Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Onko paintball merkkaimissa/tuotteissa jotain ikärajaa? Tulevana kesänä olisi
tarkoitus hommata mutka.. Että mahdolliset ikärajat olisi hyvä tietää ennenkun marssii kauppaan .
Poissa
en ite oo ainakaan mistään ikärajoista kuullu :?: but who knows jos ei myytäiskää ala-astelaisille
«Halleluja, it's a beer.»
«paintball, since 1845.»
Poissa
Selviää varmaan soittamalla liikkeeseen..
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Hmm... muistelen että pari vuotta sitten oli vireillä ainakin lakiehdotus, joka kielsi muovikuula- ja ilma-aseiden(ml. merkkaimet) pysyvä luovuttamisen alle 18-vuotiaalle ilman huoltajan suostumusta. Oli osa jotain turvallisuusstrategiaa.
Poissa
Google on ystävämme:
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/ut ... +20/2002++
"Hallituksen esitys Eduskunnalle laiksi turvallisuuden edistämistä
yleisillä paikoilla koskevien säännösten uudistamiseksi"
11 §. Ilma-aseiden, jousitoimisten aseiden sekä harppuunoiden
luovuttaminen. Ilma-aseiden, jousitoimisten aseiden ja harppuunoiden
hankkiminen alle 18-vuotiaiden toimesta ehdotetaan sallittavaksi ainoastaan
huoltajan suostumuksin.
Ilma-aseella tarkoitetaan perinteisten ilma-aseiden lisäksi värikuula- ja
muovikuula-aseita, englanninkielisiltä termeiltään paintball guns ja soft air
guns.
Poissa
Mulla ei ainakaan ioo ollu mitään vaikeuksia tilauksissa. Olen tosin kyllä tilannut kaiken netin kautta.
Poissa
Mulla ei ainakaan ioo ollu mitään vaikeuksia tilauksissa. Olen tosin kyllä tilannut kaiken netin kautta.
Netin kautta k-?? valvonta kun nyt vaan on vähän vaikeaa...
Mutta kotona asuva alaikäinen joutuu todennäköisesti tuomaan mutkansa huoltajiensa silmien alle tilasi sen sitten netistä tai ei... eli se siitä huoltajan luvasta... Eiköhän asia käsitellä viimeistään tässä vaiheessa?
Eri asia sitten on tajuuko vanhemmat mutkien vaarallisuutta jos hemmo tuo mutkan samalla huoneeseensa ku turtles ukkonsa hiekkalaatikolta....
No joo onneksi tätä ei oo osunu korviin vielä kertaakaan...
Poissa
Mutkia ei myydä alle 18v ilman huoltajan lupaa.. Vara osat ja paukut pitäsi itekkin saada..
Elämä on!
Poissa
Mutta kotona asuva alaikäinen joutuu todennäköisesti tuomaan mutkansa huoltajiensa silmien alle tilasi sen sitten netistä tai ei... eli se siitä huoltajan luvasta... Eiköhän asia käsitellä viimeistään tässä vaiheessa?
Itselläni oli ongelmana aloittaessa, että porukat ei ollenkaan suvainnut rahojen tuhlausta peinttiin. Niinpä onnistuinkin melkein kaksi vuotta omistaa vehkeet ennen kuin kerroin porukoille. Tämä siis 17-vuotiaana.
Ei se, että asuu vanhempien luona tarkoita, että heiltä ei pystyisi piilottelemaan peinttivehkeitään.
-- --- - ----- - --- --
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
meillä on ihan sama juttu meilläkään ei porukat suvaitse rahan kulutusta painttiin..vaikka en piittaa yhtään mitä porukat sanoo esim:"Et sä ainakaan noin kallista sähkömutkaa osta!!" mulle on ihan sama mitä vanhemmat sanoo kun kerran omia rahoja painttiin käyttää...
Elämä on...
Poissa
Mun porukat sponsoroi muo mun ainoan harrastuksen kustannuksissa...
No sehän on mun onni...
One ball is lethal...
Poissa
kyllä munkin vanhemmat sponssaa aika laillakin ostaa kuulat ja varusteet..mut jos jotain kallista mutkaa olen ostamassa sen eteen täytyy tehä töitä
Elämä on...
Poissa
Mun porukat taas ei sponssaa yhtään...Kaikki saa itse ostaa ja maksaa.. :? eivät oikeen tykkää koko hommasta että painttia tulee pelattua
"Etkö sää kuullu ku mää sanoin että OSU" ?!?
Poissa
vanha banaani maistuu paremmalta.
ei sponssaa muakaan, koska en pyydä
omat vanhempani melkein pakottavat pelaamaan (ainut harrastus)
«Halleluja, it's a beer.»
«paintball, since 1845.»
Poissa
Vanhemmat pitäs tuoda kattoon tai pelaan sitä niin tietäs millasta se on.
Elämä on...
Poissa
Sivut: 1