sitä löytyy :? , että voisiko joku auttaa hiukan:)
Mitä varusteet maksaisi yhteensä noin?
Tarvitseeko ekalla kerralla olla omat välineet mukana?
Miten tyttöihin suhtaudutaan?
Mitä varusteita tarvitaan?
hölmöjä kysymyksiä:/ enivei.
Poissa
Tytöt otetaan vastaan ihan niinkuin kaikki muutkin! Laji sopii kaikille! Ensiks kannattais varmaan tiedustella onko jossainpäin Poria joku joukkue jonka kanssa voisit käydä tutustumassa lajiin vähän lähemmin! Omia varusteita ei ihan heti kannata hankkia vaan kokeilla ensin lainavehkeillä et mikä tuntuu hyvältä ja kuin tosissaan meinaa lajia alkaa harrastaan! Sen mukaan sit voi ruveta katsomaan varusteita!
Henry "Höyry" Kantola
Playball Generation/Paintballcenter/Paintball Areena
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
Mitä varusteet maksaisi yhteensä noin?
Riippuu niin siitä, minkä tasosta vermettä haluaa hommata. Myyntiosiossa voi katsella vähän suuntaa antavaa.
Miten tyttöihin suhtaudutaan?
Kuten muihinkin ihmisiin. Ja apua saa helposti. Ei tullu koskaan opeteltua mutkien "anatomiaa" tms. paitsi puunaamiset kun on helppo vaan aina lykätä jollekkin mutka kouraan ja vinkua, että tää ei toimi yms. :mrgreen:
Tosin en suosittele toimimaan näin.
Nimittäin onhan se noloa, kun treeneissä aloin huuteleen tiimikaverille, jonka mutkalla pelasin, että miksi se ei toimi. No pelin jälkeen tokas, että kannattaisi vissiin pistää ilmat päälle...
No kun ei mun omassa ollu semmosia samanlaisia systeemeitä :oops:
Mitä varusteita tarvitaan?
Mm. mutka, maski, bulkkivyö jossain vaiheessa, piippuputsi, piippusukka. Sitten oma valintaisesti jotain polvisuojia tms. halutessa.
Niin ja fairy-vesiseosta johonkin suihkepulloon, niin saa nätisti linssistä osumat pois.
hölmöjä kysymyksiä:/ enivei.
Ei ole koskaan hölmöjä kysymyksiä, vain tyhmiä vastauksia
Eli toivottavasti näistä mun hölötyksistä oli edes jonkinmoista hyötyä :mrgreen:
NVP Pit Crew
Poissa
Ja mimmeille suosittelen Yläsuojaa. Osuma kuitenkin sattuu jonkin verran, eli ns. herkät alueet kannattaa suojata. Suojien käyttö on muutenkin henkilökohtainen juttu, ja laji on suomessa jo sen verran vanha, että suojien käyttämättä jättäminen ei tuota lisäystä "coolius-kertoimeen"
Ja se että ei osaa mutkan anatomiaa ja vinkuu ettei toimi ei todellakaan ole mikään mimmien yksinoikeus
Poissa
Mitäs mimmit? Onko spaissit mausteet?
Poissa
Ite alotin pelaamaan juuri tänä vuonna ja heti ekaks ostin jo dm4(se on semmonen aika hyvä vehe jos et tiiä) :oops: ja vähä kaikee huippu kamaa. mut jos ei rahasta oo kiinni nii mitäs siitä ja kyllähän se kannattaa ostaa semmonen kunnon vehe et ei heti alkuun innostus tyssää ku ei vehkeet toimikkaan. en oo ees pelannu ku pari kertaa mut sillonkin ns. skenu pelejä(eli metässä). eli omasta mielestäni kannattaa ostaa vehkeet semmoset mihin itellä on varaa eli kaikkein parhaimmat :twisted: :twisted: no ei...
äsh...
Poissa
tyttöjä ihmeessä lisää lajiin! niitä kaivataankin tiimejä varmasti löytyy jotka ottaa mukaan rosteriin ja neuvojia sitte varusteiden kanssa. mut jos ostaa kaikki varusteet, ni siihen saa menemään rahaa 250 - 1600€, sen mukaan mitä kamaa ostaa. 250 riittää kyllä jo siihen että pääsee pelaamaan omilla kamoilla. ja lainakamoillahan voi pelata pelkän kuulan hinnalla, kyl tiimikaverit lainaa parhaansa mukaan rytkyjään alottelijoille.
Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.
Poissa
en mainosta yhtään mut mulla meni kamoihin 1387€ et sillee
äsh...
Poissa
Poissa
Mikäs siinä polttaessa iskän ja äiskän rahoja. Ja oikeesti ketä kiinnostaa?
It's Flaymin' baby!
Poissa
Katso kuka puhuu
Poissa
Sami puhuu vähän mutta asiaa!
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
Siis tää tarkottaa aikaa ennenkun Make lähti sukkahousujengiin, sen jälkeen ei oo paluuta. Shemale mikä shemale.
Poissa
No oompa yössä, luulin maken vastanneen eri threadiin
Poissa
Sä oot yössä... Onks sulla oikeesti enää elämää??
Nim. paraskin puhuja
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
mulla taas on menny hiukkasen vähemmän rahaa pelivehkeisiin...merkkain maski paita ja muuta pikkusälää tuli mulle maksaa noin 250euroo
ei se nii tarkkaa oo
Poissa
vitun idari!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
fresh_meat kirjoitti:en mainosta yhtään mut mulla meni kamoihin 1387€ et sillee
vitun idari!
Niin no minkä tahansa lajin saa maksamaan paljon jos haluaa. btw. flame kokkerin runko maksaa jo veroilla ton 1300€ ...
Poissa
Joka laji maksaa tosiaan niin paljon kuin haluaa tai resursseja riittää, lajin hauskuus ei tosin ole hinnasta kiinni vaan ihan jostain muusta.
PS. toi 1387eur ja DM4 on todella WOUW juttu ! (varsinkin jos isi on maksajana kuten postaajan iästä voi päätellä joten jääköön sen enempiä kommentoimatta... aika opettakoon nöyremmäksi...jos ei ISI sitä tee )
Poissa
Poissa
noniiin eiköhän tää oo jo loppuun käsitelty. ostin sen siks koska haluan sellasen mutkan joka kestää vähän pitempään uusien mutkien tahissa ja ei nyt alottelijana tarvii olla koko ajan säätelemässä.
äsh...
Poissa
Pelaa vaan, maksoi mitä maksoi
Poissa
ehkä parempi, ettei täs lajissa laske mitään menneitä rahoja.. tulee vaan paha mieli itelle jos rupee laskee kuulamäärää paljo viimekesällä on kuluttanu, ni kyynel vierähtää ja tulee mieleen, että sillä rahamäärällä ois pysyny kokokesän kivassa tössyssä.
mielenkiintosta muuten, että kun tyttö kirjotti tän threadin, niin vastauksia tulee kokoajan vaan lisää. veikkaan, että jos -82 hikinen äijä (alottelija Sir_Y) ois kysyny ni hiljasta olis ollu 8) tyttöjä tähän lajiin tartivaankiin, sen huomaa jo tästä!
Poissa
Veikkaan ettei mitään tyttöä ole koskaan ollukkaan...
:evil:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xball.ru">www.xball.ru</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paintball.ru">www.paintball.ru</a><!-- w -->
Poissa
pettymyksen karvas tappio.. se olikin hikinen Sir_Y
Poissa