Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Olen ajatellut ostaa kesällä ensimmäistä sähkömutkaa..Eli mikä olisi sopivin ensimmäiseksi sähkömutkaksi..itse olen ajatellut Proto Matrixia tai Shocker Vision SSF..Katsoin tuossa että Proto Matrix maksaa 1400e´..
Apuva
Elämä on...
Poissa
Perus Proto Matrix taitaa olla 1100 euron paikkeilla.
Jos ite pitäis noista kahdesta valitan, niin ottaisin Proton. Jostain syystä varmemman kuvan saanu niistä ku uusista Shockereista. Tosin taitaa tuokin olla pitkälti makuasia?
Jos pystyt kokeilee kumpaakin, nii valitse se, joka paremmin käteesi sopii.
-- --- - ----- - --- --
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
PM5:
+Dye/Proton laatu
+Täydellinen huoltopalvelu
+Nopea, Varma, Pieni
-Edelleen kaasunkulutus vaikka onkin parantunut DM4
Shocker:
+Nopea, Varmahko, Pieni ja kevyt (jopa protoa)
-Huono huoltopalvelu (ainakin smartin omalta puolelta)
-Smartpartsin laatu on aina smartin laatua
tossa mun henkilökohtanen mielipide, tosin jos haluat enemmän pelata niin suosittelisin suuresti shockerin tilalle Ionia joka vaikutti yllättävänkin pätevältä hintaansa nähden, jos taas haluat tuhlata niin suosittelen testaamaan/ostamaan jonkun seuraavista: Mikä vaan matrixeista, timmyt tai angel speed 05.
Myös Egoista jenkit ovat puhunneet paljon hyvää.
Kuten eQu sanoi kannattaa testailla mahollisimman montaa kulmaa ennenkuin päätät minkä ostat.
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
kiitos hyvistä vinkeistä Tiedättekö yhtään paljonko Proto Matrix+sähköloaderi+ilmapullo maksaa??Ja tiettekö et onko vaikeeta itte pistää ne osat siihen itte meinan olisikohan mahdollista jos tilaisi coolgamessilta et ne pistäis ne tarvittavat osat siihen ??Ja onko Protoa mahollista saada hiilidioksiidilla toimivana :?:
Elämä on...
Poissa
oletteko muuten tietoisia tästä Smart Partin Nerve Visionista ..Mun mielestä ihan pirun hieno merkkain
Elämä on...
Poissa
Lähetä sähköpostia <!-- e --><a href="mailto:coolgames@coolgames.fi">coolgames@coolgames.fi</a><!-- e --> ja pyydä tarjous.
Saat koko paketin valmiiksi kasattuna.
Kuten yllä todettiin on Proton takuu aika kattava ja jos jotain murhetta
tulee, mutka korjataan suomessa. Useimmissa turnauksissa on myös
paikalla Dye- Tech.
-mikke-
Poissa
Sinähän sen tiedät Mika!
En tiedä pystyykö tota Protoa saamaan hiilarilla toimivaksi, mutta miksi pitäisi saada? Ilman saatavuus on paljon parempi ja se on edullisempaa (eihän ilma maksa mitään? )
-- --- - ----- - --- --
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
ja ite en laittais noin kallista mutkaa toimimaan hiilarilla
«Halleluja, it's a beer.»
«paintball, since 1845.»
Poissa
Jokin menee hiukka ristiin, Proto ja hiilari
Ja kun kyseistä mutkaa ei oo varmasti ees kuviteltu käytettävän hiilarilla missään tilanteessa. Toki sen sais varmaan ennätysajassa reistailemaan kun lykkäis hiilaria oikeen kunnolla sisään, takuutkin voi olla vähän kiven alla hiilarikäytön jälkeen, tai ei ainakaan hyvällä katsota jos ilmenee että viat johtuu "jäädytyksestä+hiilarin epäpuhtauksista"...
Ja mitä hintoihin tulee niin liikkeissä mielellään laskevat tarjouksen.
Poissa
niin eihän siinä olisi mitään järkeä
Elämä on...
Poissa
Sivut: 1