Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Pitäs mutka ostaa enkä juuri tiedä noista hinta/laatu suhteista. rahaa olis käytössä joku 400e give or take. Jos kertositte että mitä merkkejä/malleja kannattaa kattella. :shock:
Poissa
Jos mettäs meinaat pelata nii melkeen suosittelisin tippii
Tippmann Model ´98 Custom Hinta: 220 €
J & J Keramiikka piippu, Tippman Hinta: 64 €
20 Oz alumiinisylinteri on/off Hinta: 63 €
Revolution 12V Hinta: 72 €
yht 419€
Siit merkkain ja tarvittavat kamppeet.
Tietty sit jos maski ja bulkkivyö (+bulkit) pitää ostaa niin toi piippu pois ja revon tilalle VL200
Tosin nyt on aikapaljon myynnissä myös käytettyjä mutkia tääl, et kannattaa selailla tota O/M/V osastoo http://www.splatweb.net/www/splatboard/ ... m.php?f=10
Poissa
Kyllä sen ekaks merkkaimeksi olla kunnollinen ja kestävä Tippman 98 custom. 8)
Älä pelkää osumaa! "Ei se satu"
Poissa
Kannattaa ottaa selvää sitten, että käyttääkö peliporukkasi hiilidioksia vai ilmaa. Eli kannattaako hankkia hiilari- vai ilmakamat.
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Olisihan tuolla tosimiehen mutka, eli '01 kokkerikin kaupan 180€.
Poissa
Olisihan tuolla tosimiehen mutka, eli '01 kokkerikin kaupan 180€.
Niin onkin ja se on myynnis sen takia että haluasin ostaa sähkökokkerin mutta rahat ei oikein riitä. Elikkä toimivuudessa ei ole moittimista
Poissa
Osta sähkökahva? Racen kahva on vaan paras (imho).
Poissa
Osta sähkökahva? Racen kahva on vaan paras (imho).
Kyllä mä sitäkin oon harkinnu, mutta sekin tulee kalliiksi. Ja mun sivusyöttö kokkeriin ei voi laittaa silmää, ei ainakaan planetin, mutta ehkä racen kun ne break beam silmät tulevat alemmas.
Poissa
Onko järkee ostaa Tippmann Model ´98 Custom. Jos toi ion maksaa vajaa huntin enemmän. Kaipa silläkin voi myös metässäki ampua. 17 palloa sekunnissa luulis johonki osuvan! 8)
Poissa
Olen kokeillut Diablo Wrathia ja se on oikeasti hyvä sähkömutka "out of the box" ja vain 299e Sissokselta!
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Jos Ionin ostat niin tarvit sitten vielä ilmapullon ja regun..(+200€) Tippmaniin riittää Hiilaripullo(40€)..
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.porinpaintball.fi">www.porinpaintball.fi</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.assapaintball.fi">www.assapaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
Jos Ionin ostat niin tarvit sitten vielä ilmapullon ja regun..(+200€) Tippmaniin riittää Hiilaripullo(40€)..
Kyllä ion hiilarillakin toimii, tarttee vaan anti-siphonin tai remoten...
Poissa
Markus kirjoitti:Osta sähkökahva? Racen kahva on vaan paras (imho).
Kyllä mä sitäkin oon harkinnu, mutta sekin tulee kalliiksi. Ja mun sivusyöttö kokkeriin ei voi laittaa silmää, ei ainakaan planetin, mutta ehkä racen kun ne break beam silmät tulevat alemmas.
Racen silmiä on laitettu side feed kokkereihin, ei pitäisi olla ongelma. ( ei muute liity threadin aloittajan juttuun mitenkään )
Poissa
Ionia suosittelen! oon alottanu tänä vuonna vasta pelaan ja ostin Ionin itelle ja hyvä merkkain on mun mielestä! Mut ilmat kannattaa siihen hommata suoraan jos siihen päätyy..
Helsinki Cyclone
Poissa
Mac.Reilu kirjoitti:Jos Ionin ostat niin tarvit sitten vielä ilmapullon ja regun..(+200€) Tippmaniin riittää Hiilaripullo(40€)..
Kyllä ion hiilarillakin toimii, tarttee vaan anti-siphonin tai remoten...
ei toimi niin hyvin ku ilmalla...
Elämä on...
Poissa
ei toimi niin hyvin ku ilmalla...
Mulla ainakin Ioni toimi ihan yhtä hyvin ilmalekalla ja hiilarilla.
Mutta pitäähän myös loaderi ostaa (+72-175€)
Nämä siis Ioniin.
Poissa
Sivut: 1