Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2005-04-28 12:45:38

tonza_93
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2005-04-28
Viestit: 6

Re: Alottavalle

Kun täs jonki ajan kuluttua pitäs alkaa hommailemaan merkkainpakettia niin oon katellu esim tippmann 98 Custom paketteja yms. Koska yläraja on suurinpiirtein 300e niin pitäskö ostaa uus Tippmann 98 C, vai ostaa joku parempi käytetty+tarvittavat vermeet? Niin ja sitte ku mua on alkanu ihmetyttää ku missään ei lue että toimiiko ase hiilidioksidilla ja ilmalla, niin onko asia niin että ne toimii kummallakin, vai oonko ihan metsässä? Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Poissa

#2 2005-04-28 13:39:02

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Viestit: 322
Kotisivu

Re: Alottavalle

tonza_93 kirjoitti:

Kun täs jonki ajan kuluttua pitäs alkaa hommailemaan merkkainpakettia niin oon katellu esim tippmann 98 Custom paketteja yms. Koska yläraja on suurinpiirtein 300e niin pitäskö ostaa uus Tippmann 98 C, vai ostaa joku parempi käytetty+tarvittavat vermeet? Niin ja sitte ku mua on alkanu ihmetyttää ku missään ei lue että toimiiko ase hiilidioksidilla ja ilmalla, niin onko asia niin että ne toimii kummallakin, vai oonko ihan metsässä? Kiitos jo etukäteen vastauksista!

No pääsääntöisesti lähes kaikki merkkaimet toimivat sekä hiilellä että ilmalla. Sähkötoimisissa merkkaimissa kannattaa jo käyttää paineilmaa jos vain mahdollista, nestemäinen hiilari rikkoo sisuskalut nopeasti..

300e budjetilla minä katselisin käytettyjä paketteja. Yleensä sisältää kaikki tarpeelliset lisähärpäkkeetkin.  Kannattaa kuitenkin harkita maskin ostoa uutena, vaikka käytettynäkin saattaa löytää erittäin hyväkuntoisia halvalla...

Poissa

#3 2005-04-28 13:54:25

samurai
Jäsen
Paikkakunnalta: tampere
Rekisteröitynyt: 2004-05-31
Viestit: 67
Kotisivu

Re: Alottavalle

Ilmalla toimii suurin piirtein mikä tahansa mutka. Hiilarilla pumput ja semit toimii ok, mutta nopeat sähkömutkat toimii epätasaisesti. Eli 98C toimii kummalla tahansa.
Hinnat selviää a) soittelemalla myyjille ja vuokraajille b) selaamalla myynti-ilmoituksia.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste